home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leeds United A.F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Leeds United A.F.C.  (Læst 21175 gange)
Gungner
Gæst
 
Leeds United A.F.C.
« : 10 Nov 2014, 17:27 »

LEEDS UNITED A.F.C.





Leeds er en tidligere storklub i frit fald der spiller i den engelske The Championship. Deres rivaler er Chelsea, Man Utd og... Galatasaray.

Efter 1970’ernes Don Revie æra hvor Leeds dominerede de hjemlige turneringer (den bedste række 2 gange og 5 gange sølv, FA Cup’en 1 gang og 3 gange sølv, League Cup og Charity Shield 1 gang) kom der en mindre nedtur i 80’erne. Det samme kan siges om nutiden, for efter at have vundet Premier League i 1992 og Charity Shield det efterfølgende år, samt en Champions League semi-finale i starten af det nye årtusinde, kom klubben i problemer. Leeds rykkede i 2004 ned i The Championship og formåede ovenikøbet at rykke ned i League One nogle år senere. Nu er man dog tilbage i the Championship med en ny Chairman efter Ken Bates endelig smuttede sin vej. Den nye chairman, Massimo Cellini har allerede fået et ry som værende glad for at fyre trænere, men han har også holdt sine ord når det kommer til penge.

Målmænd:
Marco Silvestri – Klubbens nummer 1 pt., men har ikke levet op til den hype han har haft. God nok til at være din nummer 1, men på længere sigt bør du nok kigge dig om efter en erstatning, så Silvestri kan smutte ned som nummer to på listen.

Stuart Taylor – Solid nummer 2, og burde også være det så længe Silvestri ikke bliver skadet i længere tid. Han spiller dog på karrierens sidste vers, så han skal erstattes, enten af en ny reserve eller et nyt førstevalg.

Alex Cairns – U/21 keeper som ikke er god nok. Bør sælges eller efterlades på U/21 holdet.

Forsvaret:
Sam Byram – Bedste back i klubben, solid i både forsvar og angreb. Bør være dit førstevalg på højrebacken.

Gaetano Berardi – Solidt andetvalg på højrebacken.

Stephen Warnock – Ganske solid venstreback, og bør være din starter. Han er dog på en stor kontrakt, og kan sælges videre for at få lidt ekstra penge til rådighed.

Aidy White – Stadig god nok til førsteholdet, specielt hvis du spiller med wing-backs, hvor hans angrebs-evner vil være perfekte til den rolle.

Charlie Taylor – OK prospekt, der kan blive til en ok back. Du kan enten beholde ham eller sende ham ud på lån for at få lidt erfaring og spilletid.

Giuseppe Bellusci – Kvalitets midterforsvarer med anfører potentiale, der sagtens kan klare sig i Premier League. Kan godt have et arrigt temperament, men han er kilometer bedre end de andre forsvarere i klubben.

Jason Pearce – Solid forsvarer til The Championship, bør være en god partner i midterforsvaret med Bellusci.

Scott Wootton – En OK forsvarer, har et fint potentiale. God umiddelbar backup.

Dario Del Fabro (på lån fra Cagliari)- Fremtidens mand med tonsvis af potentiale. God nok til at være fjerde valg i midterforsvaret, og bør stille og roligt rykke op i valg-ordenen når han får flere kampe. Leeds har en købs-option på £750,000, og de anbefaler jeg at man benytter sig af.

Liam Cooper – Igen en man bør udvikle over tiden. Det er dog tvivlsomt om han kan nå potentialet til at blive førstevalg, men han har mulighederne.

Midtbanen:
Tommaso Bianchi – Uden tvivl den bedste centrale midtbanespiller i klubben. Jeg vil anbefale at træne ham til at spille DM så du har noget dækning på den plads. Jeg bruger ham som CM som Deep Lying Playmaker.

Luke Murphy – God nok til at være et af førstevalgene på den centrale midtbane, og har stadig potentiale til at forbedre sig i en masse evner.

Rodolph Austin – Solid Championship midtbanespiller, der har den bonus at han også kan spiller defensiv midtbane og central forsvar.

Casper Sloth – Endnu en spiller der er god nok til at være førstevalg på den centrale midtbane. Ikke så meget mere at sige om ham.

Alex Mowatt – Kun et år inde i hans Leeds karriere efter han brød ind i førsteholdet. Ser ud til at have masser af potentiale til forbedring, og bør være inde omkring holdet og blive mere og mere vigtig som sæsonen skrider frem.

Lewis Cook – Uden tvivl det største talent i klubben. Hvis han bliver behandlet korrekt, kan han udvikle sig til en god Premier League midtbanespiller i fremtiden.

