home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Young Devils
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Young Devils  (Læst 49166 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Young Devils
« : 07 Nov 2014, 12:15 »

OPSUMMERING

• SÆSON 1
WINNERS - Barclays Premier League

Bedste spiller: Robin van Persie (7.30)
Topscorer: Robin van Persie (20)


• SÆSON 2
-

Bedste spiller: Juan Mata (7.44)
Topscorer: Robin van Persie (18)


• SÆSON 3
WINNERS - UEFA Champions League
WINNERS - Community Shield
WINNERS - Capital One Cup

Bedste spiller: Patrick Roberts (7.41)
Topscorer: Javier Hernández (21)


• SÆSON 4
WINNERS - Barclays Premier League
WINNERS - FA Cup
WINNERS - Capital One Cup
WINNERS - Club World Championship
WINNERS - UEFA Super Cup

Bedste spiller: Demetri Mitchell (7.94)
Topscorer: Adnan Januzaj (28)


• SÆSON 5
WINNERS - Barclays Premier League
WINNERS - FA Cup
WINNERS - Community Shield

Bedste spiller: Cristiano Ronaldo (8.05)
Topscorer: Cristiano Ronaldo (44)


• SÆSON 6
WINNERS - Barclays Premier League
WINNERS - FA Cup

Bedste spiller: Cristiano Ronaldo (7.87)
Topscorer: Cristiano Ronaldo (37)


• SÆSON 7
WINNERS - Barclays Premier League
WINNERS - FA Cup

Bedste spiller: Adnan Januzaj (7.83)
Topscorer: James Wilson (26)


INTRODUKTION

Velkommen til min første Football Manager 2015-blog, som vil komme til at ligne blogs, som jeg har lavet før.

Som mange gange før er mit første spil i Football Manager med Manchester United. Og som altid, når jeg spiller med United, er meget af min fokus på ungdommen og på at få det allerbedste ud af den.

Hvis man har læst mine forrige blogs om United, ved man, at jeg ikke går ud og køber en erfaren verdensklassespille r. Jeg køber dem helst unge og uprøvede og giver dem mit bedste skud i håb om, at de kan blive regulere førsteholdsspillere for Manchester United. Og så må de meget gerne og helst være britere. Hvis det helt kan undgås at købe spillere, ser jeg helst det, da spillere fra egen avl – altså de spillere, som hver år i marts bliver hentet ind til mit U18-hold – står forrest i køen. Det er helst dem, som jeg ser slår igennem. Men jeg regner ikke med at mine youth intakes vil være så gode, at jeg helt kan undgå at hente spillere fra andre klubber.

Class of '92 sætter standarden. Jeg vil se en ny Paul Scholes, en ny David Beckham, en ny Gary Neville og så videre. For nyligt kom det frem, at Manchester United er den klub, der har produceret næstflest spillere i Europas fem største ligaer. United har 36 spillere spredt ud over de fem ligaer, hvor af 12 af dem spiller i United. Barcelona overgår United med syv spillere, men det er en liste, jeg gerne vil have United til at toppe. Derfor er det vigtigt, at jeg giver alle spillere opmærksomhed, selvom de måske ikke skulle være de mest lovende. De kan måske blive gode nok til at begå sig i mindre Premier League-klubber, som det for eksempel er tilfældet med Danny Drinkwater i Leicester, Robbie Brady i Hull og Ryan Shawcross i Stoke. Alle tre havde deres fodboldopvækst i Manchester United. Tom Cleverley ligner også en spiller, som kommer til at få en karriere i Premier Leagues mindre klubber. Præcis som Robbie Savage - som var en del af det ungdomshold i United, som havde Beckham, Scholes, Neville-brødrene, Butt og Giggs på holdet i start-90'erne – heller ikke klarede det til førsteholdet i klubben, men måtte tage til takke med en karriere i klubber som Birmingham og Blackburn. Derfor er det også vigtigt for mig, at både U18- og U21-holdet gør det godt, og jeg løbende opdatere på, hvordan de klarer sig i deres ligaer. U18-holdet endte på 4. pladsen i sidste sæson i deres liga, mens U21-holdet blev tre'er i deres.

