home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The Special One 2015
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: The Special One 2015  (Læst 98833 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller

Sv: The Special One 2015
« Svar #105: 27 Nov 2014, 17:35 »

første halve sæson i Arsenal er nu gået og det gav en 6. plads i ligaen (overtog dem LANGT nede) + Capital One cup sejr + Europa League sejr.
Jeg har valgt ikke at regne den første halve sæson med og de 4 sæsoner starter nu. (er dog skuffet over mit transferbudget, da jeg blev lovet meget store beløb og "kun" har fået 570 mio.)

Transfer ind:
Niklas Süle
Neymar
Jan Oblak
Facundo Ferreyra
Romelu Lukaku
Emre Can

Transfer ud:
Aaron Cresswell
Alexis Sanchez
Per Mertesacker
Mesut Özil
Szczesny
Laurent Koscielny
Mathieu Debuchy

Lad trin to begynde!
« Seneste Redigering: 27 Nov 2014, 19:07 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

mandal
Ynglingespiller

« Svar #106: 27 Nov 2014, 19:12 »

Fy for satan du gamer hurtigt Wink Godt gået

var kommet til Knock out fasen i anden sæson da jeg lagde første SS op  Peace

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #107: 28 Nov 2014, 13:30 »

var kommet til Knock out fasen i anden sæson da jeg lagde første SS op  Peace

Så forstår jeg bedre  Wink

Så er der også nyt fra Shaktar. Jeg er kommet halvvejs i ligaen, og det går da nogenlunde. Jeg har valgt at lægge mine opdateringer op i en blog, så derfor opdaterer jeg ikke så meget her i tråden.

Seneste nyt: 3. BRASILIANSK SAMBA

Jonas Olkjær
Juniorspiller
**

« Svar #108: 29 Nov 2014, 13:34 »

Okay så, Nu er jeg kommet igang med denne challenge og mit første forsøg bliver med: Shakhtar Donetsk !!
Har fået hentet 3 spillere ind hvor den mest interressante er Berahino (ja tak)

CHL grupperne er blevet trukket og jeg har fået en overkommelig gruppe som er bestående af:
Benfica
Shakhtar (mig)
Galatasaray
Strømgodset

det er vel en gruppe hvor jeg helst skulle gå videre fra

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #109: 01 Dec 2014, 13:45 »

Okay så, Nu er jeg kommet igang med denne challenge og mit første forsøg bliver med: Shakhtar Donetsk !!
Har fået hentet 3 spillere ind hvor den mest interressante er Berahino (ja tak)

CHL grupperne er blevet trukket og jeg har fået en overkommelig gruppe som er bestående af:
Benfica
Shakhtar (mig)
Galatasaray
Strømgodset

det er vel en gruppe hvor jeg helst skulle gå videre fra

Det er da en okay gruppe den der  Wink ... Jeg har skrevet dig på listen.

Jeg er selv nået frem til Januar 15, hvor jeg skal møde Bilbao  i første runde. Den kan jeg sgu heller ikke klage over Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #110: 01 Dec 2014, 14:36 »

Første sæson i Brøndby gik over al forventning. I Europa League kæmpede vi os heroisk igennem gruppespillet, og fik så et par nemme lodtrækninger frem til semifinalen, hvor PSG var modstanderen. Vi lagde ud med et smalt 1-0 nederlag i Paris, men hev sejren hjem efter 1-0 i ordinær spilletid, og en fantastisk straffesparkskonkur rence.
Finalemodstanderen var Dynamo Kiev, som blev besejret 2-1.

Superligaen og DBU Pokalen var ikke noget problem for Pukki (som blev topscorer med 21 ligascoringer) og de andre. Dermed var The Treble i hus.

Nu er jeg i december 2015, og har været til jobsamtale i både Espanyol og Valencia. Champions League skal dog lige hus før jeg skal videre. Vi er heldigvis godt på vej mod den ultimative triumf, da vi er gået videre på 2. pladsen med en kamp tilbage i en Champions League-gruppe med Bayern München, Manchester City og Sporting Lissabon. I ligaen går det også helt efter planen.

Aldrig alene!

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #111: 01 Dec 2014, 14:43 »

Første sæson i Brøndby gik over al forventning. I Europa League kæmpede vi os heroisk igennem gruppespillet, og fik så et par nemme lodtrækninger frem til semifinalen, hvor PSG var modstanderen. Vi lagde ud med et smalt 1-0 nederlag i Paris, men hev sejren hjem efter 1-0 i ordinær spilletid, og en fantastisk straffesparkskonkur rence.
Finalemodstanderen var Dynamo Kiev, som blev besejret 2-1.

Superligaen og DBU Pokalen var ikke noget problem for Pukki (som blev topscorer med 21 ligascoringer) og de andre. Dermed var The Treble i hus.

Nu er jeg i december 2015, og har været til jobsamtale i både Espanyol og Valencia. Champions League skal dog lige hus før jeg skal videre. Vi er heldigvis godt på vej mod den ultimative triumf, da vi er gået videre på 2. pladsen med en kamp tilbage i en Champions League-gruppe med Bayern München, Manchester City og Sporting Lissabon. I ligaen går det også helt efter planen.

