home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Post danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Post danmark  (Læst 9754 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #15: 07 Nov 2014, 14:04 »

ja meget... havde derfor også håbet at der var mulighed for at blive leveret fra gls eller at der var et track and trace nummer på pakken.

Well sendes jo som brev for at holde prisen nede, gls med afhentning i pakkeshop er ca 40 kroner og post dk med track og trace og pakkelevering, er ca 70 kroner.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #16: 07 Nov 2014, 14:05 »

Post Danmark hævder det ikke tager over 2 dage, fra den ene ende (KBH) til den anden ende (Skagen) af landet.
Forventer ikke at Bornholm hører under den garanti, så hvis det er sendt onsdag (inden pakkelukketiden - det tidspunkt de sender pakkerne videre til næste stop), og det er med Post DK burde det senest komme idag.
Ellers kan du klage over det..

Marseille sådan som CoolShop normalt gør det, er at de sender spillet dagen før release (har ALDRIG oplevet problemer med ikke at få på release), men er jo jyde. Så nok der du har gået galt i byen.

Bor selv i odense på fyn, så det burde ikke tage mere end en dag.
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #17: 07 Nov 2014, 14:06 »


Marseille sådan som CoolShop normalt gør det, er at de sender spillet dagen før release (har ALDRIG oplevet problemer med ikke at få på release), men er jo jyde. Så nok der du har gået galt i byen.

Synes bare jeg har hørt mange brokke sig over det med release på coolshop (og det er så også det eneste dårlige jeg har hørt om dem, og jeg har også stor respekt for al anden service hos dem)

Men jeg var egentlig opsat på ikke at købe derfra fordi jeg ikke gad tage chancer når jeg nu har en aftale med en ven, så det her pisser mig rigtig meget af Smiley
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Post danmark
« Svar #18: 07 Nov 2014, 14:06 »

Post Danmark hævder det ikke tager over 2 dage, fra den ene ende (KBH) til den anden ende (Skagen) af landet.
Forventer ikke at Bornholm hører under den garanti
Det gør den vidst ikke. Hvis jeg får tilsendt noget fra Sjælland, får jeg det oftest dagen efter. Hvis det er helt fra Jylland tager det altid 2 dage. Smiley
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #19: 07 Nov 2014, 14:08 »

Well sendes jo som brev for at holde prisen nede, gls med afhentning i pakkeshop er ca 40 kroner og post dk med track og trace og pakkelevering, er ca 70 kroner.

okay... det vidste jeg ikke... men ville stadigvæk havde været rart med tilbud på dat, da jeg med glæde havet betalt for at kunne sidde og spille nu...

da jeg startet med at spille spilet, købte jeg det altid i en butik til i mellem 350 og 400 kr...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Svartovich
Gæst
 
Sv: Post danmark
« Svar #20: 07 Nov 2014, 14:09 »

Synes bare jeg har hørt mange brokke sig over det med release på coolshop (og det er så også det eneste dårlige jeg har hørt om dem, og jeg har også stor respekt for al anden service hos dem)

Men jeg var egentlig opsat på ikke at købe derfra fordi jeg ikke gad tage chancer når jeg nu har en aftale med en ven, så det her pisser mig rigtig meget af Smiley
Jeg har flere gange oplevet, at de ikke leverer på release. Men imodsætning til dig har jeg i hvert fald ingen respekt for deres service, for den synes jeg ofte er ret så elendig. Coolshop var altid mit yndlingssted at købe spil før, men tror ikke, at jeg nogensinde køber fra dem igen. Medmindre de har en vare, som ingen andre i DK kan levere selvfølgelig. :-)
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #21: 07 Nov 2014, 14:10 »

Synes bare jeg har hørt mange brokke sig over det med release på coolshop (og det er så også det eneste dårlige jeg har hørt om dem, og jeg har også stor respekt for al anden service hos dem)

Men jeg var egentlig opsat på ikke at købe derfra fordi jeg ikke gad tage chancer når jeg nu har en aftale med en ven, så det her pisser mig rigtig meget af Smiley
Prøv at se om det er jyder eller sjællændere der ikke får til tiden.
Det er højst sandsynligt sjællændere, da der er længere til Sjælland fra Aalborg end der er til Fredericia, Tønder eller hvor i jylland man nu er.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #22: 07 Nov 2014, 14:11 »

Prøv at se om det er jyder eller sjællændere der ikke får til tiden.
Det er højst sandsynligt sjællændere, da der er længere til Sjælland fra Aalborg end der er til Fredericia, Tønder eller hvor i jylland man nu er.