Det skal dog ikke kun handle om ungdommen. Manchester United skal vinde trofæer. Hvert år. Det er klart. Jeg har ikke tid til at vente på klubbens unge spillere. Der skal hentes sølvtøj fra første fløjt. Jeg vil senere komme ind på, hvordan jeg har tænkt mig, at det skal komme til at ske, og hvordan mit hold skal spille.

Første opdatering kommer til at fokusere på de ungdomsspillere, som har chancen for at klare springet til førsteholdet. De vil være delt op i to kategorier: De spillere, som har stort potentiale, og som jeg regner med kan blive faste førsteholdsspillere, og de spillere, som ikke nødvendigvis har det største potentiale, men som kan blive til en rimelig Premier League-spiller, og måske, hvis jeg er heldig, en trupspiller for Manchester United.
« Seneste Redigering: 09 Feb 2015, 08:39 af SirToby » Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #1: 07 Nov 2014, 21:56 »

Uhaa SirToby. Jeg kan huske dig fra de gode gamle dage. Og især for dine ret så fængende blogs!
Så dette glæder jeg mig absolut til, eftersom jeg netop er "hjemvendt" til FmF.

KIU herfra og en sikker "follower" fra det nordlige Danmark!

//Peroni21
« Seneste Redigering: 07 Nov 2014, 22:04 af Peroni21 » Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #2: 07 Nov 2014, 22:02 »

Det altid underholdende og god læsning fra din side Sir Toby når du kaster dig ud i en United blog Smiley Jeg følger med.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #3: 08 Nov 2014, 15:03 »

Glæder mig også som de andre til noget rigtig godt læsning fra din side. Det er altid en fornøjelse at læse dine blogs Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #4: 09 Nov 2014, 22:37 »

DE UNGE ANSIGTER

Lad os tage et kig på de spillere, som jeg forventer mig noget af. Der er dem, som kan blive topspillere for Manchester United, og dem, der højst sandsynligt ikke får en super karriere i United, men som måske kan blive en breddespiller i klubben eller en førsteholdsspiller i en mindre Premier League-klub.

JAMES WILSON

Tutor: Robin van Persie

James Wilson greb i den grad chancen, da Ryan Giggs i sidste sæson spillede med ham i sin startopstilling imod Hull i Premier League. Den 18-årige angriber scorede to mål i en 3-1-sejr. I indeværende sæson har han fået fem optrædener for førsteholdet, hvilket vidner om, at også Louis van Gaal ser potentiale i knægten. Wilson blev senest sent på banen, da United besejrede Palace med 1-0.

James Wilson er måske det mest lovende talent i klubben, hvis man ser bort fra Luke Shaw og Adnan Januzaj som allerede har slået igennem og spillet massere af Premier League-kampe.

Wilson er en lynhurtig angriber, der også kan spille på fløjene. I en alder af 18 år er han allerede en imponerende afslutter med is i maven og en god bevægelse uden bolden.

Jeg har allerede i første sæson tænkt mig at give Wilson en masse chancer. I en 4-4-2-formation vil han komme til at rotere med Falcao som den fremskudte angriber.

ANDREAS PEREIRA

Tutor: Ángel Di Maria

Andreas Pereira har lignet en spændende spiller, de gange jeg har set ham. Han blev skiftet ind, da United tabte med 4-0 til MK Dons i Capital One Cup. På trods af det rædselsfulde resultat, var jeg imponeret af Pereira, som var spilleren, der fordelte boldene for United på midtbanen. Han har potentialet til at blive en super playmaker for Manchester United, og han skal selvfølgelig have al mulig opmærksomhed i et forsøg på at gøre ham bedst mulig.