Det må jeg sgu nok sige.... lyder til du allerede har knækket taktik-koden for 2015 spillet.... flot Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #112: 02 Dec 2014, 13:12 »

Så er jeg forhåbentligt snart igennem trin 1. Er i semifinalen første sæson med Shaktar, modstanderen hedder Juve. I finalen hedder den en af de to store Madrid hold.

Håber godt nok det lykkes, for har 3-4 profiler, der vil væk efter denne sæson.

Hvor langt er I andre nået?  Smiley

Boennelykke
Reserveholdsspiller

« Svar #113: 02 Dec 2014, 21:26 »

Så er jeg forhåbentligt snart igennem trin 1. Er i semifinalen første sæson med Shaktar, modstanderen hedder Juve. I finalen hedder den en af de to store Madrid hold.

Håber godt nok det lykkes, for har 3-4 profiler, der vil væk efter denne sæson.

Hvor langt er I andre nået?  Smiley

Jeg er stadig i min første sæson i Tottenham 8 runder igen på en 4 plads, hvor kravet til første sæson var at kæmpe med om Euro Cup. Ligger nr 4 og har City under mig med 2 point og en kamp mindre, og kan nok ikke nå 3. pladsen, og vi har lige nemme kampe tilbage Citys måske lidt nemmere, så jeg må ikke miste nogen point, heldigvis har jeg spillet en kamp mindre. Røg ud i Capital One cup mod United, som virkelig er blevet en magt faktor i England lige nu, men jeg spiller lige op med, og slog dem også ud af FA Cuppen som jeg også er i semifinalen i hvor jeg skal op imod Chelsea.

Det eneste irreterende er at jeg starter med at få et transferbudget på 180mil til at starte med og et fornuftigt lønbudget, og fandt hurtigt ud af hvem jeg skulle have fra start og hvem der skulle ud, så fik solgt ud for 1,1mia. og købte ind for 550mio og havde stadig omkring 235mio tilovers så vælger bestyrrelsen at tage dem allesammen på nær 2 mio og lønbudget så jeg næsten kun lige kan forlænge med egne spillere. Det fik jeg så rettet lidt op på så jeg havde 60mio og så skete det samme igen ....

Og betaler kun månedlig afdrag til 3 spiller jeg selv har hentet og 2 som allerede var hentet.

Såååååå det er fandme fedt når bestyrelsen tager alle de penge jeg har samlet sammen til at købe de nye store stjerne og stjerne til start 11.

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #114: 03 Dec 2014, 14:42 »

Hehe! Jeg er nået til september  i 1.sæson med Ajax Smiley

Lidt bagud måske! Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Jonas Olkjær
Juniorspiller
**

« Svar #115: 03 Dec 2014, 17:41 »

Måske lidt som at vælge mellem pest eller kolera...

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #116: 03 Dec 2014, 20:59 »

Jeg blev færdig med første sæson sent igår. Er nu i gang med min anden sæson som manager, men om det stadigt er i Shaktar eller jeg er kommet videre, kommer først i min blog i morgen Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #117: 03 Dec 2014, 21:01 »

Citat
Måske lidt som at vælge mellem pest eller kolera...

Det er sgu en hård omgang det der   Smiley

Hehe! Jeg er nået til september  i 1.sæson med Ajax Smiley

Lidt bagud måske! Smiley

Mon ikke du når det i løbet af året  Wink

Det eneste irreterende er at jeg starter med at få et transferbudget på 180mil til at starte med og et fornuftigt lønbudget, og fandt hurtigt ud af hvem jeg skulle have fra start og hvem der skulle ud, så fik solgt ud for 1,1mia. og købte ind for 550mio og havde stadig omkring 235mio tilovers så vælger bestyrrelsen at tage dem allesammen på nær 2 mio og lønbudget så jeg næsten kun lige kan forlænge med egne spillere. Det fik jeg så rettet lidt op på så jeg havde 60mio og så skete det samme igen ....

Og betaler kun månedlig afdrag til 3 spiller jeg selv har hentet og 2 som allerede var hentet.

Såååååå det er fandme fedt når bestyrelsen tager alle de penge jeg har samlet sammen til at købe de nye store stjerne og stjerne til start 11.

Det lyder satme da pisse irriterende for dig  Sur

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #118: 04 Dec 2014, 14:36 »

Så har jeg også overstået trin 1  Smiley

AFSLUTNINGEN DEL 2

Jonas Olkjær
Juniorspiller
**

« Svar #119: 04 Dec 2014, 16:15 »

Så har jeg også overstået trin 1  Smiley

AFSLUTNINGEN DEL 2

Sådan der godt lavet!

Jeg var også en smule tæt på i min første med Shakthar, røg ud i kvartfinalen mod Bayern München hvor første kamp i Shakthar blev en 2-1 sejr også vinder Bayern 2-1 i München så får de desværre et straffespark som Alonso scorer på i det forlænget spille tid.. Øv øv, nu ser vi om jeg magter en sæson mere med Shakthar, syntes det er lidt kedeligt og svært nå der er den store begrænsning med udenlandske spillere...

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010