home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  En Belthazoriansk tilgang
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: En Belthazoriansk tilgang  (Læst 36345 gange)
Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #30: 20 Nov 2014, 20:19 »

Da jeg lige er startet et brøndby save, er jeg lidt i tvivl om hvilken af taktikker jeg skal hente, kan jeg evt. få noget hjælp til dette??
Har valgt at tage 2.version, da det komplementerer Agger bedst.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #31: 20 Nov 2014, 20:25 »

Altså de første 2 er dem som jeg vil anbefale til et ny startet hold, da alt senere bygger mere på at der er bedre spillere specielt på de centrale pladser på holdet, så det vil klart være at anbefale at starte ud med de første par stykker Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #32: 20 Nov 2014, 20:50 »

det var det jeg tænkte!

Var der egentlig dødboldsindstilling er, i så fald ja, så er jeg kommet til at ændre dem Skuffet
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #33: 22 Nov 2014, 16:13 »

Har du eksperimenteret med andre angriber-typer end fremskudt angriber? Indtil videre har jeg haft stor success med taktikken og mine angribere har bombet mål ind, men jeg har en rigtig god skarpretter i kikkerten, men vil naturligvis kun hente ham hvis hans rolle passer på holdet/taktikken.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #34: 22 Nov 2014, 16:38 »

Jeg prøvede kort med en targetman - havde nogle skader i Aggers sidste sæson, hvor han fik 4 kampe i streg som targetman, han scorede ikke nogle mål, men leverede en håndfuld oplæg i rollen. Nu var Agger langsom og ikke en prominent angriber, men det virkede godt nok til at sikre mesterskabet. Jeg er helt sikker på at du kan få det til at virke med en skarpretter, eller en anden rolle, hvis manden passer til den, problemet er dog det, at jeg personligt føler at en skarpretter eller targetman er en meget simpel type angriber, som passer bedst ind som makker til en mere kompliceret type, derfor bruger jeg det ikke så tit Smiley

@Vashtar, der var hvert fald dødboldsintruktione r med i de senere versioner som ligger til download herinde, dog ikke i billedform Smiley Det burde dog kunne løses ved at hente den seneste version igen Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #35: 24 Nov 2014, 02:00 »


Updaten på taktikken har gjort godt for mit forsvar må man sige  Rullende Øjne

Lukkede selvfølgelig et mål ind i kampen efter, som blev 1-1 efter de havde ét skud indenfor rammen, typisk jinx  funny

Skal også siges at jeg gik forrige sæson igennem ubesejret og nu er ubesejret i 48 SL kampe i træk.
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #36: 25 Nov 2014, 20:59 »

din taktik er hjernedød:D
ikk kun med brøndby¨

men også med danmark !

http://gyazo.com/80a1f85769cac1ec0a010f6e40926e9c
http://gyazo.com/6c1b1ff2adbe7e89610336d04f8560d3

ligger nr 6 i verden Opstemt
Logged

Oliver
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #37: 25 Nov 2014, 22:43 »

Nu hvor du har lagt så meget arbejde i denne taktik;
Hvad er din drømme 11'er hvis du måtte vælge fra øverste hylde?
Logged

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #38: 30 Nov 2014, 21:32 »

Fremragende taktik, kan varmt anbefales, er rykket op fra League 1 i England med Sheff Utd til at være i PL nu på bare to sæsoner, helt genialt alt virker, taber meget sjædent
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #39: 30 Nov 2014, 22:04 »

Nu hvor du har lagt så meget arbejde i denne taktik;
Hvad er din drømme 11'er hvis du måtte vælge fra øverste hylde?

Tja, det er jo et oplagt spørgsmål.

Jeg må være ærlig at indrømme det ikke er alle pladser jeg lige 100% ved hvem jeg ville vælge til.

Neuer i mål
Agger som FCV, og FCH kunne sku være mange, umiddelbart helst en som kan tysk, eventuelt Jonathan Tah pga ung alder, god højde og han kan spille med bolden også, eller Mats Hummels.
Højrewingback ville Ramos eller Lahm være fin på syntes jeg, og i venstre ville en Jonathan Silva være oplagt, selvom hans dribling halter!
DMC ville Svenn Bender nok være førstevalget til.
felt til felt kunne jeg godt finde på at tage Pierre-Emile Højbjerg eller MArco Verratti, med Christian Eriksen som makker.
Kanterne kan vel næppe forbavse mange, men Ronaldo på Højre og Messi på Venstre. Hvis jeg kunne sætte Robben på bænken ville det være kanon.
På toppen ville jeg nok smide Zlatan, men kunne egentlig godt se Bendtner som indhopper, for at have lidt dansk. Ellers måske en Rooney.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #40: 01 Dec 2014, 15:54 »

Tror du det ville fungere ved at ændre den fremskudte playmaker til dybdeliggende?

Har dette regen, som jeg selv mener vil blive en stor stjerne og som du kan se er hans stats noget bedre som dybdeliggende end fremskudt, men i sidste ende så handler det selvfølgelig om hvad der er bedst for holdet.

Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #41: 01 Dec 2014, 17:06 »

Tror helt sikkert sagtens det kan fungere, den dybdeliggende er jo også en rolle der supplerer felt til felt typen godt, men nørj han er lille ham der!

