home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 468 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189426 gange)
B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #525: 16 Jul 2015, 21:07 »

Jeg har ikke spillet med AEK - men har en kammerat der har, han opstillede flere regler omkring økonomi, køb og salg + divs.. 8 sæsoner og han var klar til Europa League Smiley - en god udfordring med der rigtige regler

Lupa Roma har jeg spillet med og de vandt hurtigt mit hjerte - klubben er fra 2014 og ligger i Serie C (den laveste der følger med spillet) - og der er generelt gode muligheder for at låne spillere i Italien, det er en "Rom" klub og derfor mulighed for en stor fanbase - jeg kørte dog min klub i konkurs pga. en mindre fejl  Peace

Det var trodsalt mange sæsoner han har spillet med dem...

Hvordan det?
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #526: 16 Jul 2015, 21:18 »

Tænker at hvis du vandt Premier League i første sæson, er udfordringen vel ikke ret stor :-)
Langt de fleste hold i et lands 1 div kan man vinde ligaen (eller komme top3) i første sæson. Gjorde det selv med hertha BSC Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #527: 16 Jul 2015, 21:47 »

Jeg har 3 klubber jeg ikke kan vælge imellem og vil derfor høre hvad i synes:

Man United - mål: at få dem "tilbage til toppen" og blive den største klub i verden
Man City - mål: vinde mere end united/slå deres rekorder og dominere mere end dem og selvfølgelig blive den største manager/klub i verden og rigeste.
Arsenal - mål: Har spillet så meget med dem så det er lidt "meh" efterhånden. Målene er selvfølgelig de samme som hos City Opstemt
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #528: 16 Jul 2015, 21:57 »

Jeg har 3 klubber jeg ikke kan vælge imellem og vil derfor høre hvad i synes:

Man United - mål: at få dem "tilbage til toppen" og blive den største klub i verden
Man City - mål: vinde mere end united/slå deres rekorder og dominere mere end dem og selvfølgelig blive den største manager/klub i verden og rigeste.
Arsenal - mål: Har spillet så meget med dem så det er lidt "meh" efterhånden. Målene er selvfølgelig de samme som hos City Opstemt

Ville helt kart anbefale United! Har måske også lidt GGMU gemt i hjertet Opstemt
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #529: 16 Jul 2015, 22:50 »

Det var trodsalt mange sæsoner han har spillet med dem...

Hvordan det?


De er til at få tilbage igen meget hurtigere, men han havde nogle regler der gjorde det svært Smiley

Der er forskel på 92.5 mio og 9.25 Grin
med en omsætning på 11 mio gør det meget
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #530: 16 Jul 2015, 23:00 »

De er til at få tilbage igen meget hurtigere, men han havde nogle regler der gjorde det svært Smiley

Der er forskel på 92.5 mio og 9.25 Grin
med en omsætning på 11 mio gør det meget


Ja okay på den måde..

Det kan der være noget om.
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #531: 17 Jul 2015, 14:54 »

Jeg skal igang med mit sidste FM2015 spil, som jeg vil køre sideløbende med fællesspillet om Novara, som vi har kørende her på sitet.

Jeg vil rigtig gerne starte i den laveste række i enten, Spanien, Italien eller Frankring. Jeg søger en stor udfordring, hvilket jeg har brug for hjælp til.

Jeg overvejer at skrive om spillet.

Byd gerne ind og udvid min horisont !
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #532: 17 Jul 2015, 14:57 »

Lupa Roma - Er en helt ny klub i Italien som du kan fører til hvad ud har lyst til, om det skal være 100% akademi eller du skal ud og købe gamle stjerne og skaffe sponsorer !
Jeg skal igang med mit sidste FM2015 spil, som jeg vil køre sideløbende med fællesspillet om Novara, som vi har kørende her på sitet.

Jeg vil rigtig gerne starte i den laveste række i enten, Spanien, Italien eller Frankring. Jeg søger en stor udfordring, hvilket jeg har brug for hjælp til.

Jeg overvejer at skrive om spillet.

Byd gerne ind og udvid min horisont !

Overvejer selv at starte med samme hold. Og jeg er også med på en kigger her! :-)

EDIT: Ellers er det San Marino ligeledes fra den 3. bedste italienske række. Kunne være sjovt, at få klubben fra det lille land i Serie A. :-)
« Seneste Redigering: 17 Jul 2015, 15:02 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #533: 17 Jul 2015, 15:27 »

Jeg skal igang med mit sidste FM2015 spil, som jeg vil køre sideløbende med fællesspillet om Novara, som vi har kørende her på sitet.

