home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189393 gange)
Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #510: 10 Jul 2015, 00:59 »

Jeg er gået død i FM og søger derfor en ny udfordring.
Jeg er åben for næsten alt. Tror dog ikke, at jeg har lyst til at prøve kræfter med østeuropæisk bold.

Har selv Lupa Roma og San Marino i tankerne.

Hit me!
Gode bud
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #511: 11 Jul 2015, 19:52 »

Har ikke spillet FM15 så meget. Jeg gik død hurtigt. Men nu vil jeg gerne have et spil over sommer.

Jeg søger en klub, som ligger i en af de mindre ligaer (Frankrig går også). Holdet må ikke være et tophold, men i stedet en klub der udvikler talenter.
Det skal helst ikke være en klub med aaaalt for mange penge, da jeg gerne vil bygge holdet op om egne spiller og køb fra ligaer som de skandinaviske. Der må også gerne være tale om en traditionsklub, eller et hold der kommer fra en rimelig by, sådan at der er et potentiale til stede.
Helst skal klubben ikke være i Europa i første sæson, men det er ikke en dealbreaker.

Jeg har selv indtil videre overvejet klubber som Nantes, Heerenveen, ADO den Haag, Auxerre og Aberdeen.

Kom gerne med begrundelser Smiley
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #512: 11 Jul 2015, 22:37 »

Saebemonster @ AIK. Fin økonomi, som kan blive endnu bedre ved at sælge nogle af de store profiler. Har en lang række gode talenter, som f.eks. Eliasson og Nikolic.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #513: 11 Jul 2015, 23:07 »

Har ikke spillet FM15 så meget. Jeg gik død hurtigt. Men nu vil jeg gerne have et spil over sommer.

Jeg søger en klub, som ligger i en af de mindre ligaer (Frankrig går også). Holdet må ikke være et tophold, men i stedet en klub der udvikler talenter.
Det skal helst ikke være en klub med aaaalt for mange penge, da jeg gerne vil bygge holdet op om egne spiller og køb fra ligaer som de skandinaviske. Der må også gerne være tale om en traditionsklub, eller et hold der kommer fra en rimelig by, sådan at der er et potentiale til stede.
Helst skal klubben ikke være i Europa i første sæson, men det er ikke en dealbreaker.

Jeg har selv indtil videre overvejet klubber som Nantes, Heerenveen, ADO den Haag, Auxerre og Aberdeen.

Kom gerne med begrundelser Smiley

RC strasbourg har alt du søger (Frankrig) ! Ellers kig i de laveste portugisiske rækker der er flere meget små klubber med fejlfri faciliteter som du kan forsøge at slå porto af pinden med

Ellers FC Nitra og Aluminij et par østeuropæiske muligheder (;
I sidste mulighed er vi i Tyskland hvor 1.FC magdenburg er røget langt ned i rækkerne og du skal have en database til at kommer derned 6.div men de er tidligere storklub med en stor historie
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #514: 12 Jul 2015, 08:42 »

En ven og jeg er ved trænge til en ny udfordring, efter 5 års hård konkurrence med FC Midtjylland og FC København.
Vi har snakket om at prøve med Barca og Real, og se om det kan lykkedes os at mødes i en CL finale.

Mit spørgsmål er, er der nogle der har nogle gode ideer til nogle små regler for spillet, for at gøre det lidt anderledes?
ELLER, er der nogle som har bedre ideer til klubber vi kan være? Smiley
Logged

FORZA JUVE!

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #515: 12 Jul 2015, 09:58 »

Har ikke spillet FM15 så meget. Jeg gik død hurtigt. Men nu vil jeg gerne have et spil over sommer.

Jeg søger en klub, som ligger i en af de mindre ligaer (Frankrig går også). Holdet må ikke være et tophold, men i stedet en klub der udvikler talenter.
Det skal helst ikke være en klub med aaaalt for mange penge, da jeg gerne vil bygge holdet op om egne spiller og køb fra ligaer som de skandinaviske. Der må også gerne være tale om en traditionsklub, eller et hold der kommer fra en rimelig by, sådan at der er et potentiale til stede.
Helst skal klubben ikke være i Europa i første sæson, men det er ikke en dealbreaker.

Jeg har selv indtil videre overvejet klubber som Nantes, Heerenveen, ADO den Haag, Auxerre og Aberdeen.

