home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  RB Leipzig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: RB Leipzig  (Læst 23670 gange)
Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #75: 04 Maj 2015, 15:18 »

NEJ NEJ NEJ, skuffelse på skuffelse i begge turneringer.

For at starte i pokalen, havde jeg som nævnt nået 3. runde, hvor FC Köln ventede på udebane. Her forsvarede jeg et flot 0-0 resultat hjem, og hev dem dermed ud i forlænget spilletid. Det blev et sandt drama uden lige, og i det 94' minut, blev RB Leipzig tildelt et straffespark, som Dominik Kaiser skulle tage sig af, da den normale ellers sikre skytte Joshua Kimmich var pillet ud. Kaiser sparkede svagt lige på målmanden, og dermed stod der stadig 0-0. Det var også stillingen da vi rundede det 120' minut, men så skete det værst tænkelige. Marcel Risse sendte et skud/indlæg ind imod målet, efter han nærmest lige havde krydset midterlinjen. Dette skud snød Lindegaard så meget at den ramte stolpen længst væk, og faldt lige ud midt for mål, hvor Bård Finne stod klar på returen, også var pokal eventyret slut.

I ligaen var der som nævnt fokus på det defensive. Dette gik også rigtig godt i de første 16 kampe, hvor vi kun havde lukket 10 mål ind, men så skete der et eller andet uforklarligt. Usikkerheden ramte spillerne, og de efterfølgende 6 kampe lukkede vi 13 mål ind, og krisen kunne for alvor mærkes.
Dårlig indsats på dårlig indsats fulgte, og kun i glimt viste den ellers så stærke defensiv niveau. Kombinationen af "murens fald" og det faktum at min offensiv nærmest var ikke-eksisterende, ledte mig hen til sæsonens sidste kamp, hvor kult klubben St. Pauli ventede på eget græs.
Jeg var imidlertidigt dumpet helt ned på en 7. plads i ligaen, men da ligaen var så utrolig tæt, og alle slog alle, var der en teoretisk chance for at nå playoff-pladsen, hvis nogle af de andre resultater flaskede sig.
Jeg besluttede mig for at gå imod mit eget princip om en stærk defensiv, og blæse til angreb fra kampens start.
Yussuf Poulsen scorede 2 gange i 2. halvleg, og da vi gik ind i overtiden lå jeg helt utroligt på den playoff givende 3. plads. Men endnu engang skulle overtiden straffe mig. Nemlig i Kaiserslautern, hvor hjemmeholdet skulle vinde for at nå oprykningen. Bedst som jeg troede at festen kunne begynde på Red Bull Arena, kom meddelelsen fra Kaiserslautern. Hjemmeholdet havde bragt sig foran 2-1 i det 94' minut.

Med hovederne foroverbøjet, gik mine spillere den tunge gang ned i omklædningsrummet, med tanken om at oprykningen var glippet.

Nu starte oprydningen i truppen. Nogle af de gamle skal ud, og 3 unge spillere fra klubbens u19 hold bliver hevet op i førsteholdstruppen. Defensiven skal helt sikkert forstærkes, da den ikke kunne holde stand over en hel sæson.
Logged

FORZA JUVE!

Anfield Road L4
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #76: 17 Maj 2015, 18:32 »

Har mit eget Leipzig spil kørende, som jeg dog er kørt lidt dødt i. Men jeg vil da alligevel lige smide mit fremskridt ind.

Første sæson:

Jeg vandt 2. Bundesliga stort. Jeg var foran 2. pladsen med 18 point, og derved sikrede mig direkte oprykning og mit første trofæ. Ikke et værdifuldt trofæ, men alligevel et trofæ. Desuden kom jeg også i finalen af den tyske pokalturnering hvor jeg tabte 2-1 til Bayern.

Anden sæson:

Jeg gik kun efter at overleve, men endte suverænt på en 4. plads. Jeg vandt også min første pokal i denne sæson, da jeg slog HSV 3-1 i pokal finalen.

Tredje sæson:

I min 3. sæson var jeg tæt på at vinde min første liga titel, men endte dog "kun" på en 2. plads, et point efter Bayern. Stadig en suveræn sæson.

Fjerde sæson:

I denne sæson vandt jeg min første liga titel. Jeg sluttede i toppen, hele 8 point foran Bayern på en anden plads.

Femte sæson:

Endnu en liga titel til Leipzig. Denne gang 6 point foran Bayern.

Nuværende sæson:

Jeg ligger igen på en første plads, denne gang 4 point foran Bayern i Marts måned. Jeg er også godt på vej til CL kvartfinalerne.

Stærkeste opstilling:

Jeg har købt et hav af nye spillere igennem årene. Jeg har betalt alt for meget for nogen, og alt for lidt for andre. Men sådan er det jo.

MM: Timo Horn (£6.75m)
FH: Cesar Azpilicueta (£24.5m)
FC: Romain Lemaitre (Regen - £7.5m)
FC: Marcos Rojo (£6.25m)
FV: Tobias Neumeyer (Regen - £5.75m)

DM: Milan Marinkovic (Regen - £8.75m)
MC: Norberto Bengui (Regen - £205k)
MC: Christian Eriksen (£41m)

Ang: Serdar Yigit (Regen - £5.75m)
Ang: Dave Hoyt (Regen - £5.25m)
Ang: Mario Götze (Fri)

Jeg vil med glæde smide nogle screenshots op, hvis folk har interesse.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010