Zan Benedicic (på lån fra AC Milan) – Masser af potentiale, men han er der ikke helt endnu. Sådan som jeg ser det, vil han ikke få svært ved at spille sig på holdet. Cup kampe er nok det meste han kan håbe på. Kan købes fri for £4+ millioner, men spørgsmålet er om han er de penge værd.

Michael Tonge – I gang med hans sidste år. Forlæng ikke og send ham videre.

David Norris – Samme som ovenstående. Send ham videre hvis du kan.

Adryan (på lån fra Flamengo) – På et helt andet niveau, og vil kun blive bedre. Et af de bedste prospekter Leeds har haft i lang tid. Kan købes fri for £2,5 million, og det vil jeg anbefale at du gør.

Nicky Ajose – En af de eneste wingers i klubben, men på trods af det så mener jeg ikke at han er god nok. Send ham videre hvis det er muligt.

Angrebet:

Mirco Antenucci – Erfaren angriber med en masse all-round kvaliteter. Mine erfaringer siger mig at han gør sig bedst som Complete Forward. Kan også sagtens klare sig på et mindre Premier League hold.

Billy Sharp – Manden i boksen. Bør score en del mål for dig i denne sæson.

Noel Hunt – Ikke god nok. Send videre hvis du kan.

Steve Morison – Ikke god nok. Send videre hvis du kan.

Brian Montenegro (på lån fra Nacional Asuncion) – Ung angriber på lån, med en masse potentiale. Ikke umiddelbar klar til førsteholdsbold. Kan købes fri for £440,000, men det kan blive svært at få en arbejdstilladelse til ham.

Souleymane Doukara – Igen, masser af potentiale, men er ikke umiddelbart klar til førsteholdsbold. 


Taktikken:


--------GK--------
---CB---CB---CB---
RWB------------LWB
-----CM----CM-----
-------ACM--------
-----ST----ST-----


Dine fullbacks er mere end gode nok til en angrebsrolle, så denne formation er baseret på manglen på wings i klubben. Hvis du benytter dig af denne formation, vil jeg anbefale at sende Warnock videre, eftersom han har svært ved at blive omskolet til wingback, og i stedet hente en ind til fornuftige penge. Nu vi er ved det, så ville jeg kigge på venstreback / venstre wingback positionen, en ny målmand (førstevalg eller en ny reserve) samt en ny angriber (eftersom du ikke ligefrem drukner i unge spillere på positionen). Hvis du foretrækker at spille med wings, så er du også nødt til at købe ind på den position. Første prioriteten på transfer fronten må dog være at få købt Adryan. Han bør være din nummer 10 i mange år fremad. 

Okay, det blev vist lidt langt det her, men hvis der er flere Leeds spillere, så giv endelig jeres besyv med Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #1: 10 Nov 2014, 17:57 »

Er også startet op med Leeds, håber vi kan bringe dem til trofæer igen!
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #2: 11 Nov 2014, 09:22 »

Så kom jeg også selv sådan rigtigt igang, og det går ganske udemærket. 3 pre-season kampe so far, 3 sejre.
Jeg kan ikke sige andet, end at jeg skal bare have råd til Adryan når sæsonen slutter. Dét er et must.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #3: 13 Nov 2014, 17:59 »

Det er godt nok en emsig chairman Tunge
Mange krav på et stramt budget... Men det er dælme underholdende. Adryan er et bæst lige bag angriberne.
Logged

Lassefj95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #4: 17 Nov 2014, 11:49 »

Det er godt nok en emsig chairman Tunge
Mange krav på et stramt budget... Men det er dælme underholdende. Adryan er et bæst lige bag angriberne.

Hvilken roller og hold insktruktioner har du på din taktik? Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #5: 24 Nov 2014, 03:11 »

Jeg stiller op i min 5-2-1-2, eller hvad den nu hedder i FM. Men spillernes rolle ser sådan her ud (Jeg spiller med engelsk som sprog, så ved ikke helt hvad rollerne hedder på dansk):
Målmand (standard)
Central Forsvar (alle 3 på defend)
Højre og venstre wingback (begge på attack)
Central midtbane (deep lying playmaker på defend)
Central midtbane (box to box på support)
Offensiv central midtbane (trequartista på attack)
Angriber (deep lying forward på support)
Angriber (poacher på attack)

Mht hold-instrukser, bruger jeg dem her: Retain Possession, Shorter Passing, Pass Into Space, Play Out of Defense, Close Down More, Higher Tempo
« Seneste Redigering: 24 Nov 2014, 03:19 af Gungner » Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #6: 10 Dec 2014, 18:08 »

Så er jeg netop blevet færdig med min første sæson med Leeds.. Det gik over alt forventning jeg sluttede på 6 plads og var med i play-off men måtte desværre allerede ryge ud i semi finalen til derby.. Så nu skal jeg bygge holdet op igen og være klar til næste sæson.. det er lidt sværer at holde på spillerene og få ligeså godt erstatninger..
Økonomien Er super dårlig, har her i 2 sæson ikke fået noget at handle for udover 20% af de salg jeg laver, plus lønbudgettet heller ikke er steget..
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #7: 11 Dec 2014, 01:03 »

En skam du ikke rykkede op. Så havde du fået et rimelig godt transferbudget :/
Men det er bare at kæmpe videre.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #8: 15 Dec 2014, 17:18 »

En skam du ikke rykkede op. Så havde du fået et rimelig godt transferbudget :/
Men det er bare at kæmpe videre.

