home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87123 gange)
matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Arsenal FC
« : 07 Nov 2014, 14:47 »



Selvfølgelig skal vi da have en tråd til byens hold!

Hvordan har i startet jeres spil? Hvem har i købt, solgt, lejet/lejet ud?
Hvilken taktik spiller i med, og hvem skifter i ud i staben? osv osv Smiley

Jeg startede med, at købe Nicolas Nkoulou fra Marseille (62.5 mill) Ricardo rodriguez fra Wolfsburg (127 mill) Og Dani Parejo fra Valencia for 110 mill.

solgte Monreal og Flamini for ialt 122 mill.

Rene Meulensteen og et par fitness coaches er også blevet hentet ind.

Vandt Charity Shield, Sluttede som nr.2 med 3 point efter Chelsea, blev årets manager. røg ud til Chelsea i CHL semifinalen. Tabte FA cup femte runde til.. ja Chelsea !

Blev headhuntet til barca efter første sæson, så det har været en ok start på FM 15 herfra..

Hvad med jer? Smiley



« Seneste Redigering: 07 Nov 2014, 14:54 af matv » Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #1: 07 Nov 2014, 16:08 »

Jeg er også startet med hjerteklubben.  Smiley

Har hentet Son Heung Min (180 mio.) og Sven Bender (150 mio.) til klubben.

Vi vandt Charity Shield 2-1 over Manchester City, og har fået en godkendt sæsonstart med 10 point i de første 5 kampe.
I Champions League har vi fået historiens nemmeste gruppe og skal møde Ajax, Basel og Steaua.  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #2: 09 Nov 2014, 20:36 »

Så fik jeg også afsluttet min første sæson i Arsenal.

På trods af kun 2 sejre i de sidste 6 ligakampe(og en generelt utilfredsstillende defensiv) endte jeg med et mesterskab med 2 point ned til Chelsea. Derudover fik jeg en sejr i FA Cuppen og en 2. plads i CL, hvor finale nederlaget til Bayern på 4-1 endte med at være større end nødvendigt.


Mine indkøb her i første sæson har primært været med henblik på fremtiden og kun Wanyama og til dels Balanta har været inde omkring førsteholdet.


Af nedture i sæsonen kan nævnes 2 x 2-5 nederlag til Man Utd(et i ligaen og et i Capital One), men derudover var der generelt en masse opture, bl.a. en sæson uden nederlag til Chelsea, Liverpool og Tottenham. Derudover spillede holdet meget rent med kun 42 advarsler og et enkelt rødt kort i PrL.

Min primære bekymring og udfordring til næste sæson, bliver en enorm forbedring af defensiven.
« Seneste Redigering: 09 Nov 2014, 20:39 af NiicoDK » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #3: 25 Nov 2014, 16:29 »

Er der slet ikke nogen der spiller med arsenal? Shockeret
Logged

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #4: 25 Nov 2014, 18:35 »

Er der slet ikke nogen der spiller med arsenal? Shockeret

Jeg gør, men her er meget tavst  crazy
Logged

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #5: 25 Nov 2014, 18:52 »

Er faktisk lige startet op, så kunne godt bruge lidt inspiration Smiley
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #6: 26 Nov 2014, 19:11 »

Hvilket taktik bruger folket?

Mit hold sejler. Ligger efter 18 kampe på en 7. plads, 10 point op til Spurs på 1. pladsen :O har prøvet et par stykker. vil mene jeg har et skarpt hold.

Indkøb; Balanta, Lucas Romero, William Carvalho og en masse store talenter
Solgt; Flamini, Coquelin, Rosicky
Logged

halleberry
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #7: 26 Nov 2014, 23:05 »

Jeg har lige færdiggjort første sæson med Arsenal. Jeg endte med at vinde Premier League, men der var også nedture i sæsonen - røg blandt andet ud af FA Cuppen til Queens Park Rangers og tabte over to kampe til Shakhtar i ottendedelsfinalen i CL.

