home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 501 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189476 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #570: 25 Aug 2015, 18:10 »

Må jeg foreslå "De fem store" ?

Starte på fremmede kontinenter og breddegrader og så vinde alle de store Pokaler ? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #571: 26 Aug 2015, 14:15 »

Hej alle.

Jeg har et fantastisk spil med Everton kørende, men kunne godt tænke mig et sidste spil inden det nye FM kommer ved siden af.
Jeg er blevet en smule træt af Premier League og de andre store lande, så jeg tænker, at jeg vil prøve noget mindre og nyt. Evt et helt nyt kontinent som jeg aldrig har prøvet i FM sammenhæng i mine små 10 år.
Jeg er dog helt på bar bund mht. valg af hold og søger derfor jeres hjælp.

Nogle der har erfaringer, både gode som dårlige, med hold i andet kontinent end Europa eller har i forslag til et andet spændende save i Europa, så skriv endelig!

Tak på forhånd. Smiley
Logged

Arsenal <3

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #572: 26 Aug 2015, 15:05 »

Hej alle.

Jeg har et fantastisk spil med Everton kørende, men kunne godt tænke mig et sidste spil inden det nye FM kommer ved siden af.
Jeg er blevet en smule træt af Premier League og de andre store lande, så jeg tænker, at jeg vil prøve noget mindre og nyt. Evt et helt nyt kontinent som jeg aldrig har prøvet i FM sammenhæng i mine små 10 år.
Jeg er dog helt på bar bund mht. valg af hold og søger derfor jeres hjælp.

Nogle der har erfaringer, både gode som dårlige, med hold i andet kontinent end Europa eller har i forslag til et andet spændende save i Europa, så skriv endelig!

Tak på forhånd. Smiley

Jeg har mange gode erfaringer fra små østeuropæiske ligaer i europa hvor 2. divisions holdene tit har stærke unge talenter og en økonomi der tvinger dig til at sælge ud af rutinen og derved giver plads til egne unge kadetter - også i Peru har jeg spillet med Allianza Lima som er en klub med en håbløs økonomi, -400 mio og klubben er 20 mio værd - TIL GENGÆLD !! har de stærke spillere samt billige spillere, og en god mulighed for Copa Libaterdores, samt deres liga opbygning er den fedeste i verden IMO <3 Smiley

Af Østeuropæiske hold som er en del af spillet, kan jeg nævne Nitra (Smehyl og Urblik er uslebne juveler og meget unge) de spillet i den slovakiske 2. div til start.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #573: 26 Aug 2015, 15:35 »

Har godt overvejet Østeuropa efter at have læst om dine spil netop der.
Er der nogle specielle lande du ville anbefale at tage med, hvis jeg starter i den region?
Logged

Arsenal <3

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #574: 26 Aug 2015, 15:58 »

Altså jeg har slovakiet som min favorit da der ikke er nogle "rigmandshold" - Rumænien har mange hold at vælge mellem, men specielt ACS Poli, det gamle FC Poli Timisoara er en spændende klub hvis man kræve en udfordring som ikke er for stor med at rejse dette gamle tophold (Det samme gælder Rapid Bucaresti), men også Slovenien har spændende hold så som Aluminij og Ankaran Hrvatini som er meget små klubber du kan skabe fra bunden, stadions eks.vis er på hhv 600 og 200 fra start men med en masse talent, og hvert år kommer der mindst 2 nye spillere du kan bruge fra regens (en gave der er i alle Østeuropæiske ligaer - egen erfaring)

og hvis du virkelig søger en udfordring i forhold til økonomi, spillerpotentialle, Europæisk succes så start i Makedonien, jeg ville anbefale "Gostivar" for at få den sværest mulige opgave (klubben er fra 1998, har intet vundet, og har intet stadion, endnu), og så i spillet kan jeg kan anbefale at tage alle de Østeuropæiske ligaer med og evt. hente lidt editor fra Claassens og tage dem med i spillet, for så at rejse rundt når en bedre klub vil hente dig Smiley

For med mindre du gør det ekstremt godt i Europa, er det din eneste måde at gøre dig bemærket og af en eller anden grund bliver man meget eftertragtet østpå ved oprykning og gode resultater.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #575: 26 Aug 2015, 17:06 »

Fedt, fedt! Tak for hjælpen. Jeg kigger mulighederne igennem i morgen og starter derefter på i det østeuropæiske. Smiley
Logged

Arsenal <3

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #576: 31 Aug 2015, 19:16 »

Et hold i den franske liga? Gerne med en del talenter. Ikke Lyon eller Monaco, nok heller ikke P$G Smiley

Nogen råd?
Logged

Manchester United

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #577: 31 Aug 2015, 19:27 »

Metz
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #578: 31 Aug 2015, 19:31 »

Le havre
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #579: 04 Sep 2015, 00:04 »

Jeg er gået i stå i mit OB save.

Derfor søger jeg nu andre veje. Valget er faldet på At.Madrid eller A.C Milan, men hvilke af de to hold skal jeg vælge? Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #580: 04 Sep 2015, 00:06 »

Jeg havde valgt Atlético, synes det er spændende spillertrup og har selv har fantastisk erfaringer med Koke Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #581: 04 Sep 2015, 00:14 »

Jeg havde valgt Atlético, synes det er spændende spillertrup og har selv har fantastisk erfaringer med Koke Smiley

Overvejer det også kraftigt Smiley Cool
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #582: 04 Sep 2015, 14:01 »

Jeg er gået i stå i mit OB save.

Derfor søger jeg nu andre veje. Valget er faldet på At.Madrid eller A.C Milan, men hvilke af de to hold skal jeg vælge? Opstemt

Milan er interessant af flere årsager:
1) du har ikke verdens største budget, og må derfor låne og hente gratis
2) det er ikke en storklub længere, så stjernerne står ikke i kø for at joine
3) du har masser af spiller der godt kan undværes, på super høje lønninger. Mexes på £100,000 om ugen fx
4) gør dem til en storklub igen! de skal tilbage i Europa efter flere års fravær
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #583: 04 Sep 2015, 15:36 »

Milan er interessant af flere årsager:
1) du har ikke verdens største budget, og må derfor låne og hente gratis
2) det er ikke en storklub længere, så stjernerne står ikke i kø for at joine
3) du har masser af spiller der godt kan undværes, på super høje lønninger. Mexes på £100,000 om ugen fx
4) gør dem til en storklub igen! de skal tilbage i Europa efter flere års fravær

Forhelvede Gungner!

Nu havde jeg jo ellers startet et save med At. Madrid, og er nu blevet i tvivl!  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #584: 18 Sep 2015, 20:01 »

Jeg har brugt for en hjælpende hånd omkring mit sidste save i FM 15.. Jeg har besluttet, at det skal være i Holland, da jeg i tidligere udgaver har haft held med PSV, men ikke har været der siden. Så nu er tiden inde tænker jeg..

Efter at have spildt timer med at gennemsøge alle hollandske hold, har jeg fem hold i støbeskeen, men ved ikke hvilket jeg skal vælge. Så forhåbentlig er der en sjæl eller to, som kan dele ud af en erfaring eller to omkring et par af holdene, så jeg kan komme i gang! Holdene er:
Groningen
Heerenveen
Almere City
Fortuna Sittard
Telstar

Er der nogen der har et godt ord for én af dem?
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010