home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189342 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #450: 29 Maj 2015, 03:12 »

Hvad med nogle af de mindre London-hold.
Fx QPR har kun spillet i Europa 2 gange i deres historie (UEFA Cup begge gange).
West Ham får det Olympiske Stadion med plads til 54000 som ny hjemmebane i 2016.
Hvis de er for "store" er der mange andre at vælge imellem http://en.wikipedia.org/wiki/Football_in_London


QPR har også et pænt budget for en klub af deres størrelse. Dog alt for høje lønninger til tre - fire af spillerne (fx Wright-Phillips og Ferdinand)...
De kunne faktisk være en ret sjov udfordring, og se om du kan få dem i Europa, enten via ligaen eller Capitol One Cup'en. Ellers er Southampton også en klub meget lig QPR i FM-sammenhæng. Forventningerne er ikke så høje pga. sommerens store spiller udskiftning, men truppen er god nok til europæisk kvalifikation, samt pengene er heller ikke små.
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #451: 31 Maj 2015, 12:14 »

Nogle der vil hjælpe med at finde en klub til et langt save. Det skal være en meget lille klub i et land der ik har stor international omdømme. Ellers er der ingen krav til økonomi eller andet. Så det skal være hvor man kan føre dem til CL finalen på sigt
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #452: 31 Maj 2015, 12:36 »

Nogle der vil hjælpe med at finde en klub til et langt save. Det skal være en meget lille klub i et land der ik har stor international omdømme. Ellers er der ingen krav til økonomi eller andet. Så det skal være hvor man kan føre dem til CL finalen på sigt

Kunne BATE fra hviderusland være en mulighed eller er det for stor en klub?  Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #453: 31 Maj 2015, 12:36 »

Nogle der vil hjælpe med at finde en klub til et langt save. Det skal være en meget lille klub i et land der ik har stor international omdømme. Ellers er der ingen krav til økonomi eller andet. Så det skal være hvor man kan føre dem til CL finalen på sigt

Det kan vel i teorien være alle hold. Måske du kunne komme lidt nærmere hvad du søger?

Er selv Nykøbing FC og det er en udfordring, men kan klart anbefales. Tvivler dog på det er en klub af den størrelse du søger?
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #454: 31 Maj 2015, 12:42 »

Må gerne være i et lille land hvor ingen klubber har noget langt i Europa som Isarel, Luxembourg osv &#128522;
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #455: 02 Jun 2015, 10:22 »

Nogle der vil hjælpe med at finde en klub til et langt save. Det skal være en meget lille klub i et land der ik har stor international omdømme. Ellers er der ingen krav til økonomi eller andet. Så det skal være hvor man kan føre dem til CL finalen på sigt

Hvad med Sporting Gijon?

Du kan jo evt poste i klub-tåden, ville gerne sparre lidt med andre Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #456: 02 Jun 2015, 11:49 »

Nogle der vil hjælpe med at finde en klub til et langt save. Det skal være en meget lille klub i et land der ik har stor international omdømme. Ellers er der ingen krav til økonomi eller andet. Så det skal være hvor man kan føre dem til CL finalen på sigt

Nitra fra Slovakiet. 2 div vest - meget talent trup ! og ung Tjek dem !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #457: 04 Jun 2015, 13:34 »

Hej.

Så har jeg endelig fået afleveret speciale på studiet, og er klar til at holde 3 måneders sommerferie. Derfor tænker jeg at påbegynde et nyt spil, en længere varende spil hen over sommeren.

Jeg er meget åben over for klubhold/landshold osv.

Jeg søger:
  • Et hold i EUROPA
  • Et hold som ikke er blandt de bedste i division
  • Et hold med masser af posientale
  • En OK sund økonomi og et par spændende spiller

Kom endelig med så mange forslag som muligt.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #458: 04 Jun 2015, 15:09 »

Hej.

Så har jeg endelig fået afleveret speciale på studiet, og er klar til at holde 3 måneders sommerferie. Derfor tænker jeg at påbegynde et nyt spil, en længere varende spil hen over sommeren.

Jeg er meget åben over for klubhold/landshold osv.

Jeg søger:
  • Et hold i EUROPA
  • Et hold som ikke er blandt de bedste i division
  • Et hold med masser af posientale
  • En OK sund økonomi og et par spændende spiller

Kom endelig med så mange forslag som muligt.

Hamborg! Der er nogle ganske fine spillere hist og her, med reel kvalitet. De har desuden en OK økonomi, og med en fin indsats kan du få et rigtig godt talent arbejde ud af dem, da de er en af de få storklubber i norden. Desuden overlevede de nød og næppe i bundesligaen for andet år i træk, og i FM burde de dog være et midterhold, men de er langt efter hold som WOlfsburg, Schalke, Leverkussen, Dortmund og bayern
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #459: 04 Jun 2015, 20:51 »

Har nogen erfaring med Rosenborg i FM15? Den norske storklub har ikke vundet mesterskabet i de sidste 3 sæsoner. Tænker, at det måske kunne være en god udfordring at få klubben tilbage i Champions League?
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #460: 04 Jun 2015, 23:08 »

Er gået helt død i Fm...

Vil meget gerne finde lysten igen, håber i kan hjælpe mig..

Søger et hold jeg kan være i mere en 5 sæsoner..

Min krav, jeg vil gerne prøve at have et nyt stadion Smiley må meget gerne have det er i England

Ellers er jeg meget åben for bud Smiley

Hit Me FMfreaks Opstemt
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #461: 05 Jun 2015, 05:04 »

Er gået helt død i Fm...

Vil meget gerne finde lysten igen, håber i kan hjælpe mig..

Søger et hold jeg kan være i mere en 5 sæsoner..

Min krav, jeg vil gerne prøve at have et nyt stadion Smiley må meget gerne have det er i England

Ellers er jeg meget åben for bud Smiley

Hit Me FMfreaks Opstemt

Brighton har et rimelig nyt stadion fra 2011 eller 12, så de vil da være mit umiddelbare bud Thumbs Up Thumbs Up
Logged


Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #462: 13 Jun 2015, 16:34 »

Hey fmfreaks..

Jeg er gået fuldstændig død og mangler hjælp til mit kommende save. Det må gerne være et hold i europa, samt mulighed for at hente et par spiller til klubben. Liga'en betyder ikke det store er åben for det hele, og da jeg går og tænker lidt på en taktik med 3 angriber men det self os gerne være en mulighed ud fra truppen Smiley HIT ME !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #463: 13 Jun 2015, 17:20 »

Hey fmfreaks..

Jeg er gået fuldstændig død og mangler hjælp til mit kommende save. Det må gerne være et hold i europa, samt mulighed for at hente et par spiller til klubben. Liga'en betyder ikke det store er åben for det hele, og da jeg går og tænker lidt på en taktik med 3 angriber men det self os gerne være en mulighed ud fra truppen Smiley HIT ME !

Nu siger jeg noget jeg har sagt før - men tag et kig på Nitra i den slovakiske 2. div.. jovist det er en lille liga, og en lille klub, men spillere som Jozef Urblik, Simon Smehyl, Rene Kotrik og Tomas Vestenicky (udlejet til roma første sæson) giver dig den perfekte klub til at bruge 3 angribere - ligeledes har du talentet Patrick Hipp til at overtage målet i løbet af 3-5 måneder med den rette træning Smiley - gi det et kig og du vil elske dem !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #464: 13 Jun 2015, 17:32 »

er der nogen som erfaringer med:
München Lions

De spiller på allianz, men jeg synes de mangler lidt værdi for at bliev en top hold i bundesliga.

Håber der nogen som har noget godt at sige
Logged

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010