Jeg hentede Reus, Khedira og Balanta til klubben inden sæsonen. Spiller den klassiske 4-2-3-1:


          Welbeck
Reus      Ozil        Sanchez
    Ramsey   Khedira
Gibbs   Koscielny   Mertesacker    Chambers (han slog Debuchy af i slutningen af sæsonen)

Mentalitet: Kontrollér

Instruktioner: Hold på bolden, skub højere op, marker tættere, højere tempo.


Logged

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #8: 27 Nov 2014, 16:06 »

Hvilket taktik bruger folket?

Mit hold sejler. Ligger efter 18 kampe på en 7. plads, 10 point op til Spurs på 1. pladsen :O har prøvet et par stykker. vil mene jeg har et skarpt hold.

Indkøb; Balanta, Lucas Romero, William Carvalho og en masse store talenter
Solgt; Flamini, Coquelin, Rosicky

Jeg spiller 4-2-3-1 og det fungerer fremragende for mig. Har vundet ligaen, FA cuppen og Community Shield og fået en 2. plads i CL med den.

Hvilken taktik bruger du?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #9: 27 Nov 2014, 16:44 »

Jeg er også lige startet med Arsenal. Jeg kommer med en update når jeg transfervinduet lukker :-)
Logged

Arsenal <3

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #10: 28 Nov 2014, 19:02 »

Er kommet igang med et save med Arsenal, og kommer nok med en opdatering senere. Men vil lige dele, den taktik jeg bruger, med jer. Syntes selv den passer rigtig godt til Arsenal og deres filosofier Smiley

Vær'sen'artig - http://www.passion4fm.com/diamondbox-hybrid-formation/

Ved godt den er til FM14 så taktikken kan ikke downloades, men den kan da give noget inspiration Peace Jeg forventer selv store ting af trekløveren M. Özil, A. Sanchez og S. Cazorla!
« Seneste Redigering: 28 Nov 2014, 19:06 af hoeven » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #11: 29 Nov 2014, 14:32 »

Kan i anbefale at starte med arsenal? Jeg overvejer kraftigt om jeg skal have en spil med dem Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #12: 30 Nov 2014, 21:38 »

Kan i anbefale at starte med arsenal? Jeg overvejer kraftigt om jeg skal have en spil med dem Smiley
Det tror jeg alle herinde kan crazy
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #13: 01 Dec 2014, 02:01 »

Starter nok et save op senere i december når tiden er lidt mere til det. Har netop købt spillet, og plejer normalt at starte med Arsenal, men i år prøver jeg en ny tilgang og lærer spillet at kende inden jeg sætter trumf på med hjertebarnet Arsenal.  Men godt at se at der er andre der også har interesse for klubben. Vil blive godt at kunne drage nytte af jeres erfaringer, hvorefter jeg også kan justere min plan for holdet.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #14: 01 Dec 2014, 21:16 »

Jeg er også startet med Arsenal...

Først lige til jer andre der er startet, er dybt imponeret over jeg transfer trang. jeg ville bare som alle arsenal fans vil irl. købe ind til forsvaret og den defensive midtbane som godt kunne gøres lidt mere ved. så begyndte jeg at sælge bænkevarmerne som feks. podolski. så blev det til de spiller jeg ikke syntes spiller godt for arsenal (alle hold har spiller som man elsker at hade) feks. Natxo Monreal, og til sidste skulle jeg så ha bygget hele holdet op, for der var godt nok sparsomt med spiller i min førsteholds trup.

mine transfer ser således ud:




ligger lige nu på en 3 plads efter 5 kampe (spillede 1-1 imod city)


har spillet fantastisk hele tiden og har tabt en venskabs kamp imod Chelsea og en uafgjort mod city syntes jeg nu er meget godt, ellers har jeg vundet alle mine kampe.


og i skal da heller ikke snydes for taktikken:




og til alle der overvejer at spille med arsenal, så gør det ikke overveje det, bare gør det... hehe...

edit: har prøvet at sælge Mikel Arteta et par gange, men er desværre ikke lykkes. og Jack Wilshere er min nye anføre...
« Seneste Redigering: 01 Dec 2014, 21:18 af kyhn » Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Sider: [1] 2 3 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010