home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1163 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The Special One 2015
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: The Special One 2015  (Læst 98858 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016

Sv: The Special One 2015
« Svar #120: 04 Dec 2014, 16:44 »

Jeg gennemførte denne fantastiske challenge i FM13, så tænker jeg skal forsøge i FM15 Smiley

Jeg starter med Porto.

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #121: 04 Dec 2014, 16:50 »

Sådan der godt lavet!

Jeg var også en smule tæt på i min første med Shakthar, røg ud i kvartfinalen mod Bayern München hvor første kamp i Shakthar blev en 2-1 sejr også vinder Bayern 2-1 i München så får de desværre et straffespark som Alonso scorer på i det forlænget spille tid.. Øv øv, nu ser vi om jeg magter en sæson mere med Shakthar, syntes det er lidt kedeligt og svært nå der er den store begrænsning med udenlandske spillere...

Det er en smule kedeligt, det kan jeg godt følge dig i. Det synes jeg tilgengæld også det var i Benfica. Trin 1 er et trin man bare skal igennem. Tror bare man skal se det sådan at lykkes det ikke i år 1, jamen så har man en sæson mere til at skrabe titler sammen på sit CV og dermed nemmere kan få et job i trin 2 Smiley

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #122: 04 Dec 2014, 18:41 »

Jeg er igang med Sporting Lissabon! Første sæson vandt jeg alt i Portugal. Nani var vanvittig god, desværre røg jeg ud i 1. knock out runde i CL til Chelsea.

Nu håber jeg på væsentlig større succes denne gang i CL så jeg kan komme videre til England Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #123: 04 Dec 2014, 18:46 »

Jeg gennemførte denne fantastiske challenge i FM13, så tænker jeg skal forsøge i FM15 Smiley

Jeg starter med Porto.

Må vi da håbe du kan  Thumbs Up Velkommen ombord  Wink

Jeg er igang med Sporting Lissabon! Første sæson vandt jeg alt i Portugal. Nani var vanvittig god, desværre røg jeg ud i 1. knock out runde i CL til Chelsea.

Nu håber jeg på væsentlig større succes denne gang i CL så jeg kan komme videre til England Smiley

Good luck  Thumbs Up Har skrevet dig på

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 04 Dec 2014, 19:33 »

Ja det bliver da i hvert fald ikke i min første sæson i Arsenal at jeg slår pointrekorden Opstemt

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

mandal
Ynglingespiller

« Svar #125: 04 Dec 2014, 20:06 »

så kommer der lige en update fra min tid i Arsenal

Første sæson endte jeg som toer... var dog slet ikke så tæt på mesterskabet som det måske ser ud da chelsea havde overskud nok til at tabe de to sidste kampe  Grin

anden sæson havde der været stor udskiftning i truppen så der var jeg helt elendig i efteråret, men fik  dog hævet endnu en andenplads hjem.

tredje sæson kom så det længe ventede mesterskab efter en klasse foråressæson

Forårssæsonen:

Ligastillingen:

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #126: 05 Dec 2014, 12:43 »

Så er jeg også kommet i gang i England, og jeg er også røget med på Arsenal vognen  Smiley

Boennelykke
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 06 Dec 2014, 12:03 »

Da jeg var Sporting var Nani fandme også vild !! når han var skadet syntes jeg bare aldrig jeg lavede særlig mange mål. Og efter sæsonen havde jeg desværre ikke nok til at kunne betale hans løn ..... Så ind kom i stedet for Alessandro Florenzi fra Roma, han blev Årets personlighed, årets spiller, kom på årets hold og blev topscore i ligaen. Kåret til bedste spiller i Champions Cup den sæson jeg vandt den, nomineret til Ballon d'Or. Året efter min fratrædelse blev han den spiller med flest assist i ligaen og igen årets spiller og personlighed.

Han kan hentes for kun 115mio !!!!

Boennelykke
Reserveholdsspiller

« Svar #128: 07 Dec 2014, 03:09 »

Efter bare en sæson i Sporting lykkedes det Villas-Boas at komme til United fordi Van Gal trak sig tilbage !!

