home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189340 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #420: 15 Maj 2015, 22:14 »

Newcastle ville være et friskt bud... Tophold er de ikke, og man kan argumentere for at de heller ikke er sub-top hold.
MEN... Det er muligt at nå rigtig langt med dem. De har en rigtig stor trup fra start med masser af gode spillere, samt en sund økonomi der indebærer ca. £15 millioner til transfers. I mit spil med dem, vandt jeg Capital One Cup'en, lå nummer 4 med 5 kampe igen, samt var i FA Cup finalen. Desværre crashede min harddisk, og havde aldrig overskuddet til at starte forfra med dem. Men det var et af de sjoveste spil jeg har haft kørende.

Ja, ved ikke helt. Må sgu i tænkeboksen Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #421: 15 Maj 2015, 22:19 »

Jeg havde i hvert fald "time of my life" da spillede det save... Kan ikke lade være med at tænke hvor langt jeg ville have gået, hvis ikke harddisken crashede...
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #422: 15 Maj 2015, 23:26 »

Jeg vil give Gungner ret. Tag Newcastle!

Spiller med dem pt., og det er ret så underholdende.

Første sæson: 7. plads og FA cup
Anden sæson: 2. plads og Europa League
Tredje sæson: 2. plads.

De har en god trup som du kan tjene penge på, samt en bestyrelse hvis forventninger er realistiske, og ikke ønsker mesterskab hver sæson. Wink 
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #423: 16 Maj 2015, 15:04 »

Jeg aner ikke hvem jeg skal spille med men har nogle kandidater som jeg håber på i kan hjælpe mig med Peace

Mål:
Blive den største klub i verden
Blive den rigeste klub i verden
Blive nr 1 i hall of fame

Kandidater:
Man Utd
Man City
Spurs
Arsenal
Monaco
Liverpool
Begrund meget gerne! Smiley

Kandidater jeg er usikker på kan motivere mig:
Southampton
Everton
« Seneste Redigering: 18 Maj 2015, 19:39 af whispers » Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #424: 16 Maj 2015, 15:56 »

Jeg aner ikke hvem jeg skal spille med men har nogle kandidater som jeg håber på i kan hjælpe mig med Peace

Mål:
Blive den største klub i verden
Blive den rigeste klub i verden
Blive nr 1 i hall of fame

Kandidater:
Man Utd
Man City
Spurs
Arsenal
Monaco
Begrund meget gerne! Smiley

Kandidater jeg er usikker på kan motivere mig:
Southampton
Everton

Alle kandidater er fra øverste hylde. Men Arsenal har i forårssæsonen spillet noget af det mest seværdige fodbold - måske kun overgået af Barca. Derfor vil jeg vælge Arsenal FC. Spillere som Sanchez, Cazorla og Ozil kan noget helt særligt, og med angribere som Giroud og Welbeck kan man veksle mellem høje og flade bolde - alt efter om man spiller med den høje Giroud eller den hurtige Welbeck
Logged

Anfield Road L4
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #425: 17 Maj 2015, 16:30 »

Det er igen kommet til den tid på året, hvor jeg har svært ved at holde mig til et spil.  Problemet er, at sådan har det været lige siden jeg købte FM15 tilbage i December. Jeg har haft forskellige spil med bl.a Liverpool, Roma, PSV, Hull, RB Leipzig, og mange flere. Men jeg kommer igennem de første 1-2 sæsoner, og så kan jeg ikke få mig selv til at spille videre.

For at gøre et langt indlæg kort, jeg leder efter en klub, eller en liga, som kunne give mig Football Manager gejsten tilbage. Gerne et udenfor de normale lande (Tyskland, England, Spanien, Frankrig, Italien og Danmark).

Der er ingen begrænsninger for budget og faciliteter.

Alle forslag er værdsat.

