home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Crystal Palace
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Crystal Palace  (Læst 17066 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #30: 13 Dec 2014, 14:01 »

Jeg er blevet overbevist så jeg er også gået i gang med et palace save Peace smider en opdatering senere
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #31: 13 Dec 2014, 17:13 »

jeg er desværre gået kold i mine planer med CP. Men rigtig fed læsning gutter. og held og lykke med udfordringen til jer andre Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #32: 13 Dec 2014, 20:28 »

jeg er desværre gået kold i mine planer med CP. Men rigtig fed læsning gutter. og held og lykke med udfordringen til jer andre Wink
Umiddelbart har det heller ikke fanget mig voldsomt så tager det i små bidder
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #33: 13 Dec 2014, 20:47 »

Jeg tror jeg starter op med Crystal Palace nu. jeg har aldrig fået en 4-4-2 til at fungerer. Men jeg vil så gerne! Peace God gammeldags engelsk spil. Høje bolde i feltet. Jeg synes bare aldrig jeg kan få det til at fungere.. Har i succes med det eller prøver i mere offensivt og kontrollerende spillestil?
Logged

Arsenal <3

Gungner
Gæst
 
Sv: Crystal Palace
« Svar #34: 14 Dec 2014, 03:07 »

Enig med Dennis og Whispers. Startede også et spil med dem, men det fangede mig ikke. Så er vendt tilbage til mit Rangers save.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #35: 14 Dec 2014, 15:21 »

Kan godt følge jer, men tror det er et spørgsmål om hvorvidt man godt kan li at se og arbejde efter de store linjer og mere langsigtede planer, for det er rigtigt at der ik sker noget over night i CP Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #36: 14 Dec 2014, 17:28 »

Enig med Dennis og Whispers. Startede også et spil med dem, men det fangede mig ikke. Så er vendt tilbage til mit Rangers save.

Er netop startet med klubben og indtil videre er motivationen stor. August måned er netop slut og endte som månedens manager efter 3 sejre i ligaen:

*1-2 over Man. Utd. på Old Trafford(!), efter at have været bagud 1-0
*1-0 over Sunderland - fuld kontrol, skulle have vundet større
*1-2 over Newcastle på St. James Park - "ufortjent" sejr, igen efter at have været bagud

Er dog røget ud af Capital One Cuppen efter 2-0-nederlag til Wolves, hvor jeg sparede nogle spillere.

Har gjort følgende transfers:

*Eder Balanta - dyr spiller, men nøj han er god
*Pione Sisto - månedens unge spiller - har fået en super start i klubben
*Martin Ødegaard - tiltræder først 1. januar 2015
*Patrick Banggaard - står i lære hos Brede Hangeland
*Vidor Örn Kjartansson - hentet i Vålerenga - stærk på afslutninger, men er spændt på at se, om jeg kan få ham passet ind i spilkonceptet
*Harry Kane - på lejeaftale fra Tottenham
*Josip Radosevic - på lejeaftale fra Napoli

Ude er gået:

*Jonny Williams - solgt til Southampton
*Paddy McCarthy - sat på fri transfer. Manden blev sur over, at jeg tog anførerbindet fra ham - han måtte ud for ikke at skabe dårlig stemning i truppen

Spillestilen er lagt an på en god, disciplineret organisation og direkte spil. Min foreløbige idealopstilling er:

GK (d): Speroni
Fullback (aut): Joel Ward
Central defender (d): Brede Hangeland
Central defender (c): Eder Balanta
Fullback (aut): Zeki Fryers
Anchorman (d): Mile Jedinak
Ballwinning midfielder (s): Guedioura
Central midfielder (a): James McArthur
Right winger (s): Wilfried Zaha
Inside Forward (a): Pione Sisto
Targetman (s): Chamakh

Jedinak vurderes at være den vigtigste spiller. Han giver holdet en kæmpe stabilitet. Han spillede fx heller ikke med i nederlaget til Wolves. Der udover har Sisto været særdeles toneangivende med tre scoringer.

Der udover vil det være vigtigt, at man targetman kan holde fast i bolden, indtil midtbanespillerne kan komme op og støtte ham.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #37: 14 Dec 2014, 17:45 »

Lyder super fedt Maestro !

Nogle af de samme indkøb som jeg gjorde mig, men alligevel en helt anden måde at spille på - super fedt og tillykke med de mange lækre resultater fra start ! Smiley

Hvad fik du for Jonny Williams, og har du fået smidt andre spillere ud af vagten?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #38: 14 Dec 2014, 18:44 »

Lyder super fedt Maestro !

Nogle af de samme indkøb som jeg gjorde mig, men alligevel en helt anden måde at spille på - super fedt og tillykke med de mange lækre resultater fra start ! Smiley

Hvad fik du for Jonny Williams, og har du fået smidt andre spillere ud af vagten?

Jeg fik 8,75 mio EUR for Jonny Williams (ca. 65 mio. kr.). Det var okay, han passer ikke rigtig ind i min stil, hvor vindermentalitet spiller en vigtig rolle. (han har kun 10 i vindermentalitet)

Ellers har jeg endnu ikke skilt mig af med flere, andet end udlejning af spillere. Ville lige vente med at skille mig af med flere spillere, indtil jeg havde fundet ud af, hvor stor tendensen er for skader i min trup.

Glemte forresten at skrive at Bosaie i opstarten fik en korsbåndsskade, så han er ikke klar før efter jul :/
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #39: 26 Feb 2015, 14:13 »

Når man starter op i første sæson, hvilken mentalitet vil i mene man skal starte med. Tænker lidt kontrollér, men tænker det måske er for offensivt. Hvad vil i mene? Smiley
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #40: 28 Feb 2015, 21:10 »

Jeg har med rigtig stor succes selv spillet med Offensiv i første sæson, i min opstilling mod de mindre hold, så har jeg en taktik der byder på kontra bold, som har hjulpet mig med uafgjorte mod Chelsea, Southampton, Liverpool, City, Arsenal og en 2-1 sejr over United i FA cup Finalen. og endte på en flot 7 plads.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #41: 13 Jun 2015, 22:24 »

Hey drenge

Tænkte jeg lige ville høre jer, jeg har af uforklarlige årsager vovet mig ud i at starte et CP save, men kan ikke se mig ud af hvor længe der går før jeg må registrerer Zeki Fryers på, der er noget med et transferembargo, men jeg aner ikke hvor længe det varer. 3 spillere er påvirket, de to andre skal jeg ikke bruge til noget.

Håber nogen af jer ved noget.

~BelthazorDK~
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010