home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189517 gange)
Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #360: 11 Apr 2015, 00:07 »

Åh Shamrock Rovers, har jeg faktisk prøvet af med større succes. Tror faktisk stadig jeg har spillet liggende, kunne være man skulle åbne det op igen.

Røde Stjerner er faktisk også rigtig spændende. Kunne overvejes og så satse på unge talenter. Synes altid det vælter ud med talenter fra Serbien!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #361: 11 Apr 2015, 00:39 »

Ellers så er Partizan fra Serbien også et fedt valg, jeg var dem kort i FM14, og de har nogle sindsyge talenter! Smiley
Logged

JaWocKa

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #362: 11 Apr 2015, 11:01 »

Partizan, Nitra, Maribor - Østeuropa er fyldt med talent !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

rhedegaardj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #363: 11 Apr 2015, 14:43 »

Jeg er ved, at gå død i FM15..
Jeg har lavet en masse korte saves, men mistet lysten efter et halvt år.. Og så startet med et nyt hold, hvor jeg igen stoppede forholdvis hurtigt..
Jeg søger et hold, gerne fra England eller Danmark. Holdet behøver ikke have penge, eller talent. Det skal bare være motiverende at være dem, jeg skal kunne se en mulighed i dem.
Jeg er åbent for alt i disse to lande, også gerne et andet land. Hvis jeg kan se muligheden i det, efter du har argumenteret for hvorfor det lige skal være det hold jeg starter med..  Smiley
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #364: 11 Apr 2015, 16:04 »

Jeg er ved, at gå død i FM15..
Jeg har lavet en masse korte saves, men mistet lysten efter et halvt år.. Og så startet med et nyt hold, hvor jeg igen stoppede forholdvis hurtigt..
Jeg søger et hold, gerne fra England eller Danmark. Holdet behøver ikke have penge, eller talent. Det skal bare være motiverende at være dem, jeg skal kunne se en mulighed i dem.
Jeg er åbent for alt i disse to lande, også gerne et andet land. Hvis jeg kan se muligheden i det, efter du har argumenteret for hvorfor det lige skal være det hold jeg starter med..  Smiley Portsmouth er et motiverende valg, fordi klubben har potentialet til noget stort igen med en stor (i hvert fald potentiel) fanbase og rimelige faciliteter
Logged

Heraklit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #365: 17 Apr 2015, 14:55 »

Hvad er i jeres optik, den mest interessante klub i premier league?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #366: 17 Apr 2015, 15:43 »

Hvad er i jeres optik, den mest interessante klub i premier league?
Det er så svært alene at pege på en klub. Men skal jeg pege på een, så vil jeg pege på Arsenal, som netop nu er det mest vindende hold i 2015. For mig at se spiller Arsenal det flotteste fodbold med teknikere som Cazorla, Alexis og Ozil. Men det skal siges jeg er subjektiv, fordi jeg har holdt med Arsenal siden 1989. Jeg vil gå så langt som at sige, at Manchester Ubited er en meget interessant klub, fordi man har enorm historie og fanbase samt klassespillere som Di Maria og Rooney. Chelsea og City er ligeledes meget interessante klubber, fordi de har enorm økonomi og har skabt flotte resultater de senere år. Men nogle siger: "Money cant buy class".
« Seneste Redigering: 17 Apr 2015, 15:45 af Esmark11 » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #367: 17 Apr 2015, 19:04 »

Det er så svært alene at pege på en klub. Men skal jeg pege på een, så vil jeg pege på Arsenal, som netop nu er det mest vindende hold i 2015. For mig at se spiller Arsenal det flotteste fodbold med teknikere som Cazorla, Alexis og Ozil. Men det skal siges jeg er subjektiv, fordi jeg har holdt med Arsenal siden 1989. Jeg vil gå så langt som at sige, at Manchester Ubited er en meget interessant klub, fordi man har enorm historie og fanbase samt klassespillere som Di Maria og Rooney. Chelsea og City er ligeledes meget interessante klubber, fordi de har enorm økonomi og har skabt flotte resultater de senere år. Men nogle siger: "Money cant buy class".


+1 - dejligt at dit Gunners hjerte også kan se positive ting i rivaler Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Heraklit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #368: 19 Apr 2015, 13:32 »

Tak for svaret, kunne godt være man skulle overveje en topklub.
Jeg plejer bare at gå død i dem, så hvis nu det ikke skulle være en af top 5 klubberne?  Smiley
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #369: 19 Apr 2015, 15:04 »


+1 - dejligt at dit Gunners hjerte også kan se positive ting i rivaler Smiley
Tusind tak for de pæne ord! Må klart indrømme at både United, City og Chelsea har leveret fantastiske resultater. De har meget stærke spillere og dygtige managere
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #370: 19 Apr 2015, 15:08 »

Tak for svaret, kunne godt være man skulle overveje en topklub.
Jeg plejer bare at gå død i dem, så hvis nu det ikke skulle være en af top 5 klubberne?  Smiley
Newcastle har et stort potentiale, da det er en stor by med stor fanskare. Newcastle kunne være et sjovt hold. Southampton er vel en af de største overraskelser og kunne derfor være en mulighed. Southampton har også fantastiske spillere som Sneiderlin  og Wanyama - selvom klubben inden sæsonen solgte godt ud
Logged

Heraklit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #371: 19 Apr 2015, 16:29 »

Newcastle har et stort potentiale, da det er en stor by med stor fanskare. Newcastle kunne være et sjovt hold. Southampton er vel en af de største overraskelser og kunne derfor være en mulighed. Southampton har også fantastiske spillere som Sneiderlin  og Wanyama - selvom klubben inden sæsonen solgte godt ud

Ok tak. Det kan være jeg skal prøve Southampton, de er i hvert fald en spændende klub  Smiley
Logged

B.Lopez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #372: 23 Apr 2015, 17:19 »

Nogen der har erfaringer med et Argentinsk hold? Ved ikke hvilket jeg skal vælge? Opstemt
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #373: 23 Apr 2015, 19:21 »

Nogen der har erfaringer med et Argentinsk hold? Ved ikke hvilket jeg skal vælge? Opstemt

Hvis du ikke søger et super stærkt hold, så kig mod Racing Club. De er super fede at spille med, og de har stjernen Milito Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

jcbrauner
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #374: 23 Apr 2015, 22:37 »

Nogen der har erfaringer med et Argentinsk hold? Ved ikke hvilket jeg skal vælge? Opstemt

River Plate, målsætningen må være at holde på talenterne - især Balanta og Kranevitter.
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010