home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Crystal Palace
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Crystal Palace  (Læst 17096 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #15: 12 Dec 2014, 13:27 »

Det lader til at venstrebacken er en prioritet på transfer markedet...
Umiddelbart har jeg kig på Neil Taylor (Swansea), Stephen Warnock (Leeds) & Fabio (Cardiff). Alle bør kunne gøre det godt.
Helt enig !
Jeg endte med at spille Kelly på højrebacken og så Ward som spejlvendt på venstrebacken, det fungerede ganske fint, da hans stats er ganske pæne til at gå med i spillet Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Crystal Palace
« Svar #16: 12 Dec 2014, 13:31 »

Tror jeg snupper Taylor... En god spiller der kan købes for £3,5 mil.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #17: 12 Dec 2014, 13:35 »

Ville jeg også ha gjort hvis jeg kunne ! Wink

Hvordan går det med afgangene, er du begyndt at kigge på det endnu ? Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Crystal Palace
« Svar #18: 12 Dec 2014, 13:37 »

Ikke endnu. Nogle anbefalinger mht. hvem der skal ud af døren?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #19: 12 Dec 2014, 13:41 »

Uhh kan snart ikke huske det, efterhånden en del sæsoner tilbage, men så vidt jeg husker var der en del på reserveholdet der trak sig noget af en hyre som jeg aldrig ville komme til at bruge. Derudover var der også to midterforsvarer, hvoraf den ene var jamaicanske Mappia (Stav) der har gode nok stats, men som ik rigtig passede til midterforsvaret synes jeg. Generelt lavede jeg den finte at kigge på deres løn og sortere truppen (alle spillere) efter deres løn og så gennemgå fra toppen af og starte med at vurdere hvor mange af mine dyre spillere der ikke var i startopstillingen - dem der ikke var ville jeg gerne af med da jeg simpelthen ikke havde råd til at holde på dem.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #20: 12 Dec 2014, 13:42 »

Hint: Tror jeg vil kigge på mit andet transfervindue under afgange og så se dem jeg har ladet gå på fri - det er rigtig mange af dem jeg gerne ville være af med, men som jeg ikke kunne finde købere til Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Crystal Palace
« Svar #21: 12 Dec 2014, 13:44 »

Tænker også det er sådan jeg vil gøre det. Kan dog ikke rigtig beslutte mig for om jeg vil bruge Speroni eller Hennesey i målet. De er vurderet til at være lige gode, så måske de skal have et par pre-season kampe hver.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #22: 12 Dec 2014, 13:45 »

Speroni er en legende i klubben mener jeg ret sikkert, men har bare altid haft et crush på Hennesey siden jeg for mange år siden havde et legendarisk save med Wolves ! Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Crystal Palace
« Svar #23: 12 Dec 2014, 13:47 »

Han er måske en legende, men kan se at du smed ham ud i anden sæson Wink
Men tænker at det bliver Hennesey der får pladsen. Og så lede efter en reserve eller nyt førstevalg i anden sæson.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #24: 12 Dec 2014, 13:49 »

Haha ja og det var ik ret mange glade for, jeg havde dog ikke opdaget det tidligere - ik at det havde gjort den vilde forskel tror jeg Wink

Det var det jeg gjorde, og så hentede jeg Victor Valdes ind på en fri - noget af et scoop Wink
Tjek i øvrigt lige Egbo på dit U18 hold, han kan blive fuldstændig vanvittig højreback i fremtiden, en af de bedste i ligaen spåes han til i mit save Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #25: 12 Dec 2014, 15:28 »

Er der nogen spillere i klubben som kan sælges for noget mønt?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #26: 12 Dec 2014, 16:14 »

Hvis der er intersse for dem, så ja Smiley

Der er både en Scott Dann og en Jonny Williams der kan sælges for okay beløb. Solgte selv Williams for 75 kan jeg se
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #27: 12 Dec 2014, 22:04 »

I'm on!  Thumbs Up

Har tidligere overvejet at starte et spil med klubben - efter at have læst dit indlæg, blev jeg kun mere inspireret.

Særligt delen med at bygge klubben op, uden at der er kæmpe forventninger fra sæson 1.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #28: 12 Dec 2014, 22:08 »

Ja lige præcis, du har rigtig lang snor de første par sæsoner så længe du bare holder dine målsætninger lidt nede, hvilket jeg synes er super fedt Smiley

Gir dig lidt ekstra frihed til at forme klubben som du gerne vil ha det mht både trænerstab, andet personale osv Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #29: 13 Dec 2014, 00:20 »

Efter de første tre sæsoner har budt på to 11. pladser og en 8 plads sidste sæson er denne sæson over alt forventning så i skal da ikke snydes for et øjebliksbillede her hvor vi nærmer os slutningen af sæsonen. Det dufter vanvittigt godt af vaniljekranse og CL bold !!! (Vaniljekransene mest fordi jeg har en kæmpe dåse stående ved min side Wink )

Spillerne spiller fuldstændig outstanding og op til deres potentiale, hvor især Martin Ødegaard har fået sit helt store gennembrud denne sæson ligesom mine andre midtbanespillere på skift byder ind.



Som muligvis nævnt tidligere i tråden har jeg i januarvinduet fået tilgang af to spillere, jeg er rigtig tilfreds med at kunne trække til klubben, nemlig Mathias Ginter, der ikke er så vildt et scoop som det lyder grundet manglende kampe i Dortmund, men stadig potentiale til at blive rigtig god - og skal jo bruge 4 midterforsvarer næste sæson nu hvor jeg skal ud og spille Europæisk.
Udover ham har jeg også fået Suso fra liverpool for den nette sum af 24 mio DKK, hvilket må siges at være helt til grin jo ! Endte med at måtte sende Lallana ud af truppen og til Norwich for kun 35 mio, hvilket var langt under værdien, men han var i forvejen utilfreds og med tilgangen af en meget bedre og billigere Suso var jeg ganske godt tilfreds med denne handel.
Derudover er sidste nye at lejeaftalen med Nathaniel Clyne er blevet oomvekslet til en permanent aftale fra sommer til en værdi af 62,5 mio kroner samt en løn på 2,08 mio om måneden. Også en ganske okay handel vil jeg mene.

Det var en update herfra og skal selvfølgelig nok melde ind når engang sæsonen er endelig afsluttet Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010