home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spiller-erfarings Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint
Forfatter Emne: Spiller-erfarings Tråden  (Læst 79706 gange)
bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #195: 12 Aug 2015, 15:38 »

Nogen der er bekendt med ham her? hentede ham på fri transfer og har egentligt ikke fortrudt efter hans gode debut med 2 kasser i en vigtig kamp.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #196: 03 Sep 2015, 17:05 »

Jeg ved sgu ikke lige hvilken tråd jeg skulle smide dette indlæg i, så nu kommer det her...

I forbindelse med køb af nye spillere og dertil hørende pressekonference får jeg tit følgende spørgsmål:
"Er det er problem for spilleren at han ikke kan sproget.?"
"Du har Hazard i truppen som taler fransk, vil du bruge ham til at hjælpe din nye spiller med at komme på plads i klubben.?"

Det er mest sidstnævnte sætning jeg hænger mig lidt i.

Hvis jeg nu siger at jeg helt klart vil bruge Hazard til at hjælpe - sker det så pr automatik eller hvordan sætter jeg i så fald spilleren til at hjælpe.?

Jeg har prøvet at tage en snak med spilleren som hjælpe, men kan ikke finde noget som minder om at han skal hjælpe den nye spiller på plads...

Nogen der har et bud på dette.??
Logged

Love the Blues

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #197: 03 Sep 2015, 23:02 »

Det du siger til pressen mener jeg ikke er lig det du siger til dine spillere
Logged

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #198: 19 Okt 2015, 17:29 »

Hej gutter,

Hvad er jeres erfaring med Paul Pogba?

Jeg har i alle mine saves været for nærig til at hente ham, men i mit nuværende med Real Madrid ønsker jeg at skabe en ny galacticos ære, og der ser jeg bl.a. Pogba som et oplagt emne.

Jeg forventer desuden at byde på Marco Reus i vinterens transfervindue, hvad er jeres erfaring med ham?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #199: 19 Okt 2015, 21:44 »

Hej gutter,

Hvad er jeres erfaring med Paul Pogba?

Jeg har i alle mine saves været for nærig til at hente ham, men i mit nuværende med Real Madrid ønsker jeg at skabe en ny galacticos ære, og der ser jeg bl.a. Pogba som et oplagt emne.

Jeg forventer desuden at byde på Marco Reus i vinterens transfervindue, hvad er jeres erfaring med ham?

Jeg har kun gode erfaringer med Pogba. Jeg købte ham selv i et save med Monaco, hvor han leverede lige fra dag et af. For mig spillede han ALDRIG under 7 i gns.

Reus, er lidt mere en 50/50. Nogle saves har han været rigtig god, andre røv og nøgler, som ofte blev skadet, og han kom sig aldrig rigtig efter en længere varig skade. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #200: 20 Okt 2015, 11:26 »

Jeg har kun gode erfaringer med Pogba. Jeg købte ham selv i et save med Monaco, hvor han leverede lige fra dag et af. For mig spillede han ALDRIG under 7 i gns.

Reus, er lidt mere en 50/50. Nogle saves har han været rigtig god, andre røv og nøgler, som ofte blev skadet, og han kom sig aldrig rigtig efter en længere varig skade. Smiley

Tak for hurtigt svar, jeg skal helt sikkert have fingrene i Pogba.

Er der andre der har erfaring med Reus?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #201: 20 Okt 2015, 11:58 »

Tak for hurtigt svar, jeg skal helt sikkert have fingrene i Pogba.

Er der andre der har erfaring med Reus?
Pogba, er den bedste spiller efter min mening i FM. Der kommer selvfølgelig regens, som bliver bedre, men indtil da er han en spiller man bare må eje!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #202: 20 Okt 2015, 13:12 »

Tak for hurtigt svar, jeg skal helt sikkert have fingrene i Pogba.

Er der andre der har erfaring med Reus?
Jeg hentede dem begge til Chelsea i et "hygge-save", hvor jeg ikke tænkte så meget over økonomi.. Pogba har andre gjort reklame for, men jeg er nok også enig i, at Reus er en 50/50.. De to første sæsoner spillede han på 7,35, men han var ikke i nærheden af at slå Roberts, Oscar og Hazard af.. 3. Sæson dalede han bare endnu længere ned i hierarkiet og spillede dårligere. Så jeg er enig i, at han ikke er det mest sikre kort at hente til klubben.
Logged

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #203: 20 Okt 2015, 17:25 »

Jeg hentede dem begge til Chelsea i et "hygge-save", hvor jeg ikke tænkte så meget over økonomi.. Pogba har andre gjort reklame for, men jeg er nok også enig i, at Reus er en 50/50.. De to første sæsoner spillede han på 7,35, men han var ikke i nærheden af at slå Roberts, Oscar og Hazard af.. 3. Sæson dalede han bare endnu længere ned i hierarkiet og spillede dårligere. Så jeg er enig i, at han ikke er det mest sikre kort at hente til klubben.

Det lader til at flere har haft dårlig erfaring med Reus, så jeg tænker jeg vil kigge til anden side. Han er alt for dyr at satse på, hvis han ofte er skadet, og så kan jeg lige så godt fortsætte med at spille Jesé som de sidste tre kampe har lavet fem mål og fire assist.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #204: 29 Okt 2015, 12:19 »

Hvis i havde C. Ronaldo, L. Messi og M. Icardi i angrebet, hvordan ville i så få mest ud af dem alle 3? Lige nu spiller jeg med Ronaldo og Icardi, som fremskudt angribere, på hver sin side af Messi som jeg har sat til dybdeliggende ang. support

Hvad tænker i? Smiley
Logged

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #205: 29 Okt 2015, 17:51 »

Pogba, er den bedste spiller efter min mening i FM. Der kommer selvfølgelig regens, som bliver bedre, men indtil da er han en spiller man bare må eje!

Hvilken rolle brugte du Pogba i - jeg påtænker at bruge ham som felt-til-felt, selvom det ikke er en naturlig rolle for ham. Han har dog alle de evner der kræves til at arbejde begge veje, så i min optik er han oplagt til denne rolle.
Logged

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #206: 16 Nov 2015, 17:39 »

Hej gutter,

Hvad er jeres erfaring med Alessio Cerci - han har nogle vilde stats syntes jeg, og mangler en kantspiller til mit Juve save.
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #207: 16 Nov 2015, 20:41 »

Hvis i havde C. Ronaldo, L. Messi og M. Icardi i angrebet, hvordan ville i så få mest ud af dem alle 3? Lige nu spiller jeg med Ronaldo og Icardi, som fremskudt angribere, på hver sin side af Messi som jeg har sat til dybdeliggende ang. support

Hvad tænker i? Smiley

Gal du må ha' spillet nogle sæsoner 🙈
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #208: 16 Nov 2015, 20:43 »

Hej gutter,

Hvad er jeres erfaring med Alessio Cerci - han har nogle vilde stats syntes jeg, og mangler en kantspiller til mit Juve save.

Ikke decideret erfaring, men ejg sendte faktisk Cerci hjem til Atletico med Milan, da jeg ikke synes han var sin løn værd stats mæssigt. Smiley
Logged


-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #209: 17 Nov 2015, 15:10 »

Ikke decideret erfaring, men ejg sendte faktisk Cerci hjem til Atletico med Milan, da jeg ikke synes han var sin løn værd stats mæssigt. Smiley

Der kan man bare se. Jeg har kun kigget lidt på hans stats, og de fejler jo intet, så det er godt lige at få et par andre øjne på som har haft ham i truppen. Tak.
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010