home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189547 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #390: 04 Maj 2015, 18:42 »

Søger et hold i de lavere engelske divisioner, som har nogen rigtig gode angribere, eller bare talenter
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #391: 06 Maj 2015, 22:29 »

Jeg leder efter den perfekte udfordring..jeg har rodet lidt med nogle hold her hist og pist e, men aldrig noget jeg har spillet videre på mere end ca. 2 sæson'er. jeg leder efter en udfordring hvor jeg skal føre et bundhold i en af de store ligaer til storhed. det der også er vigtigt er at klubben på sigt skal have stor mulighed for at udvikle sig rent økonomisk, altså få mange penge til faciliteter og transfer i fremtiden. Fortæl mig om hvilken klub i synes og beskriv evt. erfaringer HIT ME! :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #392: 06 Maj 2015, 23:51 »

Jeg leder efter den perfekte udfordring..jeg har rodet lidt med nogle hold her hist og pist e, men aldrig noget jeg har spillet videre på mere end ca. 2 sæson'er. jeg leder efter en udfordring hvor jeg skal føre et bundhold i en af de store ligaer til storhed. det der også er vigtigt er at klubben på sigt skal have stor mulighed for at udvikle sig rent økonomisk, altså få mange penge til faciliteter og transfer i fremtiden. Fortæl mig om hvilken klub i synes og beskriv evt. erfaringer HIT ME! :-)

Strasbourg har allerede gode faciliteter, stort stadion og en del fans, men det er blot toppen is Bjerget, eller er alle tyske hold fra lavere rækker værd at kigge på da der er mange penge at hente også i de mindre ligaer (:

Lupa Roma i Italien har jeg selv spillet og der er alt hvad du søger!
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #393: 07 Maj 2015, 11:22 »

Strasbourg har allerede gode faciliteter, stort stadion og en del fans, men det er blot toppen is Bjerget, eller er alle tyske hold fra lavere rækker værd at kigge på da der er mange penge at hente også i de mindre ligaer (:

Lupa Roma i Italien har jeg selv spillet og der er alt hvad du søger!

Lupa roma ser utrolig intressant ud! hvor langt er du nået og hvordan er det gået? :-)

Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #394: 07 Maj 2015, 16:21 »

Hej folkens.

Jeg har gang i et save med AaB, som kun er 5-10 kampe gammel. Det går rigtig godt og har et koncept at følge. Jeg skal satse rigtig meget på mine unge spillere og det gør jeg også i stor stil, da 16 ud af 23 spillere i min trup er egen avl. Problemet er så, at jeg har haft et spil med AaB før, og tænker om det er på tide at prøve noget nyt, og der tænker jeg Esbjerg. Hvad ville i vælge? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #395: 07 Maj 2015, 16:24 »

Lupa roma ser utrolig intressant ud! hvor langt er du nået og hvordan er det gået? :-)



7 sæsoner og spiller med i Serie A, dog uden at være blandt de 5 bedste
Har fokuseret meget på at holde det realistisk og ikke bare gå efter dygtige spillere jeg selv scouter så alt er gjort så "svært" som muligt
Du kan blandt andet læse lidt om det i blog konkurrencen (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

B.Lopez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #396: 07 Maj 2015, 16:43 »

Nogen der har nogle erfaringer med hold fra Vanarama South/North? Er blevet anbefalet Ebbsfleet, men ville gerne høre om der var nogle af de andre hold som er spændende?
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #397: 07 Maj 2015, 22:06 »

Søger et mellem hold med mange penge, måske ikke i første sæson men på sigt. Kender i nogen?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #398: 08 Maj 2015, 00:17 »

Søger et mellem hold med mange penge, måske ikke i første sæson men på sigt. Kender i nogen?

Du kunne starte med Swansea £19,5 Mil i start budget og en medie prognose som nr.12
Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #399: 08 Maj 2015, 13:55 »

Søger et spil, hvor vi kan være to manager med to cirka lige stærke hold. Vi søger hold i 3 bedste række i England, men kan ikke helt beslutte os. Smiley
Logged


kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #400: 08 Maj 2015, 14:02 »

Hey.. jeg leder efter et middelmådigt, eller under hold at være manager for i den spanske liga bbva eller segunda, og har prøvet lidt af hvert i det spanske, men er altid stoppet fordi jeg aldrig rigtig bliver stillet nok penge til rådighed efter allerede 2 sæsoner. Tænkte om der var ongen af jer der har et spændende hold der kan løses problemet? Holdet behøver ikke spille i den bedste spanske række. Håber nogen kan hjælpe 
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #401: 08 Maj 2015, 14:16 »

Hey.. jeg leder efter et middelmådigt, eller under hold at være manager for i den spanske liga bbva eller segunda, og har prøvet lidt af hvert i det spanske, men er altid stoppet fordi jeg aldrig rigtig bliver stillet nok penge til rådighed efter allerede 2 sæsoner. Tænkte om der var ongen af jer der har et spændende hold der kan løses problemet? Holdet behøver ikke spille i den bedste spanske række. Håber nogen kan hjælpe 
Kan anbefale Levante. Du har et par spillere som du kan sælge så du får et okay beløb. Du kan evt. læse om dem i min blog.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #402: 08 Maj 2015, 14:17 »

Søger et spil, hvor vi kan være to manager med to cirka lige stærke hold. Vi søger hold i 3 bedste række i England, men kan ikke helt beslutte os. Smiley

Hvis i kan bruge to hold i Championship i stedet for, så har Derby County en medie prognose på en 7. plads og Leeds United er vurderet til en 14. plads, begge velkendte klubber med en stor historie.

Hvad skal så gøre at i skulle vælge de to klubber fremfor to fra rækken under som i søger? Jamen det skal deres historie. Historisk set har de nemlig været rivaler, om ikke andet så pga. deres Managers tilbage omkring slutningen af 60'erne og starten af 70'erne. Det er to robuste klubber som med stor succes kan nydes, mens man ser filmen: The Damned United
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #403: 10 Maj 2015, 21:57 »

Hej folkens. Jeg søger et hold i Segunda Divison B i Spanien. Holdet må gerne have så god en ungdomsrekruttering som muligt, og så god en trup og økonomi som muligt også. Det skal ikke være et "andethold" som Real Madrid Castilla, og diverse andre.

Tak på forhånd Smiley
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #404: 10 Maj 2015, 22:45 »

Hej folkens. Jeg søger et hold i Segunda Divison B i Spanien. Holdet må gerne have så god en ungdomsrekruttering som muligt, og så god en trup og økonomi som muligt også. Det skal ikke være et "andethold" som Real Madrid Castilla, og diverse andre.

Tak på forhånd Smiley
Mit favorithold fra den spanske 3. Division er Real Oviedo. Jeg mener de har en ok stor gæld fra start, men den har aldrig været et problem for mig.
Jeg må erkende at jeg aldrig selv har fået nogle vanvittige regens gennem klubbens eget akademi, men eftersom klubben har haft spillere som Santi Carzola, Juan Mata og Michu i deres unge dage, så burde der altså være mulighed for et fint talent før eller siden.
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010