Den belgiskfødte brasilianer har et fantastisk spark fra distancen og et glimrende overblik. Jeg har tiltænkt ham en rolle på den centrale midtbane, og derfor er der meget at arbejde på, hvis han skal kunne lykkes der. Han er slet ikke god nok defensivt endnu, og han mangler noget styrke. Jeg kunne også godt tænke mig, at han var mere arbejdsom. Det er ting, der skal arbejdes på, men han er allerede en teknisk god spiller, og jeg ikke i tvivl om, at han nok skal udvikle sig yderligere på det område.

Pereira er ikke helt klar til førsteholdsfodbold endnu, men vil måske få chancen i cupturneringerne. Jeg tror, at Ángel Di Maria ville kunne have en god indflydelse på Pereira, da han ligesom Pereira snakker portugisisk.

DEMETRI MITCHELL

Tutor: Juan Mata

Har vi en ny Ryan Giggs her? Vi har i hvert fald en lynhurtig venstrebenet kantspiller med fantastisk flair. Men der er godt nok rigtig meget, der skal arbejdes på for Demetri Mitchell.

Mitchell skal helt sikkert have en tutor til at vise sig på rette vej. Han mentale attributter er langt fra gode nok. En spiller som Juan Mata har erfaringen og evnerne, der kan få Mitchell på rette vej. Angel Di Maria var også en overvejelse værd, men Mata kan i modsætning til Di Maria snakke engelsk, hvilket er en vigtig faktor.

Mitchell kan godt blive til noget, og jeg har tænk mig at give ham chancer på førsteholdet. Han har ikke noget at gøre på udlån, før han er han er blevet stærkere mentalt. Med den hurtighed, som han besidder, vil han altid kunne præstere på førsteholdet.

MARCUS RASHFORD

Tutor: Antonio Valencia

En spændende 16-årig spiller på U18-holdet. Rashford er bedst som offensiv midtbanespiller, men kan også spille i angrebet, på kanterne og på den centrale midtbane. Jeg tror, at han er for dårlig defensivt til at kunne spille på midtbanen, hvorfor han nok mere er tænkt en rolle længere fremme på banen. Præcist ved jeg ikke endnu, men jeg skal beslutte mig hurtigst muligt, så han kan få den rette fokus og udvikle sig til den bedst mulige spiller.

TIMOTHY FOSU-MENSAH

Tutor: Daley Blind

Timothy Fosu-Mensah blev i sommer hentet i Ajax og har helt klart et fint potentiale. Han er fra 98, men har alligevel allerede flotte attributter. Han er meget all-round og har ikke rigtig nogen svaghed. Der skal selvfølgelig arbejdes på lidt af det hele, men i en alder af kun 16 år er der massere af tid til det. Jeg ser frem til udviklingen af TFM, og jeg tror, at Daley Blind kunne være den rette tutor i første omgang, da begge er hollændere.


Derudover er der også flere spillere, som er udlejet, som også sagtens kan have en fremtid i klubben. Nick Powell er udlejet til Leicester, Angelo Henriquez er taget et smut til Kroatien og spiller i Dinamo, mens Wilfried Zaha er taget tilbage til Crystal Palace. Alle tre er spillere, som jeg regner med får chancen, når de kommer tilbage fra lån. I øvrigt hentede United i sommer en spændende målmand i form af 17-årige Vanja Milinkovic Savic, som med det samme blev lejet tilbage til Vojvodina i Serbien. Savic ser yderst lovende ud.

Det er ikke sikkert, at det kun er dem, jeg har nævnt, som jeg kommer til at fokusere på. Alle spillere vil mere eller mindre have min opmærksomhed, og måske er der en, der overrasker.
« Seneste Redigering: 09 Nov 2014, 23:10 af SirToby » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Young Devils
« Svar #5: 09 Nov 2014, 22:45 »

Du har postet billedet af Andreas Perreira under James Wilson. Det er ellers en rigtig god blog. Bare ærgerligt du altid skal være United. Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #6: 09 Nov 2014, 23:10 »

Du har postet billedet af Andreas Perreira under James Wilson. Det er ellers en rigtig god blog. Bare ærgerligt du altid skal være United. Wink

Det skulle være i orden nu.