Den dør så bare lidt når jeg har fået tilsendt spil på 1 dag mange gange fra Coolshop til Nakskov, hvor jeg har boet engang Wink

Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #23: 07 Nov 2014, 14:12 »

Jeg har flere gange oplevet, at de ikke leverer på release. Men imodsætning til dig har jeg i hvert fald ingen respekt for deres service, for den synes jeg ofte er ret så elendig. Coolshop var altid mit yndlingssted at købe spil før, men tror ikke, at jeg nogensinde køber fra dem igen. Medmindre de har en vare, som ingen andre i DK kan levere selvfølgelig. :-)

Release-spil, den køber jeg aldrig fra Coolshop igen, men jeg synes sgu deres service er i orden Smiley i hvert fald hvad angår hjælp og returnering

Men hvor er det du bor Svart?
Logged

JaWocKa

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #24: 07 Nov 2014, 14:13 »

Det gør den vidst ikke. Hvis jeg får tilsendt noget fra Sjælland, får jeg det oftest dagen efter. Hvis det er helt fra Jylland tager det altid 2 dage. Smiley
Nu du siger de overholder garantien, med at tingene kommer indenfor 2 dage. Tror jeg også den gælder på Bornholm Peace

Jeg har flere gange oplevet, at de ikke leverer på release. Men imodsætning til dig har jeg i hvert fald ingen respekt for deres service, for den synes jeg ofte er ret så elendig. Coolshop var altid mit yndlingssted at købe spil før, men tror ikke, at jeg nogensinde køber fra dem igen. Medmindre de har en vare, som ingen andre i DK kan levere selvfølgelig. :-)
Igen, de sender spillet dagen før release, du bor på Bornholm, så du får det dagen efter release, grundet 2 dages forsendelses tid.
Find en webshop, med lagrer på Sjælland, så burde det være muligt Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #25: 07 Nov 2014, 14:17 »

Synes bare jeg har hørt mange brokke sig over det med release på coolshop (og det er så også det eneste dårlige jeg har hørt om dem, og jeg har også stor respekt for al anden service hos dem)

Men jeg var egentlig opsat på ikke at købe derfra fordi jeg ikke gad tage chancer når jeg nu har en aftale med en ven, så det her pisser mig rigtig meget af Smiley

Har hidtil ALDRIG oplevet problemer med coolshop, synes det er dem, der har givet mig den klart bedste levering hidtil de sidste mange år - det skal dog siges at jeg ikke har modtaget mit spil endnu idag, selvom de hele dagen igår løbende opdaterede mig med hvor langt det var i processen. Så håber det kommer, da der ikke lå nogen seddel i postkassen om at jeg ku hente det på posthuset senere. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #26: 07 Nov 2014, 14:17 »

Har hidtil ALDRIG oplevet problemer med coolshop, synes det er dem, der har givet mig den klart bedste levering hidtil de sidste mange år - det skal dog siges at jeg ikke har modtaget mit spil endnu idag, selvom de hele dagen igår løbende opdaterede mig med hvor langt det var i processen. Så håber det kommer, da der ikke lå nogen seddel i postkassen om at jeg ku hente det på posthuset senere. Smiley

Jeg er i samme situation, så håber sgu stærkt på at det er der inden kl 16 eller hvornår "grænsen" går.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Post danmark
« Svar #27: 07 Nov 2014, 14:18 »

Release-spil, den køber jeg aldrig fra Coolshop igen, men jeg synes sgu deres service er i orden Smiley i hvert fald hvad angår hjælp og returnering

Men hvor er det du bor Svart?

Jeg bor på Bornholm. Wink

Men jeg synes, deres service er meget svingende. Jeg har før oplevet, at de har løjet for mig, og at de ikke har troet på de ting, jeg har klaget over. Før i tiden var der dog ingen problemer, det er kun inden for de sidste år ca., at jeg har været utilfreds med dem. :-)

Nu du siger de overholder garantien, med at tingene kommer indenfor 2 dage. Tror jeg også den gælder på Bornholm Peace


Det har du da ret i. Læste det som om du skrev 1 dag. Tunge

Igen, de sender spillet dagen før release, du bor på Bornholm, så du får det dagen efter release, grundet 2 dages forsendelses tid.
Find en webshop, med lagrer på Sjælland, så burde det være muligt Smiley
Det er jeg klar over, det er også derfor det mest er servicen, jeg langer ud efter. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #28: 07 Nov 2014, 14:19 »

Jeg bor på Bornholm. Wink


Det vidste jeg altså ikke, undskyld.. Jeg kondolerer.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Post danmark
« Svar #29: 07 Nov 2014, 14:20 »

Det vidste jeg altså ikke, undskyld.. Jeg kondolerer.

Hvad siger du undskyld for? Er der noget jeg har misforstået? Det er vel et fair spørgsmål. Peace
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010