home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 287 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Post danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Post danmark  (Læst 9745 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #45: 07 Nov 2014, 14:58 »

Er en smule gammel dags hvad det angår... jeg vil gerne have spillet i hånden, også selvom jeg kun skal bruge koden...
Kan også være du kan få det installeret hurtigere den vej, da det så er disken oplysningerne skal tages fra og ikke internettet Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #46: 07 Nov 2014, 14:59 »

Jeg mener ik ret meget efter at ha fundet ud af mit postbud har valgt at ligge blad til mig ovenpå postkassen men ik min pakke, hvorfor jeg nu må på posthuset og høre, da han jo tydeligvis har været her. Det viser sig skiltet på min postkasse (navneskilt) er faldet ned, hvilket garanteret er årsagen til at han ik har afleveret det......

Dog ik så svært når vi er 5 i opgangen og de andre 4 navne er på postkasserne og mit navn står som det 5. på dørtelefonen....

NEJ JEG ER IK BITTER SELVFØLGELIG !!! Peace
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Post danmark
« Svar #47: 07 Nov 2014, 15:10 »

post danmark er lort

undrede mig over jeg overhovedet har fået mit spil i dag
de smider altid mine pakker væk:S

seneste gang.. skulle jeg til en techno festival i september..
havde købt en batteri oplader til min mobil.. 2 uger før jeg skulle afsted.. fik først en ny da jeg kom hjem igen
så ville postdanmark ikke erstatte den.. firmaet jeg købte den fra.. ville ikke.. det var en kamp uden lige

men endte med postdanmark erstattede den... men kan ikke bruge den til noget nu:D.. den er ikke pakket ud endnu... skulle kun bruge den til festivalen!
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #48: 07 Nov 2014, 15:13 »

Man skulle tro at det her er et forum for gamle mænd som er trætte af at skide.

Afvent nu lige hele dagen på at det kommer. Man ved ikke hvor i er placeret på ruten for det pågældende postbud.
Hvis det gik hen og blev aften, så forstår jeg godt, hvis i sender afføringsprøver i deres retning, men ikke før.

Nu kan jeg jo se at de fleste af jer allerede har modtaget det, på nær bøvle (det er sgu da også bøvlet det med navneskiltet!), så slå lige koldt vand i blodet Thumbs Up.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #49: 07 Nov 2014, 15:32 »

Ingen spil før tirsdag fordi jeg ik var hjemme mellem 8-11 hvor posten var her..... ticked off
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Post danmark
« Svar #50: 07 Nov 2014, 15:34 »

hvorfor ikke bestille det som download i stedet? så slipper i for POST FUCKING DANMARK?
Logged

H A L A   M A D R I D!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #51: 07 Nov 2014, 15:38 »

Hvis alle folk havde navn på postkassen, sørgede for at tømme den for alt det andet lort som de unge mennesker kommer med i form af reklamer fra FK og ellers generelt bare trak deres hoved ud af røven og var lidt venlige mod deres medmennesker ville det være en bedre verden.
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #52: 07 Nov 2014, 15:39 »

hvorfor ikke bestille det som download i stedet? så slipper i for POST FUCKING DANMARK?
Kassetten står ligeså fint hos mig sammen med alle de tidligere versioner Wink Jeg køber dvd-version hvert år, fordi jeg gerne vil have kassetten.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Post danmark
« Svar #53: 07 Nov 2014, 15:39 »

Hvis alle folk havde navn på postkassen, sørgede for at tømme den for alt det andet lort som de unge mennesker kommer med i form af reklamer fra FK og ellers generelt bare trak deres hoved ud af røven og var lidt venlige mod deres medmennesker ville det være en bedre verden.

Er der en lille postmand i dig? Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Post danmark
« Svar #54: 07 Nov 2014, 15:40 »

Kassetten står ligeså fint hos mig sammen med alle de tidligere versioner Wink Jeg køber dvd-version hvert år, fordi jeg gerne vil have kassetten.

Det så også iorden. men på et tidspunkt smider du dem alligevel ud så hvorfor ikke benytte sin steam-acc Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #55: 07 Nov 2014, 15:40 »

Hvis alle folk havde navn på postkassen, sørgede for at tømme den for alt det andet lort som de unge mennesker kommer med i form af reklamer fra FK og ellers generelt bare trak deres hoved ud af røven og var lidt venlige mod deres medmennesker ville det være en bedre verden.

point taken - føler mig ramt !

måske især lige idag ! Peace
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #56: 07 Nov 2014, 15:41 »

Hvis alle folk havde navn på postkassen, sørgede for at tømme den for alt det andet lort som de unge mennesker kommer med i form af reklamer fra FK og ellers generelt bare trak deres hoved ud af røven og var lidt venlige mod deres medmennesker ville det være en bedre verden.
Hahahaha, ventede bare på at Post Danmark kom og deltog i diskussionen  Opstemt

Generelt oplever jeg ikke de store problemer med postvæsenet, synes jeg ikke. Det værste jeg har prøvet var sidste år, da min kassette var flækket og lå i flere stykker i pakken. Satte bare disk og omslag i en anden og så var det problem løst.  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Post danmark
« Svar #57: 07 Nov 2014, 15:47 »

Jeg har et stort had til Post Danmark. ikke lige rettet mod darkalf. Har flere gange oplevet min pakke er blevet væk. Eller hvor man bare for stukket en seddel i postkassen som om han havde været forbi og der så ikke er nogle hjemme. Sjovt man er hjemme hele tiden og sidder og venter på sin pakke skal komme og man går ikke ud før han har været her, men der dukker ingen op kun en sød seddel i postkassen!

Skuffende!
Logged

H A L A   M A D R I D!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #58: 07 Nov 2014, 15:54 »

Mit spil er sendt som brev, ligesom alle jer andres, og da det ik ku afleveres går det nu tilbage til afsender og først når det er der kan jeg igen bede dem om at sende det. ser frem til en uges tid mere med betaen....
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #59: 07 Nov 2014, 16:01 »

Mit spil er sendt som brev, ligesom alle jer andres, og da det ik ku afleveres går det nu tilbage til afsender og først når det er der kan jeg igen bede dem om at sende det. ser frem til en uges tid mere med betaen....

Hvis ikke det kunne leveres, så ryger det på dit posthus eller hvor du henter poster, hvor du kan afhente det.

Det er kun hvis du er ubekendt på adressen - hvilket du nok er, da manden ikke kan finde dig på postkassen - at det ryger retur fra leverandøren.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010