Eventuelt lige se på de individuelle indstillinger, se om der er noget nyt der åbner sig der som vil kunne hjælpe til med presspillet, jeg har ikke lige FM åbent lige nu, nemlig, så kan ikke se hvilke jeg ville bruge på en dybdeliggende, men jeg tænker at sådan noget som at rykke i dybden og skyde mindre nok er mindre relevant for en dybdeliggende, da det nok er noget af det han i sig selv vil gøre Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #42: 04 Dec 2014, 21:30 »

Din taktik har fungeret rigtig godt for mig i mit Hertha Berlin spil, hvor det er blevet til to 3. pladser to år i træk vel og mærke i de første to sæsoner i spillet. Dog har jeg haft en forkærlighed for 3-2-2-2-1 taktik (Groft sagt 3-5-2 a lá Man Utd/Holland), og jeg ville derfor prøve den af. Dog vil jeg stadig have boldbesiddende fodbold med mange afleveringer og god tålmodighed, som det sker med din taktik, da jeg oplever, at jeg lukker lidt for mange mål ind, og jeg tænker, at så længe jeg har bolden og lægger de korte afleveringer, så får modstanderen ikke fat i den. Jeg prøver så vidt muligt at køre de samme instrukser - både spiller- men også holdinstruktioner, men er gået fra at være det hold i ligaen der lavede flest vellykkede afleveringer til at hold som Augsburg har lige så mange succesfulde afleveringer som mig, hvis ikke flere.
Tror du, at du ville kunne hjælpe lidt på det hvis jeg smed savet op, eller tog SS af de forskellige instrukser, eller ville det være noget helt andet, nu når det er en anden taktik? Smiley
Logged


clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #43: 09 Dec 2014, 05:50 »

Den her taktik er simpelthen for vild!! har modificeret den lidt så jeg spiller mere bredt og har min højre kant som fløjspiller i stedet for invendig angriber Smiley  Spiller med FC Midtjylland, første sæson vinder jeg Mesterskabet og Pokalen, og ryger ud i Europa League kvartfinalen mod Lille, kun pga de fik et dumt straffe i overtiden.. nu igang med 2. sæson og har indtil videre vundet alle kampe i Ligaen, med kun 1 mål imod, og nået i Champions League gruppespil, i en svær gruppe med Chelsea, Dortmund og Villareal, men vandt sku den første kamp mod Chelsea med 3-1 Opstemt gir håb for man kan gå videre fra gruppespillet Opstemt

Bonus info: Igboun blev topscorer med 30 mål i ligaen, 40 i alle turneringer og nr 3 på den internationale topscorerliste eller gyldne støvle eller hva den nu hedder. Den hvor det bliver omregnet til point baseret på målscore og hvor stærk ligaen er Opstemt
« Seneste Redigering: 09 Dec 2014, 06:38 af clubnougat » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: En Belthazoriansk tilgang
« Svar #44: 09 Dec 2014, 09:38 »

Din taktik har fungeret rigtig godt for mig i mit Hertha Berlin spil, hvor det er blevet til to 3. pladser to år i træk vel og mærke i de første to sæsoner i spillet. Dog har jeg haft en forkærlighed for 3-2-2-2-1 taktik (Groft sagt 3-5-2 a lá Man Utd/Holland), og jeg ville derfor prøve den af. Dog vil jeg stadig have boldbesiddende fodbold med mange afleveringer og god tålmodighed, som det sker med din taktik, da jeg oplever, at jeg lukker lidt for mange mål ind, og jeg tænker, at så længe jeg har bolden og lægger de korte afleveringer, så får modstanderen ikke fat i den. Jeg prøver så vidt muligt at køre de samme instrukser - både spiller- men også holdinstruktioner, men er gået fra at være det hold i ligaen der lavede flest vellykkede afleveringer til at hold som Augsburg har lige så mange succesfulde afleveringer som mig, hvis ikke flere.
Tror du, at du ville kunne hjælpe lidt på det hvis jeg smed savet op, eller tog SS af de forskellige instrukser, eller ville det være noget helt andet, nu når det er en anden taktik? Smiley

Det lyder grundlæggende som en noget anden taktik du er ude i her, det sagt vil jeg da med glæde prøve at kigge på din taktik hvis det er Smiley Kan dog ikke love at jeg får tid til det før i weekenden, men hvis du uploader dit save, og smider et link til mig her, eller i en PM så kigger jeg på det Smiley

Den her taktik er simpelthen for vild!! har modificeret den lidt så jeg spiller mere bredt og har min højre kant som fløjspiller i stedet for invendig angriber Smiley  Spiller med FC Midtjylland, første sæson vinder jeg Mesterskabet og Pokalen, og ryger ud i Europa League kvartfinalen mod Lille, kun pga de fik et dumt straffe i overtiden.. nu igang med 2. sæson og har indtil videre vundet alle kampe i Ligaen, med kun 1 mål imod, og nået i Champions League gruppespil, i en svær gruppe med Chelsea, Dortmund og Villareal, men vandt sku den første kamp mod Chelsea med 3-1 Opstemt gir håb for man kan gå videre fra gruppespillet Opstemt

Bonus info: Igboun blev topscorer med 30 mål i ligaen, 40 i alle turneringer og nr 3 på den internationale topscorerliste eller gyldne støvle eller hva den nu hedder. Den hvor det bliver omregnet til point baseret på målscore og hvor stærk ligaen er Opstemt

Stærkt gået! Jeg bygger selv mit hold efter IA's af 2 årsager, for det første passer det fortrinligt til materialet i Brøndby, og for det andet, har jeg en idé om at købe for mange angribere, hvilket gør de kan skoles til kanterne, for at blive brugt lidt mere, og holde sig fra at være utilfredse.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010