home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Spejlvendte wingbacks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spejlvendte wingbacks  (Læst 2183 gange)
KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Spejlvendte wingbacks
« : 29 Nov 2014, 18:35 »

Hej derude,
Jeg vil høre om der er nogle som har erfaring med, at bruge sine backs som spejlvendte wingbacks.
Jeg tænker på at bruge Lahm i denne rolle, da han så vil trække ind på den centrale midtbane når vi er i angreb.. og der står at denne spejlvendte wingback ville sætte kant spilleren i samme side, mere i scene og det er aldrig dårligt når det nu er Robben Smiley

Men hvad siger I? Fungerer det?
Logged

koegefreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spejlvendte wingbacks
« Svar #1: 04 Dec 2014, 10:04 »

Jeg havde Fabian Johnson på som spejlvendt wingback med Patrick Hermann på fløjen, hvilket fungerede rigtig godt, og var med til at skabe overtal på midten. Ulempen er, hvis man bliver fanget i en omstilling, så er der pludselig meget plads ved backen - jeg afhjalp det med en ankermand på den defensive midt, som kunne hjælpe til bagved. Helt klart oplagt med Lahm!!
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spejlvendte wingbacks
« Svar #2: 04 Dec 2014, 11:04 »

Jeg har også brugt det i Crystal Palace med stor succes. Især når du har en back med et foretrukkent ben, der er modsat af hvilken side han spiller i Smiley

Dette er nok ikke tilfældet med Lahm, men mon ikke lige netop den man kan kompensere på en enkelt eller to andre måder  Peace
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spejlvendte wingbacks
« Svar #3: 04 Dec 2014, 14:12 »

Hvis jeg nu har tænkt mig at bruge Azpilicueta som spejlvendt wingback på venstre back og Hazard som indvendig angriber foran ham, vil min venstre side så "forsvinde" - altså i bredden?
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spejlvendte wingbacks
« Svar #4: 05 Dec 2014, 20:00 »

Hvis jeg nu har tænkt mig at bruge Azpilicueta som spejlvendt wingback på venstre back og Hazard som indvendig angriber foran ham, vil min venstre side så "forsvinde" - altså i bredden?

Jeg har spillet lidt i mit Bayern save, hvor jeg bruger Lahm i denne spejlvendte wingback. Det fungerer rigtig godt, da han er med til at skabe overtal på midtbanen og er tilbage på sin back når der skal forsvares. Min højreside er på ingen måde forsvundet og jeg har Robben som indvendig angriber, ligesom du har Hazard. Faktisk sker de fleste offensive ting i min højreside - men det kan jo også ha' noget at gøre med at Robben er lige lidt skarpere (i mit save) end Ribery.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010