Villas-Boas vandt en femdobbelt uden at ændre noget som helst på det hold jeg efterlod ham, så jeg fik da lavet mig et rimelig godt hold der nede i Sporting Opstemt

mandal
Ynglingespiller

« Svar #129: 08 Dec 2014, 01:32 »

så lykkedes det lige præcis at få hevet pointrekorden hjem i fjerde sæson med Arsenal  Opstemt

på trods af en smule gummiben efter mesterskabet var i hus endte jeg på 96 point

de sidste 4 kampe hvor der skulle minimum 5 point på kontoen:

Ligastilling:

så vender jeg lige tilbage når jeg har fundet en ny klub Smiley
« Seneste Redigering: 08 Dec 2014, 02:03 af mandal » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #130: 08 Dec 2014, 13:00 »

Tillykke mandal  Thumbs Up Er også selv på jagt efter rekorden. Har dog kun spillet en sæson Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #131: 08 Dec 2014, 15:20 »

Dejligt med pointrekorden og mesterskab allerede første sæson hos Arsenal  Wink

11. SÆSON 1 ~ PART TWO

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #132: 08 Dec 2014, 15:56 »

The Special One 2015.
Trin 2 - Pointrekord i Premier League

Datoen hedder 20 Maj 2018 og min første fulde sæson med Arsenal er netop overstået.
Det var en sæson der startede skidt men endte suværent, med hele 46 kampe i træk, uden nederlag.

Ligaen blev vundet i overbevisende stil, med 29 point ned til Everton på 2 pladsen. Målet om et slå Chelseas pointrekord blev også indfriet, da jeg endte med en samlet pointhøst på 100 point, efter 32 sejre, 4 uafgjorte og kun 2 nederlag.

Men i stedet for at skrive for meget nu, så vil jeg poste nogle billeder og komme igang med min 2. fulde sæson med arsenal!
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _____________

Billeder:

- Turneringer
- Ligaen
- Spillerstatistik i ligaen
- Truppen
- Flest kampe uden nederlag
- Rekord for flest assist (han endte på 21)
- Rekord for flest sejre i træk
- Priser til mine spillere

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _____________

Profiler:

De 3 helt store profiler i sæsonen, var min foretrukne offensive trio, bestående af Lukaku, Oxen og Neymar.

Romelu Lukaku: 41 kampe, 37 mål og 14 assister.
Neymar: 48 kampe, 19 mål og 30 assister.
Oxlade-Chamberlain: 45 kampe, 31 mål og 21 assister.

Derudover var også Sergio Ramos, Theo Walcott og Aaron Ramsey godt med gennem sæsonen.

Ramos blev købt ind i vinterpausen og nåede at score 7 mål på 18 kampe.
Walcott der har fungeret som backup, nåede i 11(3) kampe at score 7 mål og lave 7 assist.
Sidst men ikke mindst, har Ramsey gjort det glimrende, til trods for han har spillet mange forskellige positioner.

Nu vil jeg igang med 2. sæson med Arsenal og forhåbentlig vil jeg vinde ligaen igen, så jeg kan komme videre til næste trin!

Held og lykke til alle der er igang! Smiley

« Seneste Redigering: 08 Dec 2014, 17:29 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

mandal
Ynglingespiller

« Svar #133: 08 Dec 2014, 22:43 »

efter ét helt år som arbejdsløs er jeg nu blevet ansat som Manager i Bayern Munchen, hvor Phillip Cocu valgte at stoppe på trods at CL sejr og pokal sejr (kun 1 point fra at lave the triple)

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #134: 09 Dec 2014, 12:06 »

efter ét helt år som arbejdsløs er jeg nu blevet ansat som Manager i Bayern Munchen, hvor Phillip Cocu valgte at stoppe på trods at CL sejr og pokal sejr (kun 1 point fra at lave the triple)

Bestemt ikke et dårligt sted at komme til Smiley... Gode muligheder for avancement Wink

Det ser sgu ud som en god sæson for dig også Sirstaal Wink

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010