home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189498 gange)
Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #540: 22 Jul 2015, 11:12 »

Jeg overvejer at starte med Nitra i Slovakiet, nogle der har erfaringer med dem?
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #541: 22 Jul 2015, 13:16 »



Jeg overvejer at starte med Nitra i Slovakiet, nogle der har erfaringer med dem?
Brugeren Nodiem har spillet med Nitra, han er vidst meget glad for holdet  Tunge
Tror jeg har 5 spillere som ikke er regens i klubben og 3 af dem er hentet Smiley

Før jeg fik penge var jeg nød til det, med et stadion med plads til 5.050 og en billetpris på 24 kr, er der langt mellem de store beløb selvom kapaciteten er 78% for året (det 2. højeste i ligaen)

OG så er det ofte jeg sælge til Europas 3/2. niveau klubber så de derfra kan sælges for høje beløb videre så jeg kan nogle rigtige penge ud af det Smiley sælges de direkte til de store klubber får jeg sjældent ret meget ud af det ! Wink


Angående "Versus" kan du trykke på "Gem Versus-hold" og så oprette det i et online game Opstemt

Jeg kan anbefale fra Slovakiet Nitra, eller fra slovenien Aluminij - begge hold som arbejdet meget med ungdomsudvikling - er i 2. division ved spilstart, meget talentfulde trupper - pengene rækker langt (100-200k om året er meget i løn til nøglespillere) og de største klubber er store, men ikke større end du kan nå dem inden for en håndfuld år hvis du er god ! Wink
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #542: 22 Jul 2015, 13:35 »

Fandt lige dette link hvis man ønsker et hold fra lavere række med gode faciliteter
http://passion4fm.com/fm-2015-lower-league-clubs-good-training-facilites/
Logged

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #543: 22 Jul 2015, 13:58 »

Hej Freaks

Vi er to som gerne vil starte et netværlsspil. Er der nogen som har nogle fede ideer til hvem vi skal være? Der er som sådan ikke så mange krav, andet end at vi skal være i samme liga. Det må både være topklubber, sub-top klubber, midterklubber, bundklubber, og klubber i lavere rækker. Bare vi har nogenlunde ens forudsætninger, og nogenlunde samme styrkeforhold.

Alle bud modtages med kyshånd
Logged

FORZA JUVE!

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #544: 22 Jul 2015, 14:21 »

Jeg synes du skal kigge mod Belgien, de har et spændende turneringssystem. Endvidere er det et land i stor udvikling og med masser af talenter. Kunne da være spændende at skabe et rent belgisk hold. Jeg ville nok kigge mod Standard i stedet, som har de bedste Youth Recruitment i Belgien.

Held og lykke

Tak for inputtet, Herlev. Jeg kigger nærmere på det :-) Og ja, Belgien har en sjov struktur - Det danske ligasystem kommer jo til at ligne det lidt.
Logged

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #545: 24 Jul 2015, 14:38 »

Tænkte på at starte noget LLM op. Det skal helst være i England, men hvis det er et hold andetsteds jeg bare må spille med, så lad mig høre. det skal ikke være aaaalt for lang ned i rækkerne, helst 3-5 bedste række. Der skal være gode forudsætninger for at udvikle klubben økonomisk og sportsligt.. HIT ME!
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #546: 24 Jul 2015, 14:42 »

Tænkte på at starte noget LLM op. Det skal helst være i England, men hvis det er et hold andetsteds jeg bare må spille med, så lad mig høre. det skal ikke være aaaalt for lang ned i rækkerne, helst 3-5 bedste række. Der skal være gode forudsætninger for at udvikle klubben økonomisk og sportsligt.. HIT ME!

Portsmouth kunne måske være en idé. De har i hvertfald gode muligheder for oprykning og udvikling af klubben. Tjek evt. klubtråden her på siden, der kan du få yderligere inspiration om klubben.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #547: 24 Jul 2015, 19:53 »

Portsmouth kunne måske være en idé. De har i hvertfald gode muligheder for oprykning og udvikling af klubben. Tjek evt. klubtråden her på siden, der kan du få yderligere inspiration om klubben.


mnage tak!.. vil helt sikkert kigge på dem! Thumbs Up. stadig åben for forslag  Smiley
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #548: 24 Jul 2015, 21:29 »

MK Dons er med deres 30k tilskuer stadion, også et rigtig godt hold at starte med, så man undgår hovedpinen med at skulle udvide med et par tusinde hver gang du rykker op, og så ikke kun have et stadion med 10 000 tilskuere når du kommer i Prl.
Derudover er Crewede et hold der har en af de bedste ungdoms afdelinger, hvis det er noget du går meget op i.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

agger2016
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #549: 26 Jul 2015, 13:15 »

hej jeg er ny herinde men jeg aner virkelig ikke hvem jeg skal være så håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig med det her mine krav er at jeg vil være et midterhold at de har okay med penge og ingen gæld har og at de har gode ungdoms så jeg kan få mine egne talenter tak på forhånd Smiley
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #550: 26 Jul 2015, 14:06 »

Jeg er meget træt af ikke at kunne finde et save, så nu må jeg ty til hjælp. Jeg har ingen krav ud over det skal være spændende. Kom med lækre forslag Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #551: 26 Jul 2015, 14:18 »

hej jeg er ny herinde men jeg aner virkelig ikke hvem jeg skal være så håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig med det her mine krav er at jeg vil være et midterhold at de har okay med penge og ingen gæld har og at de har gode ungdoms så jeg kan få mine egne talenter tak på forhånd Smiley
Nogen bestemt liga du gerne vil til? West Ham er et godt midterhold med ret stor potentiale, med et godt ungdomdshold.

Jeg er meget træt af ikke at kunne finde et save, så nu må jeg ty til hjælp. Jeg har ingen krav ud over det skal være spændende. Kom med lækre forslag Opstemt
HSV - få vendt skuden.
Få Wolves eller Portsmouth tilbage fra ruinerne.
Bielefeld, Duisburg og Rostock er alle rykket ned i tysk fodbold, og kunne være spændende at få op i det bedste selskab igen Peace
« Seneste Redigering: 26 Jul 2015, 14:20 af TimE » Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #552: 26 Jul 2015, 14:57 »

Jeg er meget træt af ikke at kunne finde et save, så nu må jeg ty til hjælp. Jeg har ingen krav ud over det skal være spændende. Kom med lækre forslag Opstemt

Hvis du har tid, lyst og evnerne, så tag et spil med Lyngby i 1. Division.

De har virkelig en talentfuld trup og kan forstærkes nemt og billigt, så superligaen er en mulighed allerede i 2. sæson.

Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #553: 26 Jul 2015, 15:10 »

Gode forslag alle sammen, dog spiller jeg ikke med andre danske klubber end Brøndby. Har kigget på de engelske klubber flere gange, men kan ikke finde lysten til at spille med dem....
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #554: 26 Jul 2015, 17:27 »

Har fundet ud af at jeg ikke vil spille i England, Tyskland, Spanien, Italien og Frankrig, så kender i nogen spændende udenfor de lande?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010