Enig med Dennis og Whispers. Startede også et spil med dem, men det fangede mig ikke. Så er vendt tilbage til mit Rangers save.
Er netop startet med klubben og indtil videre er motivationen stor. August måned er netop slut og endte som månedens manager efter 3 sejre i ligaen:
*1-2 over Man. Utd. på Old Trafford(!), efter at have været bagud 1-0
*1-0 over Sunderland - fuld kontrol, skulle have vundet større
*1-2 over Newcastle på St. James Park - "ufortjent" sejr, igen efter at have været bagud
Er dog røget ud af Capital One Cuppen efter 2-0-nederlag til Wolves, hvor jeg sparede nogle spillere.
Har gjort følgende transfers:
*Eder Balanta - dyr spiller, men nøj han er god
*Pione Sisto - månedens unge spiller - har fået en super start i klubben
*Martin Ødegaard - tiltræder først 1. januar 2015
*Patrick Banggaard - står i lære hos Brede Hangeland
*Vidor Örn Kjartansson - hentet i Vålerenga - stærk på afslutninger, men er spændt på at se, om jeg kan få ham passet ind i spilkonceptet
*Harry Kane - på lejeaftale fra Tottenham
*Josip Radosevic - på lejeaftale fra Napoli
Ude er gået:
*Jonny Williams - solgt til Southampton
*Paddy McCarthy - sat på fri transfer. Manden blev sur over, at jeg tog anførerbindet fra ham - han måtte ud for ikke at skabe dårlig stemning i truppen
Spillestilen er lagt an på en god, disciplineret organisation og direkte spil. Min foreløbige idealopstilling er:
GK (d): Speroni
Fullback (aut): Joel Ward
Central defender (d): Brede Hangeland
Central defender (c): Eder Balanta
Fullback (aut): Zeki Fryers
Anchorman (d): Mile Jedinak
Ballwinning midfielder (s): Guedioura
Central midfielder (a): James McArthur
Right winger (s): Wilfried Zaha
Inside Forward (a): Pione Sisto
Targetman (s): Chamakh
Jedinak vurderes at være den vigtigste spiller. Han giver holdet en kæmpe stabilitet. Han spillede fx heller ikke med i nederlaget til Wolves. Der udover har Sisto været særdeles toneangivende med tre scoringer.
Der udover vil det være vigtigt, at man targetman kan holde fast i bolden, indtil midtbanespillerne kan komme op og støtte ham.