home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leeds United A.F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Leeds United A.F.C.  (Læst 21182 gange)
lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #30: 16 Feb 2015, 14:38 »

jeg ved ikke hvad der går af mit hold... Men pt spiller de rigtig godt! - jeg kører normalt med MEGET rotation i truppen så alle spillerer får kampe. Men har på det sidste spillet med samme "stamme" og det virker ret godt... Vandt lige 6-0 over nott. forrest. Det var ret så vildt! - tror jeg ligger nr 4 eller 5 nu.

Billy shap, Arnutteci(stavefejl) og yaya Sanogo gør det rigtig godt sammen!

Min plan var at spille 1 sæson mere i championship da jeg ikke føler holdet har kvali nok til at spille PRML.

Hvad vil i anbefale? - i så faldt, spiller i også med meget lidt rotation?
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #31: 24 Feb 2015, 10:36 »

Nogen der stadig spiller med LEEDS?
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #32: 02 Mar 2015, 08:12 »

FOR SAAATAANN DA!! Jeg rykkede op via en sejr i playoff!

Uha - nu bliver det svært! - men mon ikke jeg kan skaffe lidt bredde til truppen...

Min økonomi er ikke vild - så tror jeg tager "fri transfers / billige spillere" til hjælp...

Spiller i andre stadig?
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #33: 09 Mar 2015, 08:02 »

KÆFT DET ER SVÆRT MAND!
Jeg taber konstant - eller spiller en smal uafgjort! - modtanderholdet scorer altid til sidst! - og jeg har ingen chance! - mit hold er som sådan okay - men ingen mulighed for en midterplacering!
Jeg er midt i 2. søson og ligger på en 19. plads!
Jeg synes det er umuligt at vinde et ny patch!!!!!!!!!
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #34: 11 Mar 2015, 15:50 »

er ved januar og ligger SIDST! - det kører bare PIIISSEEEE godt! - jeg kan slet ikke score... kan have 15 chancer og scorer ingen - modstanderen har 4 og scorer 1... - mit hold burde kunne klare sig til midter placering... men det fucker heeelltt op!

hvad fanden gør jeg? - HJÆLP!
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #35: 25 Mar 2015, 11:31 »

Efter lang tids FM-pause, er jeg startet op med Leeds.

Første sæson endte utroligt succesfuldt med oprykning som 1'er.


Eneste handel i første sæson, var at hente Adryan permanent til klubben. Op til anden var det svært at få pengene til at række. Endte ud med en del billigere spillere, bl.a. den tidligere Leeds-spiller Garbutt til WBL.
I front sætter jeg min lid til den ældre Marcus Rosenberg, som dog også var billig. Det er dog også lykkedes at hente et par talenter.


Her til januar ligger vi på en ganske fin 13.plads, og ser ud til at kunne undgå nedrykning.


Spiller forøvrigt en 3-5-2.
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #36: 26 Mar 2015, 10:02 »

Jeg nåede lige nøjagtigt at redde min røv og blev oppe!

Til den nye sæson er hentet FABIANSKI, GYLFI og ham den unge angriber fra Nott. forrest.

Håber at kunne klare en midter placering denne gang Opstemt

Jeg mangler en fløj... bare en hurtigt en der kan komme med frem. Har i nogle ideer?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #37: 02 Apr 2015, 15:12 »

Andre der har oplevet at Leeds får et transfer-ban fra januar til maj 2015? I så fald lader det til at SI har fået det med i spillet... Fin lille detalje.
Dog er det ikke fedt at både Adryan og Montenegro's låneaftaler udløber dagen før transfer-bannet gør... det er faktisk ret irriterende. Så kan man ikke købe dem for den aftalte pris, da begge deres klubber går mange mange millioner op...
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #38: 07 Apr 2015, 09:40 »

Er nu i januar i første sæson, og det går jo fantastisk. Ligger nummer 1 i The Championship, 8 point ned til nummer 3, og hele 21 point ned til nummer 7. Så forhåbentlig er der sikret minimum Playoff plads. Bestyrelsen forventer at jeg går videre til næste runde af FA Cup'en. Desværre har jeg bare trukket Liverpool på udebane, så det sker ikke. Forhåbentlig vil de være en smule forstående når jeg nu ikke går videre.

Transfer embargoet gør det lidt svært at hente spillere ind... Og sælge dem for den sags skyld. Så de næste 5 måneder vil der absolut ingen transfer aktivitet være fra min side.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #39: 08 Apr 2015, 04:54 »

Der kan man bare se:

Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #40: 09 Apr 2015, 15:41 »

Efter en skidt start på 2.sæson, sluttede vi af med at ende på en flot 12.plads. Rosenberg viste at han stadig havde mål i støvlerne, og kombineret med Doukara og stortalenter Luka Jovic, som blev hentet i januar, blev der scoret nok mål. Jeg er fuldt ud tilfreds!



Op til 3.sæson, har jeg foretaget en del handler. Mit mål er at have en engelsk kerne af spillere, og det koster desværre. Det er dog lykkedes at få et par spændende og dygtige spillere til klubben, men har også betydet farvel til bl.a. Doukara. Prisen samt hans nylige kontraktudløb var den afgørende faktor.



Det betyder at vi nu ligger inde med denne unge og spændende trup.



Jeg har planer om fortsat at spille 3-5-2, men har samtidig mulighed for at gå over til en 4-2-3-1 hvis det passer mig bedre.

@Gungner
Jeg nåede heldigvis at købe Adryan før min ban trådte i kraft. Forhandlede allerede med ham i slutningen af december, og fik den gennemført 1.januar!
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #41: 14 Apr 2015, 13:20 »

Flot trup hvis du kan holde en stabilt PRML niveau Opstemt

men hvordan fik du SÅ meget for ham Daoukara? - han er ELENDIG for mig...
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #42: 14 Apr 2015, 15:29 »

Doukara blev min topscorer i første sæson med 21 mål. I anden sæson spillede han ganske fint som DLF(s) og scorede 12 mål + 8 assist. Det var nok til at hans værdi røg i vejret, og fik solgt ham for ca. hans værdi. Smiley
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #43: 15 Apr 2015, 15:02 »

Så er jeg nået til januar, og har handlet lidt mere ind. Det bød på farvel til Casper Sloth, Marcus Rosenberg og Belluschi.
Ind er i stedet kommet Eric Dier og Teddy Bishop. Det betyder at vi nu har et meget talentfuld hold med masser af englændere:



Til sommer kunne jeg forestille mig at bl.a. Pacheco, Adryan og Capuano ryger, og erstattes med englændere. Jovic og Del Fabro vil jeg dog gerne beholde, da de er unge og yderst talentfulde.
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #44: 22 Apr 2015, 11:01 »

Vi endte på en fin 9.plads. Kom derudover i FA Cup-finalen:


Var sikker på at sejren var hjemme, men i overtiden af overtiden slog Silva til Skuffet

Trøstepræmien er dog Euro Cup i næste sæson.

Igen i år har jeg solgt ud af ikke-engelske spillere, så vi er nu nede på kun 2(!!), Jovic og Del Fabro.
Eneste jeg mangler nu er en ny backup-keeper.


Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010