home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1254 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The Special One 2015
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: The Special One 2015  (Læst 98844 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller

Sv: The Special One 2015
« Svar #135: 09 Dec 2014, 12:22 »

Det ser sgu ud som en god sæson for dig også Sirstaal Wink

Ja nu skal anden sæson jo så helst også ende ud i et mesterskab. Jeg har kun hentet Jeronimo Rulli og Gareth Bale ind, men jeg kan simpelthen ikke få bolden ind i målet, til trods for jeg har oceaner af chancer. Det er altid noget jeg står godt defensivt så Opstemt

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #136: 09 Dec 2014, 13:07 »

Ja nu skal anden sæson jo så helst også ende ud i et mesterskab. Jeg har kun hentet Jeronimo Rulli og Gareth Bale ind, men jeg kan simpelthen ikke få bolden ind i målet, til trods for jeg har oceaner af chancer. Det er altid noget jeg står godt defensivt så Opstemt

Lige netop det der, har satme også irriteret mig. 35 chancer i en kamp, og så er man heldig, hvis man får et mål  Grin

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 09 Dec 2014, 14:28 »

Lige netop det der, har satme også irriteret mig. 35 chancer i en kamp, og så er man heldig, hvis man får et mål  Grin

Ja nu er jeg begyndt at ændre på min taktik. det andet fungerede ikke. havde jo nærmest 70% boldbesiddelse og 30+ chancer uden  rigtigt at score mål. og efter et nederlag og en uafgjort, så må der ske noget nyt. har ikke tid til at tabe Opstemt

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #138: 09 Dec 2014, 14:29 »

Ja nu er jeg begyndt at ændre på min taktik. det andet fungerede ikke. havde jo nærmest 70% boldbesiddelse og 30+ chancer uden  rigtigt at score mål. og efter et nederlag og en uafgjort, så må der ske noget nyt. har ikke tid til at tabe Opstemt

Også derfor jeg har tre taktikker jeg skifter mellem. Det virker indtil videre.... , og nej vi skal jo videre Wink

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #139: 09 Dec 2014, 14:32 »

Også derfor jeg har tre taktikker jeg skifter mellem. Det virker indtil videre.... , og nej vi skal jo videre Wink

jeg skifter lidt mellem 2, men nu vil jeg prøve noget nyt. Så må jeg se hvordan det går!

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

« Svar #140: 11 Dec 2014, 07:54 »

Så er jeg også i gang med Zenit! Wink

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #141: 11 Dec 2014, 09:52 »

Så er jeg også i gang med Zenit! Wink

Good Luck  Thumbs Up

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #142: 11 Dec 2014, 10:08 »

Bum. Jeg er sgu også med her.

Porto er min begyndelse.

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #143: 11 Dec 2014, 13:36 »

Bum. Jeg er sgu også med her.

Porto er min begyndelse.

Super, du er på listen til trin 1 Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #144: 11 Dec 2014, 13:37 »

Jeg vil blive mega skuffet og endnu mere overrasket, hvis jeg ikke klarer Trin 2 i denne sæson. Mit Arsenal holder smadrer alt på sin vej for tiden. Det er sgu lige før, det er helt trist at skulle forlade sådan en klub igen  Wink

Joykilr
Lilleputspiller
*

« Svar #145: 11 Dec 2014, 18:35 »

Hej, jeg vil også gerne registreres, jeg starter med SLB i Portugal, skal alle challenges tages i samme spil eller skal man starte nyt spil ved hver challenge? hvis det er samme spil hva så hvis man ikke kan klare challenge 2 for eksempel med Newcastle, søger man så job i Chelsea i stedet og forsætter der eller hvad sker der?? man skal vel ikke starte helt forfra med Challenge 1 igen eller hva,

Jeg håber at denne smører giver mening og en eller anden kan svare, det varer jo nok lige et par dage inden jeg er nået til challenge 2 :-)

/Joykilr

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #146: 11 Dec 2014, 18:45 »

Hej, jeg vil også gerne registreres, jeg starter med SLB i Portugal, skal alle challenges tages i samme spil eller skal man starte nyt spil ved hver challenge? hvis det er samme spil hva så hvis man ikke kan klare challenge 2 for eksempel med Newcastle, søger man så job i Chelsea i stedet og forsætter der eller hvad sker der?? man skal vel ikke starte helt forfra med Challenge 1 igen eller hva,

Jeg håber at denne smører giver mening og en eller anden kan svare, det varer jo nok lige et par dage inden jeg er nået til challenge 2 :-)

/Joykilr

Det er i et og samme spil, ja!
Jeg går ud fra du har tabt, hvis du ikke når det inden fra 4. sæsoner i trin 2 og derpå må starte forfra. (jeg ved ikke om du må gemme efter trin 1 er vundet, starte derfra hvor du vandt og finde et nyt hold og prøve de 4 sæsoner igen)

Held og lykke med det! Smiley

Joykilr
Lilleputspiller
*

« Svar #147: 11 Dec 2014, 19:11 »

Det er i et og samme spil, ja!
Jeg går ud fra du har tabt, hvis du ikke når det inden fra 4. sæsoner i trin 2 og derpå må starte forfra. (jeg ved ikke om du må gemme efter trin 1 er vundet, starte derfra hvor du vandt og finde et nyt hold og prøve de 4 sæsoner igen)

Held og lykke med det! Smiley

okay tak, nu mente jeg at tage 4år mere med en anden klub ikke starte forfra fra challenge 1, men jeg kan godt se at hvis man kan gøre challenge 1 i max 2 sæsoner er det bedre end at spilde 4 sæsoner igen :-), men tak jeg krydser den flod når jeg når dertil

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 11 Dec 2014, 19:16 »

okay tak, nu mente jeg at tage 4år mere med en anden klub ikke starte forfra fra challenge 1, men jeg kan godt se at hvis man kan gøre challenge 1 i max 2 sæsoner er det bedre end at spilde 4 sæsoner igen :-), men tak jeg krydser den flod når jeg når dertil

Og som sagt, så tror jeg at du taber denne challenge, hvis du ikke kan slå point-rekorden + få 2 mesterskaber på 4 sæsoner. jeg læser det som om at du KUN har 4 sæsoner og ikke 4 sæsoner og et evigt antal forsøg Smiley (det er vel heller ikke rigtigt en udfordring, hvis du kan blive ved med at prøve 4 sæsoner med et nyt hold.)

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #149: 11 Dec 2014, 20:52 »

Det er som Sirstaal siger... En lang challenge.... går det galt på et trin, så er det helt forfra. Man kan ikke starte på trin 3, bare fordi man en gang har gennemført trin 2 Smiley

Velkommen til og good luck  Smiley

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010