Og tak, og ja, det kan ikke blive anderledes.  Hævet Øjenbryn
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #7: 10 Nov 2014, 16:30 »

FORBEREDELSEN

Første dag på kontoret i Football Manager er en travl dag, hvor en masse ting skal på plads, så man får den bedste mulige forberedelse til sæsonstarten. Man har lidt over en måned til, at det går løs i Premier League, og der er flere ting, der skal på plads fra starten af.

Først og fremmest finder jeg de bedst mulige tutorer til mine yngre spillere, som I også kunne se i forrige indlæg. Hele 11 af mine spillere har fået sig en tutor på min første arbejdsdag.

På førstedagen er det også vigtigt for mig, at jeg finder ud af, om der er nogle spillere, jeg finder interessante. Jeg har udset venstre backen som en plads, hvor jeg godt kunne bruge en ekstra spiller, og derfor har jeg budt på James Husband fra Middlesbrough. En 20-årig venstre back med fint potentiale. Derudover har jeg også budt på offensivspilleren, Patrick Roberts fra Fulham, som jeg ser som en spiller med enormt potentiale. Jeg håber, at begge spillere er i stalden inden længe, så de hurtigst muligt kan vende sig til klubben og komme i form med truppen. Derfor er det vigtigt, at jeg byder på første dag.

Dernæst skal jeg arrangere venskabskampe. I år venter der 11 kampe. Det gør der, fordi det cirka er det antal kampe, der skal til, for at ens hold vænner sig til ens taktikker. For at holdet vænner sig til taktikkerne, ændrer jeg på balancen mellem general træning og kamptræning. Normalt bruger spillerne 30 % af tiden på kamptræning, som jeg har sat til kamptaktikker, men i pre-season skal de bruge 50 % af tiden på taktikkerne.

Og det er netop taktikker og ikke bare én taktik. Det er vigtigt, at holdet vænner sig til forskellige formationer, og derfor har jeg valgt to formationer og taktikker, som spillerne skal træne den næste måneds tid. På den måde står man ikke pludselig midt i sæsonen og skal til at lære spillerne en ny formation, fordi at man har mistet troen på sin ene taktik. Min primære taktik tager udgangspunkt i en flad 4-4-2-formation, mens jeg også har forberedt spillerne på en bred 4-3-3 med en defensiv midtbanespiller. De to formationer ser således ud:


Jeg er glad for den flade 4-4-2-formation. Det var sådan, Manchester United spillede i gamle dage, og det er sådan, jeg håber at kunne få succes med United. Rollerne ser således ud:

Goalkeeper - Defend
   David De Gea
   Sam Johnstone
   Anders Lindegaard


Der er ikke noget at sige om rollen. Ganske almindelig målmand. David De Gea får selvfølgelig betydeligt mest spilletid, mens jeg ikke regner med at give Lindegaard spilletid, medmindre De Gea bliver skadet. Det bliver Sam Johnstone, som får de små kampe, da jeg håber, at han kan udvikle sig til fornuftig keeper.

Wing back (right) - Attack
   Rafael
   Phil Jones
   Antonio Valencia


Min højre wing back må gerne storme med frem, derfor er hans duty sat til attack. Min højre centrale midtbanespiller er sat til defend, hvorfor det bliver min højre back, som får attack i modsætning til min venstre, da min defensive midtbanespiller dermed kunne stå klar til lukke hullet i forsvaret, hvis modstanderen skulle slå kontra. Rafael er det klare førstevalg, og Jones og Valencia kan vikariere, når de ikke spiller henholdsvis i midterforsvaret og på højre kant.