På forhånd tak.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #426: 17 Maj 2015, 18:04 »

Shamrock Rovers fra Irland... Tjek evt. klubtråden. Okay, der er kun et indlæg, men stadig en spændende klub og liga.
Logged

Anfield Road L4
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #427: 17 Maj 2015, 19:39 »

Jeg har egentlig aldrig været manager i Irland før. Det kunne være en ganske underholdende udfordring.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #428: 18 Maj 2015, 19:39 »

Alle kandidater er fra øverste hylde. Men Arsenal har i forårssæsonen spillet noget af det mest seværdige fodbold - måske kun overgået af Barca. Derfor vil jeg vælge Arsenal FC. Spillere som Sanchez, Cazorla og Ozil kan noget helt særligt, og med angribere som Giroud og Welbeck kan man veksle mellem høje og flade bolde - alt efter om man spiller med den høje Giroud eller den hurtige Welbeck
Har tilføjet liverpool til listen Smiley er svaret stadig Arsenal?
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #429: 21 Maj 2015, 10:50 »

Det er igen kommet til den tid på året, hvor jeg har svært ved at holde mig til et spil.  Problemet er, at sådan har det været lige siden jeg købte FM15 tilbage i December. Jeg har haft forskellige spil med bl.a Liverpool, Roma, PSV, Hull, RB Leipzig, og mange flere. Men jeg kommer igennem de første 1-2 sæsoner, og så kan jeg ikke få mig selv til at spille videre.

For at gøre et langt indlæg kort, jeg leder efter en klub, eller en liga, som kunne give mig Football Manager gejsten tilbage. Gerne et udenfor de normale lande (Tyskland, England, Spanien, Frankrig, Italien og Danmark).

Der er ingen begrænsninger for budget og faciliteter.

Alle forslag er værdsat.

På forhånd tak.
Hammarby er også en utrolig spændene klub, i en svær liga grundet reglerne for svenske spillere der skal være på holdet!
Logged

Traditionsklub siden 1924

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #430: 23 Maj 2015, 19:53 »

Hej Freaks Grin

Søger et midterhold/subtop hold i næstbedste række et sted i verdenen, på nær Spanien og England. Nogle forslag? Begrund gerne  Thumbs Up
Logged

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #431: 23 Maj 2015, 20:41 »

Hej Freaks Grin

Søger et midterhold/subtop hold i næstbedste række et sted i verdenen, på nær Spanien og England. Nogle forslag? Begrund gerne  Thumbs Up

Så må RBL/ RB Leipzig være holdet for dig, spiller i 2. bundesliga og med en stærk økonomi  Thumbs Up
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #432: 24 Maj 2015, 18:34 »

hej freaks.
Jeg mangler ideer til et nyt spil, helst mindre hold eller gamle stor klubber hvor der er noget som skal rettes op. Må ikke være i engelsk og fransk liga da jeg gerne vil prøve noget nyt Wink
håber der er nogen som vil dele jeres ideer og erfaringer, på forhånd tak Smiley
Logged

hejmeddig61
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #433: 24 Maj 2015, 20:09 »

hej freaks.
Jeg mangler ideer til et nyt spil, helst mindre hold eller gamle stor klubber hvor der er noget som skal rettes op. Må ikke være i engelsk og fransk liga da jeg gerne vil prøve noget nyt Wink
håber der er nogen som vil dele jeres ideer og erfaringer, på forhånd tak Smiley

Så tænker jeg da næsten kun Milan.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #434: 24 Maj 2015, 20:29 »

hej freaks.
Jeg mangler ideer til et nyt spil, helst mindre hold eller gamle stor klubber hvor der er noget som skal rettes op. Må ikke være i engelsk og fransk liga da jeg gerne vil prøve noget nyt Wink
håber der er nogen som vil dele jeres ideer og erfaringer, på forhånd tak Smiley

Lupa Roma (Italien) er en ny oprettet klub (2014) - den kan du gøre til hvad du vil i en af verdens største og i FM mest talentfyldte ligaer, Lecce (Italien), Reggina (Italien), Messina (Italien), Varzim (Portugal), Benfica C. Branco (portugal), Cadiz (Spanien), Hercules (Spanien), Oviedo (Spanien) og Selvfølgelig B 93 i DK

bare for at give en del hold som har været blandt de bedste på et tidspunkt Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010