home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 548 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spiller-erfarings Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint
Forfatter Emne: Spiller-erfarings Tråden  (Læst 79988 gange)
gbruin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #165: 14 Maj 2015, 15:49 »

Jeg vil gerne lige vise min guldfugl, Jérémie Porsan-Clemente, fra Marseille.


Han bliver endnu bedre! Han var allerede udråbt som legende i klubben inden de sidste to sæsoner, han har spillet.



Fuldstændigt vanvittige stats i denne sæson:


Her er min taktik og opstilling. Har så vidt muligt forsøgt at holde på kernen af holdet.


Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #166: 18 Maj 2015, 18:26 »

Nogle der har gode erfaringer med Hachim Mastour?
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #167: 20 Maj 2015, 20:03 »

Nogen der har erfaring med FCK's nye indkøb Benjamin Verbic fra Celje i Slovenien.
har sat min scout til at kigge på ham, og han bliver vuderet til 4,5 stjerne i potentiale.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #168: 21 Maj 2015, 16:14 »

Hvad er folks erfaringer med den italienske back Muru? Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #169: 27 Maj 2015, 09:30 »

Har jer freaks nogle erfaringer med følgende spillere, så må I meget gerne lige lægge en besked! Wink

Thiago Alcantara som OMC?
Adem Ljajic for en topklub i Italien på OMV/OMH?
Andre Ayew ligeledes?
Willian?
Lucas Moura?
Logged


-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #170: 27 Maj 2015, 13:53 »

Hej,

Overvejer at tilknytte følgende spillere, men vil gerne sikre mig de kan stå distancen:

Luis Gaya
Nicolas Otamendi
Karim Benzema

De er alle til mit Arsenal save.


På forhånd tak.  Thumbs Up
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #171: 27 Maj 2015, 13:58 »

Gaya: Kort sagt Ja for satan! Manden er et bæst.. Se dog lige på Jonathan Silva som bliver endnu bedre
Otamendi: I min optik er der bedre muligheder for mindre penge. Marquinhos, Balanta, Dragovic er gode eksempler på folk jeg ville kigge på. Michael Keane fra Burnley har også stort potentiale og kan blive en fast del af det engelske landshold
Benzema: Igen er der bedre muligheder for mindre penge. Aboubakar er et godt bud
« Seneste Redigering: 27 Maj 2015, 14:07 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #172: 27 Maj 2015, 14:17 »

Gaya: Kort sagt Ja for satan! Manden er et bæst.. Se dog lige på Jonathan Silva som bliver endnu bedre
Otamendi: I min optik er der bedre muligheder for mindre penge. Marquinhos, Balanta, Dragovic er gode eksempler på folk jeg ville kigge på. Michael Keane fra Burnley har også stort potentiale og kan blive en fast del af det engelske landshold
Benzema: Igen er der bedre muligheder for mindre penge. Aboubakar er et godt bud

Stærkt, tak for hurtigt svar.

Gaya går jeg efter så. Otamendi får rigtige gode karakterer af mine scouts, selvom jeg oplever at disse kan ændre sig når først spilleren er skiftet - er det noget du også har oplevet? Benzema har jeg fået tilbudt til 275 millioner, og syntes egentlig ikke prisen er så gal og han vil være et godt skifte rent kommercielt. Jeg var mere interesseret i at vide, om han er er pengene værd, tænker umiddelbart at han burde være (væsentligt) bedre end dem jeg har i truppen nu - Giroud og Welbeck?
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #173: 27 Maj 2015, 14:23 »

Ja Der er en fejlmargin ved scouts og det kan sagtens ske..
Jeg har kun engang haft Giroud og der var han genial... Men Benzema er nok en bedre kandidat.
Jeg vil lige gøre lidt sidste reklame for Aboubakar som i mit nuværende spil sjovt nok spiller hos Gunners og ser sådan her ud, og har scoret 91 mål i 130 PL kampe. Han er lynhurtigt, bomstærk og et monster mentalt. Han har aldrig skuffet..
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #174: 27 Maj 2015, 14:34 »

Kan man minimere denne fejlmargin, ved at hente bedre scouts? Beklager de mange spørgsmål, har ellers været rimelig habil FM spiller i mange år, men har lige haft en pause de sidste par sæsoner.  Wink

Indrømmet, så er Giroud fuldstændig hjernedød i mit nuværende save - uden overhoved at være prangende så han springer i øjnene, men scorede alligevel tæt på 40 mål i den første sæson. Han er selvfølgelig svær at erstatte, men alligevel så trækker det at hente et "stort navn" som Benzema ind.

Aboubakar ser giftig ud - og vildt snit.
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #175: 27 Maj 2015, 14:38 »

Ja det kommer jo an på den enkelte scouts Bedømmelse af egenskaber og potentiale som du kan se under deres profil..

Skal du så ikke bare beholde pengene og beholde Giroud? Jeg er selvfølgelig også meget nærig i FM, og ender tit med milliarder i bogen, men synes bare andet er dumt.. Hvorfor forbedre en position som allerede fungere i praksis?
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #176: 27 Maj 2015, 15:11 »

Det er jeg med på, syntes alligevel det er underligt at de kan skyde så langt ved siden af - det er alligevel nogle rutinerede scouts Arsenal har, med gode egenskaber.

Jeg er også stor fortaler for ikke bare at spendere helt vildt, selvom det virker sværere at lave den helt gode handel i dette FM, end tidligere.
Logged

holm8600
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #177: 27 Maj 2015, 19:44 »

Er Gabriel Barbosa ca 500 mio værd?
Er i 2019 og mangler en angriber der skal bange mål ind sammen med Neymar og Depay

Edit: når jeg får budet accepteret på ham vil han på ingen måde forhandle om en længere kontrakt end 1 år? wtf!  Shockeret
« Seneste Redigering: 27 Maj 2015, 20:34 af holm8600 » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #178: 09 Jun 2015, 01:48 »

Hvad er folks erfaringer med Nicola Murru ?

Er han værd at hente? Vil gerne styrke mine backs med en ekstra spiller og faldt over ham, men han vil nok ikke blive den nemmeste at hente når han spiller for lokalrivalerne. Han har okay stats, selvom han kun bliver vurderet til 2 stjerner af mine scouts.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #179: 09 Jun 2015, 02:04 »

Hvad er folks erfaringer med Nicola Murru ?

Er han værd at hente? Vil gerne styrke mine backs med en ekstra spiller og faldt over ham, men han vil nok ikke blive den nemmeste at hente når han spiller for lokalrivalerne. Han har okay stats, selvom han kun bliver vurderet til 2 stjerner af mine scouts.

Jeg har rigtig gode erfaringer med ham. Havde ham i Inter, hvor han virkelig imponerede. Hvor meget skal du slippe ca?Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010