Kom gerne med begrundelser Smiley

Auxerre er klart det første jeg selv tænker på, når du lister op hvad du søger i et spil. De er notorisk kendt for at udvikle talenter og starter også op med rigtig mange, så kan blive gode førsteholdsspillere, hvis du er dygtig nok til at udvikle dem.

Ellers er der Hibernian, Falkirk eller Dunfermline i Skotland, hvor argumentet er ens og sværhedsgraden er stigende fra førstnævnte til sidstnævnte.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #516: 13 Jul 2015, 15:30 »

Er ved at rådne op af tvivl.. skal jeg starte et spil med Real Sociadad, Newcastle United eller Celta Vigo.. help me out guys! Del gerne jeres erfaringer..
« Seneste Redigering: 13 Jul 2015, 15:33 af oska0377 » Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #517: 13 Jul 2015, 15:46 »

Jeg ville vælge Newcastle. Jeg har selv et spil igang med traditionsklubben.

Jeg vandt Premiere League i første sæson og de har et rigtig stærkt hold.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #518: 13 Jul 2015, 15:58 »

Tænker at hvis du vandt Premier League i første sæson, er udfordringen vel ikke ret stor :-)
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #519: 13 Jul 2015, 16:02 »

Nu så jeg ikke nogen steder at du ønskede en stor udfordring.

Det handler jo meget om, hvilke motivationsfaktorer man har inden man starter et nyt spil op.

Som jeg læste det, havde du ingen krav til dit spil, men blot ledte efter erfaringer fra andre.

Tænker at hvis du vandt Premier League i første sæson, er udfordringen vel ikke ret stor :-)
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #520: 13 Jul 2015, 16:09 »

Nu så jeg ikke nogen steder at du ønskede en stor udfordring.

Det handler jo meget om, hvilke motivationsfaktorer man har inden man starter et nyt spil op.

Som jeg læste det, havde du ingen krav til dit spil, men blot ledte efter erfaringer fra andre.



Den tar' jeg så på min kappe, men der må jo gerne være en hvis grad af udfordring i det spil man nu vælger at starte op. Ellers så for mit vedkomne, dør det hurtigt ud.
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #521: 16 Jul 2015, 11:47 »

Ønsker at starte et nyt spil, det skal ikke være klubber som Real Madrid og den slags, da det er for nemt og for kedeligt i længden.

Ikke i Danmark, England, Tyskland og Spanien

Kom med en masse forslag og begrundelser for jeg lige skal vælge den klub du nævner. Wink
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #522: 16 Jul 2015, 16:03 »

Ønsker at starte et nyt spil, det skal ikke være klubber som Real Madrid og den slags, da det er for nemt og for kedeligt i længden.

Ikke i Danmark, England, Tyskland og Spanien

Kom med en masse forslag og begrundelser for jeg lige skal vælge den klub du nævner. Wink

AEK - storhold fra Grækenland som der sæsonen inden rykkede ned og har haft rod i økonomien, fornuftige faciliteter.

Lupa Roma - Er en helt ny klub i Italien som du kan fører til hvad ud har lyst til, om det skal være 100% akademi eller du skal ud og købe gamle stjerne og skaffe sponsorer !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #523: 16 Jul 2015, 17:32 »

AEK - storhold fra Grækenland som der sæsonen inden rykkede ned og har haft rod i økonomien, fornuftige faciliteter.

Lupa Roma - Er en helt ny klub i Italien som du kan fører til hvad ud har lyst til, om det skal være 100% akademi eller du skal ud og købe gamle stjerne og skaffe sponsorer !

Har du selv et spil med disse klubber?
Hvor langt nede i serierne spiller Lupa Roma?
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #524: 16 Jul 2015, 19:08 »

Har du selv et spil med disse klubber?
Hvor langt nede i serierne spiller Lupa Roma?

Jeg har ikke spillet med AEK - men har en kammerat der har, han opstillede flere regler omkring økonomi, køb og salg + divs.. 8 sæsoner og han var klar til Europa League Smiley - en god udfordring med der rigtige regler

Lupa Roma har jeg spillet med og de vandt hurtigt mit hjerte - klubben er fra 2014 og ligger i Serie C (den laveste der følger med spillet) - og der er generelt gode muligheder for at låne spillere i Italien, det er en "Rom" klub og derfor mulighed for en stor fanbase - jeg kørte dog min klub i konkurs pga. en mindre fejl  Peace
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010