Jeg vil rigtig gerne starte i den laveste række i enten, Spanien, Italien eller Frankring. Jeg søger en stor udfordring, hvilket jeg har brug for hjælp til.

Jeg overvejer at skrive om spillet.

Byd gerne ind og udvid min horisont !

Overvejer selv at starte med samme hold. Og jeg er også med på en kigger her! :-)

EDIT: Ellers er det San Marino ligeledes fra den 3. bedste italienske række. Kunne være sjovt, at få klubben fra det lille land i Serie A. :-)


Igen er Strasbourg samt Lupa dem jeg ville anbefale - MEN et alternativ er at tage til Portugal og forsøge at bringe et af de MANGE små hold op og slå Porto af pinden - dette er en langt svære opgave en meget andet i spillet - er selv startet med Ribeirão - og betegner mig selv som en mindre ekspert i at gøre småhold store...

Det er en HÅRD opgave hvis ikke mange vælger de bedste hold ! - det er muligt at finde klubber med både virkelig gode, og virkelig dårlige faciliteter Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #534: 17 Jul 2015, 16:25 »

hej

jeg vil gerne lave en ny i manager, og vil gerne lave en med en klub, hvor der er noget udfordring i på den en eller anden måde f.eks. økonimisk eller skal bruge ungdomsspillere eller andet
men jeg har det desværre med at gå død i min "baner" i spillet efter et stykke tid, så ved ikke hvem jeg lige skal være for at jeg holder ved

Er der nogen som kender det og en nogle ideer til et hold og hvad jeg kan gøre for at holde ved
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #535: 17 Jul 2015, 21:18 »

hej

jeg vil gerne lave en ny i manager, og vil gerne lave en med en klub, hvor der er noget udfordring i på den en eller anden måde f.eks. økonimisk eller skal bruge ungdomsspillere eller andet
men jeg har det desværre med at gå død i min "baner" i spillet efter et stykke tid, så ved ikke hvem jeg lige skal være for at jeg holder ved

Er der nogen som kender det og en nogle ideer til et hold og hvad jeg kan gøre for at holde ved
AEK - storhold fra Grækenland som der sæsonen inden rykkede ned og har haft rod i økonomien, fornuftige faciliteter.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #536: 17 Jul 2015, 21:45 »

Hvem skal jeg være? overvejer Paris FC
Logged

,,

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #537: 18 Jul 2015, 14:04 »

Er godt i gang med mit Man Utd.-spil, men overvejer om jeg skal have et spil ved siden af - da jeg efterhånden har vundet alt med dem. Godt nok kan man sætte sig nye mål, som at blive legende i klubben, eller indhente Real Madrid "La decima".

Hvis jeg skulle starte et andet spil, så har jeg overvejet at tage fat i den danske liga, hvor OB kunne ligne en spændende udfordring.

Andre ligaer der også kunne komme i spil, skulle være den norske eller belgiske, hvor hhv. Rosenborg og Club Brugge er i betragtning.

Hvad tænker I?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #538: 22 Jul 2015, 09:10 »

Synes det er svært at komme ordentligt i gang med et spil sideløbende med mit fællesspil om Novara.

Jeg vil gerne starte et spil i Italien eller Spanien. Mit projekt med spillet skal være en udrensning af truppen, hvor vi kører med nationale spillere på sigt. Jeg har overvejet følgende hold, hvilket vil I anbefale?

- Milan
- Atalanta
- Celta Vigo
- Rayo

Økonomi og faciliteter er lige meget, det må være en naturlig del af udviklingen.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #539: 22 Jul 2015, 09:17 »

Er godt i gang med mit Man Utd.-spil, men overvejer om jeg skal have et spil ved siden af - da jeg efterhånden har vundet alt med dem. Godt nok kan man sætte sig nye mål, som at blive legende i klubben, eller indhente Real Madrid "La decima".

Hvis jeg skulle starte et andet spil, så har jeg overvejet at tage fat i den danske liga, hvor OB kunne ligne en spændende udfordring.

Andre ligaer der også kunne komme i spil, skulle være den norske eller belgiske, hvor hhv. Rosenborg og Club Brugge er i betragtning.

Hvad tænker I?

Jeg synes du skal kigge mod Belgien, de har et spændende turneringssystem. Endvidere er det et land i stor udvikling og med masser af talenter. Kunne da være spændende at skabe et rent belgisk hold. Jeg ville nok kigge mod Standard i stedet, som har de bedste Youth Recruitment i Belgien.

Held og lykke
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010