home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spiller-erfarings Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Spiller-erfarings Tråden  (Læst 79751 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #15: 30 Nov 2014, 14:47 »

Fik André Ayew på fri transfer efter 1. sæson - han var 2. valg efter Depay i Spurs og gjorde det rimeligt godt. Nok til Juventus året efter købte ham for 5 mio euro + 50 mio euro de næste 24 mdr. Hævet Øjenbryn
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #16: 03 Dec 2014, 00:03 »

Jeg søger desperat efter en målmaskine der kan ligge ved siden af Diego Costa eller bag ham!! Han skal være en spiller der score fra kamp nr.1 Smiley tak

Er Chelsea i første sæson, men en snart kommende vinter pause!!
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #17: 03 Dec 2014, 00:04 »

Jeg søger desperat efter en målmaskine der kan ligge ved siden af Diego Costa eller bag ham!! Han skal være en spiller der score fra kamp nr.1 Smiley tak

Er Chelsea i første sæson, men en snart kommende vinter pause!!
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #18: 03 Dec 2014, 09:57 »

En målmaskine sammen med en målmaskine og Chelsea med to angribere? Lyder mærkeligt. Men hvis det virkelig er det du er ude efter, vil jeg gå efter en teknisk stærk og hurtig makker til Costa, så du ikke har to ens angriber og dermed mere diversitet. Doumbia kunne være den type du leder efter, trods jeg ikke har haft succes med ham, ved jeg at andre har. Du har også en Schürrle der kan skoles. Jeg er selv mest fan af at køre unge spillere ind, specielt når man allerede har høj kvalitet i førsteholdstruppen.

Munir kunne også være en ide, ung og samtidig med en klausul der gør at du kan få ham forholdsvist billigt.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2014, 10:00 af NAsMaR » Logged


Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #19: 07 Dec 2014, 03:51 »

Er i 2017 og skal ud og finde en OMV og valgte står mellem Julian Draxler eller Xherdan Shaqiri, de koster begge det samme, men er der nogen som har haft erfaring med disse 2 spillere?
Logged

magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #20: 07 Dec 2014, 16:36 »

Er der nogle der ved hvor meget laporte og kaya koster
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #21: 07 Dec 2014, 16:51 »

Er der nogle der ved hvor meget laporte og kaya koster

Semith Kaya blev i meget save solgt for 55 mio til Arsenal, og Laporte er stadig i Bilbao og hans værdi er nu 150mio
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #22: 07 Dec 2014, 16:52 »

Er der nogle der ved hvor meget laporte og kaya koster

City har købt Laporte i mit Man U save for 300mio Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #23: 07 Dec 2014, 17:26 »

Mange tak for svarende.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #24: 07 Dec 2014, 22:09 »

Er der nogle der har erfaring med Stefano Denswil i FM15, og hvad er han bedst som? Har mulighed for at hente ham til Hertha Berlin for 115.
Logged


snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #25: 07 Dec 2014, 22:22 »

Er der nogle der har erfaring med Stefano Denswil i FM15, og hvad er han bedst som? Har mulighed for at hente ham til Hertha Berlin for 115.
Jeg spiller med Ajax, hvor jeg bruger ham som fast mand. KØB HAM! Brugte ham også i 14'eren og han udvikler sig vanvittigt meget. På 1,5 sæson er hans tal i markering steget fra 14 til 18 og tackling fra 13 til 15. Derudover er han steget i mange andre væsentlige tal også. Han spiller godt og udvikler sig vildt, så synes ikke at 115 er meget for ham Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #26: 07 Dec 2014, 22:54 »

Han har også allerede fået udmærket stats (Er i december 2016), hvor han har 16 tackling, 18 markering, 16 hovedstød, 13 aflevering, 15 placeringsevne og 16 fysik. Hvad rolle bruger du ham som? Bare almindelig FC eller som boldspillende eller noget helt andet? Smiley
Har også muligheder for spillere som Inigo Martinez, Aymeric Laporte og flere spillere i den genre, men det kræver at jeg sprænger næsten hele min økonomi, hvilket ikke er helt godt. Dog er jeg også bare vild med Aymeric, så ved ikke om jeg skal spare lidt op og forsøge at købe ham til sommer, eller om jeg skal forstærke nu og her med Denswil.
Logged


snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #27: 07 Dec 2014, 23:06 »

Jamen jeg bruger ham bare som almindelig forsvarsspiller. Tror også han passer godt ind i en klub som Hertha Berlin. Du må selv beslutte hvad du vælger, men jeg kan i hvert fald godt anbefale Denswil rigtig meget!
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #28: 10 Dec 2014, 19:31 »

Er nået til Januar 2016 med Barcelona, så må endelig købe spillere. Er egentlig meget tilfreds med min hold men kunne godt tænke mig nogle store unge talenter på postionerne cb, lb, og cm. Nogle der har nogle gode bud på hvem jeg kunne hente? Smiley
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #29: 10 Dec 2014, 21:02 »

Er nået til Januar 2016 med Barcelona, så må endelig købe spillere. Er egentlig meget tilfreds med min hold men kunne godt tænke mig nogle store unge talenter på postionerne cb, lb, og cm. Nogle der har nogle gode bud på hvem jeg kunne hente? Smiley

Kigger du ikke efter Regens?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010