Spiller du med dem? og er du rykket op? Ja pisse ærgerligt for her i anden sæson kæmper jeg godt nok en kamp efter at måtte sælge lidt ud af mine gode spiller og ikke er blevet tildelt nogle penge til at handle for. De har rippet stort set alle de penge jeg har solgt for.. Er nu midtvejs i anden sæson er og er fyringstroet, så nu handler det i første omgang om at overleve at blive fyret hvilket virker utrolig svært lige nu. Men jeg kæmper for vil virkelig gerne have leeds tilbage i toppen af engelsk fodbold..

Mit hold spiller ellers rigtig godt dog er min målscorer ikke så dygtig i denne sæson. Mit forsvar sejler ved dødbold bliver stortset altid straffet på både hjørnespark og frispark, ved overhovedet ikke hvordan jeg skal dæmme op for det. Så kunne jeg finde en god konstalation i forsvaret og få styr på det så tror jeg at jeg ville have en rigtig god chance for at rykke op.

Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #9: 15 Dec 2014, 17:28 »

Mit forsvar sejler ved dødbold bliver stortset altid straffet på både hjørnespark og frispark, ved overhovedet ikke hvordan jeg skal dæmme op for det.


Prøv følgende til defensive hjørnespark Smiley

2 Fullbacks, 1 on each post
2 DCs- both marking tall men
3 others zonal marking 6 yard box
1 or 2 at the edge of the box
1 or 2 stay forward
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #10: 15 Dec 2014, 17:43 »

Spiller du med dem? og er du rykket op? Ja pisse ærgerligt for her i anden sæson kæmper jeg godt nok en kamp efter at måtte sælge lidt ud af mine gode spiller og ikke er blevet tildelt nogle penge til at handle for. De har rippet stort set alle de penge jeg har solgt for.. Er nu midtvejs i anden sæson er og er fyringstroet, så nu handler det i første omgang om at overleve at blive fyret hvilket virker utrolig svært lige nu. Men jeg kæmper for vil virkelig gerne have leeds tilbage i toppen af engelsk fodbold..

Mit hold spiller ellers rigtig godt dog er min målscorer ikke så dygtig i denne sæson. Mit forsvar sejler ved dødbold bliver stortset altid straffet på både hjørnespark og frispark, ved overhovedet ikke hvordan jeg skal dæmme op for det. Så kunne jeg finde en god konstalation i forsvaret og få styr på det så tror jeg at jeg ville have en rigtig god chance for at rykke op.



Hvis du har tjekket tidligere indlæg her i tråden, kan du se at jeg spiller med dem  Wink
Og ja, jeg rykkede op med dem via play-offs. Fik et budget til 2.sæson på cirka £14 millioner, hvilket jeg ikke kunne klage over.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #11: 15 Dec 2014, 18:56 »

ja jeg kunne selvf bare åbne øjnene hehe..
Hvor langt er du i dit save? Tror jeg vil prøve dit tip i forhold til hjørnespark.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #12: 15 Dec 2014, 19:42 »

Er cirka halvvejs i anden sæson, men har ikke spillet på det save i lang tid.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #13: 15 Dec 2014, 22:39 »

Er cirka halvvejs i anden sæson, men har ikke spillet på det save i lang tid.

OKay.. Men fortæl endelig hvis du får gang i spillet igen..

Tak for tippet med forsvaret på dødbolde det fungere bedre nu.. Har 14 kampe tilbage og er 6 point fra play-off håber og satser på jeg i det mindste kan spille med om det  Thumbs Up
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #14: 25 Dec 2014, 16:12 »

Nå, mit save er blevet slettet, så jeg starter da bare forfra med Leeds. Spiller fortsat min 5-3-2, med enkelte tweaks fra det første save. Indtil videre er hentet to spillere ind, nemlig Sotiris Ninis og Pasquale Foggia, begge helt gratis da de jo er klubløs. Forsøger ligeledes at hente Jack Grealish ind på lån, men Villa vil betales et stort beløb i månedlig ydelse, så det sker nok ikke. Derudover er Itumeleng Khune og Lewis Macleod på ønskelisten, og begge forsøges hentet pt.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010