home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spiller-erfarings Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Spiller-erfarings Tråden  (Læst 79705 gange)
Gungner
Gæst
 
Spiller-erfarings Tråden
« : 16 Nov 2014, 00:20 »

En tråd vi har haft de sidste mange år.
Kort fortalt: Her kan du spørge om andres erfaringer med en bestemt spiller, hvis du er i tvivl om du skal hente ham, eller om han er god nok til dit hold.

Jeg kan da kickstarte tråden:
Hvad er folks erfaringer med Paco Alcácer? Min spejder siger at han kan hentes for mellem £16 og £23 millioner, men at han nok ikke er god nok. Så nogen der har erfaringer med ham som målscorer?
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #1: 16 Nov 2014, 00:31 »

En tråd vi har haft de sidste mange år.
Kort fortalt: Her kan du spørge om andres erfaringer med en bestemt spiller, hvis du er i tvivl om du skal hente ham, eller om han er god nok til dit hold.

Jeg kan da kickstarte tråden:
Hvad er folks erfaringer med Paco Alcácer? Min spejder siger at han kan hentes for mellem £16 og £23 millioner, men at han nok ikke er god nok. Så nogen der har erfaringer med ham som målscorer?

Fremragende Gungner.

Så vil jeg starte med at fortælle lidt om Paco Alcacer.

Har ikke selv spillet med ham, men har følt ham tæt igennem hele mit spil. (er pt. i år 2020). Men valget faldt første på Munir og senere Domenico Beradi i stedet for Paco.

Han spillede i Valencia til og med 2016/2017, hvor han fik 29(39) kampe og endte 23 mål til følge. Senere skiftet han til Real Betis, hvor han har lagt på over 20 mål pr. sæson siden skiftet.

Han statistik for spillet siger
254 kampe
115 mål
13 opæg
12 Man of the match
7.06 i gennemsnit bedømmelse.

Har været igennem et lille skades forløb, 3 gange har han været ude 3 måneder med en overrevet hasesene. Ellers er den en mand uden immunforsvar en masse influenza og forkølelser er det eneste nævneværdige.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #2: 16 Nov 2014, 18:45 »

Tak for info! Det var ekstremt brugbart Smiley

Er der nogle der ved hvad det cirka vil koste at hente Nathaniel Clyne fra Southampton i første sæson?
Logged

POKeJANNI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #3: 18 Nov 2014, 13:51 »

Nathaniel Clyne  blev hentet til Spurs I mit spil. for 85 mio, Dog med nolge klausuler, så for 120 mio er du nok der hen ad :)Egentlig ikke så dyr, da han er en spiller man kan regne med. Hvis er ikke er penge nok kan jeg foreslå Lorenzo De Silvestri. super god komplet back til billige penge. Hentede ham til Hull I første sæson for 40 mio samlet (han er delejet) .. Ved dog ikke hvordan han spiller, da jeg ikke er kommet igang med Hull endnu Smiley
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #4: 19 Nov 2014, 12:54 »

Demetri Mitchell
Ungt talent fra ungdomsholdet i Manchester United. Jeg valgte bl.a. at bruge ham og en række andre unge spillere i slutningen af sæsonen. Mitchell kviterede med 5 mål, 2 assist og 3 gange MoM i 5 kampe. Det er jo helt vanvittigt!
Logged

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #5: 21 Nov 2014, 20:18 »

Er der nogle som har erfaring med Stephan El Shaaraway fra Milan, jeg står med muligheden for at købe ham til Nott. Forrest til PL i sommeren 2016? :-) :-)
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #6: 23 Nov 2014, 20:50 »

Er der nogle som har erfaring med Stephan El Shaaraway fra Milan, jeg står med muligheden for at købe ham til Nott. Forrest til PL i sommeren 2016? :-) :-)
Brugte ham som fremskud angriber i 1.sæson i Milan, der bombede han 29 kasser ind i 33 kampe, og blev så solgt for 350 mio til PSG Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #7: 23 Nov 2014, 21:18 »

Ville man sagtens kunne spille med Pogba som fremskudt playmaker eller vel det være spild? står nemlig og mangler en der skal tage over for en pastore som spiller lidt svingende men gør det endeligt meget godt Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #8: 24 Nov 2014, 00:47 »

hvordan skal Zlatan spilles? hvordan får man ordenlig gang i ham Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #9: 24 Nov 2014, 01:37 »

Du skal bruge Zlatan som fremskudt angriber eller skarpretter.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #10: 24 Nov 2014, 18:35 »

Du skal bruge Zlatan som fremskudt angriber eller skarpretter.

Vil det fungere godt med 2 indvendige angriber eller skal den ene være fløjspiller?
Logged

H A L A   M A D R I D!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #11: 26 Nov 2014, 00:22 »

Vil det fungere godt med 2 indvendige angriber eller skal den ene være fløjspiller?
Det kommer vel an på om du skal iscenesætte Zlatan? Som indvendige angribere forsøger de oftere at score selv, men hvis det er wingers eller playmakere, så sætter de primært centerangriberen i scene. Foretrækker selv de har samme rolle - dog ikke 2 playmakere - der skal flere i boksen og få bolden i kassen..
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #12: 26 Nov 2014, 06:49 »

Vil det fungere godt med 2 indvendige angriber eller skal den ene være fløjspiller?

Jeg bruger 2 indvendige og en fremskudt, de 2 indvendige leverer godt 25-30 mål hver mens angriberen står for 60-80 på en sæson... Cool
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #13: 27 Nov 2014, 08:49 »

Jeg bruger 2 indvendige og en fremskudt, de 2 indvendige leverer godt 25-30 mål hver mens angriberen står for 60-80 på en sæson... Cool
Hold da fast! Shockeret Har du lagt den taktik op et sted? Sådan at man måske kunne kigge på den Cool Er det den fra din tråd "En Belthazoriansk tilgang"?
« Seneste Redigering: 27 Nov 2014, 08:51 af hoeven » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #14: 27 Nov 2014, 09:45 »

Jeg bruger 2 indvendige og en fremskudt, de 2 indvendige leverer godt 25-30 mål hver mens angriberen står for 60-80 på en sæson... Cool

Det er vel forhåbentligt kun da du fik HJERNEDØDE regens, ellers vil jeg ikke tro det kan lade sig gøre Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010