Central Defender - Defend
Central Defender - Defend

   Phil Jones
   Jonny Evans
   Marcos Rojo
   Chris Smalling


Det bliver et defend-defend-par, jeg kommer til at køre med, og det er der ikke så mange tanker bag. Der kan forekomme en masse rotation, da jeg føler, at alle fire center backs er meget tætte på hinanden rent niveaumæssigt, og jeg meget tilfreds med bredden på det område. Jeg skulle være dækket godt ind.

Wing back (left) - Support
   Luke Shaw
   Marcos Rojo
   Daley Blind


Luke Shaw er en fantastisk back og bliver højst sandsynligt mit førstevalg i mange, mange år. Marcos Rojo kan vikariere, men han er bedst i midterforsvaret, og Blind er ikke så hurtig, som jeg godt kunne tænke mig, mine backs skal være. Men jeg regner som tidligere nævnt også med, at jeg får hentet James Husband fra Boro. Luke Shaw er desuden ikke klar til kamp før omkring midten af september.

Wide Midfielder (right) - Attack
   Adnan Januzaj
   Antonio Valencia


Jeg spiller med to wide midfielders på attack. Når jeg kun spiller med to centrale midtbanespillere, er det vigtigt, at mine spillere på kanterne også bidrager defensivt, og det ville de ikke kunne lige så godt, hvis de var wingers. Derfor har jeg valgt wide midfielder-rollen. Adnan Januzaj er umiddelbart mit førstevalg i højre side, selvom han ikke er super, super komfortabel på positionen, men det skal han selvfølgelig trænes i. Antonio Valencia får også sine kampe, specielt fordi han også er bedre end Januzaj defensivt, hvorfor han er at foretrække i nogle kampe.

Deep Lying Playmaker - Defend
   Michael Carrick
   Daley Blind
   Darren Fletcher
   Wayne Rooney


Michael Carrick er ude de første par måneder, men jeg regner med, at han kommer tilbage fra skade og går direkte ind og bliver førstevalg. Han er både fantastisk defensivt og en glimrende playmaker. Blind er det samme og vil også få masser af kampe. Fletcher er også fin her, mens jeg også synes det kunne være meget spændende at prøve Wayne Rooney af på positionen som en dybdeliggende playmaker.

Central Midfielder - Attack
   Ángel Di Maria
   Marouane Fellaini
   Ander Herrera


Central Midfielder – Attack er en fantastisk rolle. Nogle gange fungerer rollen som en angriber, når man har bolden. Spilleren med denne rolle befinder sig ofte på den sidste tredjedel af banen, og jeg håber, at jeg kan få scoret en masse mål på denne måde. Di Maria er fra virkeligheden kendt som værende fantastisk i denne rolle. Men jeg finder det også yderst spændende at bruge Fellaini i den her rolle. Hvis jeg kan få hans styrke i luftrummet til at komme til sin ret i modstanderens målfelt, præcis som vi ser det i virkeligheden, ville det være formidabelt.

Wide Midfielder (left) - Attack
   Ángel Di Maria
   Juan Mata
   Ashley Young


Når Fellaini spiller på midten, kan Di Maria rykke ud på venstre kanten, men her er jeg også i gang med at træne Juan Mata til at kunne spille, og det tror jeg, at han kommer til at gøre glimrende. Young får svært ved at få spilletid.

False Nine - Support
   Wayne Rooney
   Robin van Persie


Rooney og van Persie har som foretrukne træk, at de kommer tilbage i banen for at modtage bolden, og derfor har jeg dem ikke under Advanced Forward, for den spiller, der spiller der, skal trække modstanderens forsvar væk og skabe plads for min falske ni'er, som Rooney og van Persie er som fødte til at spille. Jeg skal ikke kunne udelukke, at jeg kommer til at bruge Rooney og van Persie samtidig, specielt ikke hvis Falcao er skadet, men jeg foretrækker at have Falcao som angribende angriber og enten Rooney eller van Persie som support-spilleren i frontlinjen.

Advanced Forward - Attack
   Falcao
   James Wilson


James Wilson er allerede i år i min førsteholdstrup, og jeg håber, at han griber de chancer, jeg giver ham. Han får dog svært ved at hamle op med Falcao, som jeg også forventer mig en del af.

Det var taktikkens roller. Jeg har også givet holdet nogle overordnede instrukser. Ganske få til at starte med. For det første har bedt dem om at arbejde bolden ind i feltet. Det er primært for at undgå for mange langskud. Men det er også en instruktion, som kan hæmme tempoet i spillet. For det andet skal de spille sig ud af de defensive rækker, i stedet for at slå lange bolde. Det er oftest spild af boldbesiddelse.

Der kan sagtens komme flere instrukser til spillerne med tiden, men til at starte med holder vi det relativt simpelt.

Rollerne i min 4-3-3 ser således ud:



Taktikken vil jeg ikke komme nærmere ind på, ikke lige nu i hvert fald. Jeg satser indtil videre på, at det er min 4-4-2, der skal bære mig igennem sæsonen.

I næste opdatering kigger vi nærmere på pre-season, inden vi kan tage hul på sæsonen.
Logged

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #8: 10 Nov 2014, 16:57 »

Super gennemgang af dine taktiske overvejelser, dog beskriver du at right back skal være offensiv, men nederst i din samlede oversigt står han som support. Det omvendte er så for din left back, hvor han står som attack, men du beskriver at du gerne vil bruge ham som support.
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #9: 10 Nov 2014, 17:10 »

Super gennemgang af dine taktiske overvejelser, dog beskriver du at right back skal være offensiv, men nederst i din samlede oversigt står han som support. Det omvendte er så for din left back, hvor han står som attack, men du beskriver at du gerne vil bruge ham som support.

Det nederste billede er til min 4-3-3-formation, hvor nogle andre ting gør sig gældende, og ikke til min 4-4-2.

Ellers tak!  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #10: 11 Nov 2014, 16:57 »

PRE-SEASON

Efter 11 veloverståede træningskampe er mit hold nu klar til at åbne Premier League-sæsonen med en kamp på Stadium of Light imod Sunderland.

Vi havde et let program, som kastede ti sejre og et nederlag af sig. Vi blev slået af Hangzhou i en af de fire kampe, som vi spillede på vores Kina-tur. Bortset fra det nederlag gik kampene upåklageligt. Spillerne kom i form, og spillerne har vænnet sig til mine taktikker.

Spillerne har vænnet sig til taktikken.

Som forventet fik jeg hentet Patrick Roberts og James Husband hurtigt. Den 10. juli ankom Husband fra Middlesbrough for £4.300.000, mens Roberts tilsluttede sig to dage senere. Ham måtte jeg slippe £10.000.000 for.

Husband er en hurtig og beslutsom venstre back, som har masser af år til at udvikle sig i. Han bliver kaldt for den nye Stuart Pearce, hvilket må siges at være lovende.

Roberts er en fantastisk offensivspiller, som kan blive en af de helt store for England. Han er hurtig, driblestærk og kreativ. Jeg glæder mig meget til at følge hans udvikling.

Ud af klubben er gået Anderson, som er smuttet syd på til London og West Ham for £4.800.000.

Lad sæsonen begynde!
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #11: 11 Nov 2014, 17:27 »

Jeg er stadig helt med til det yderste!

Meget spændende indkøb, og dejligt med lidt engelske spillere i Manchester.

Super og fortsæt endelig Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Young Devils
« Svar #12: 11 Nov 2014, 17:46 »

Som Peroni siger, er det fedt med nogle engelske indkøb! Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #13: 11 Nov 2014, 20:05 »

Spændende og inspirerende blog.. Elsker din fokus på egne talenter og ikke mindst måden hvorpå du giver os mulighed for at følge med.. Det kræver et stort stykke arbejde, så det er kun fedt at du gider..   Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #14: 11 Nov 2014, 22:32 »

Dejligt, at I kan lide det, drenge!  Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010