home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:42 szukizek Blogkonkur... 4# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 213 Gæster Online.

Indlæg: 1132745 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  RB Leipzig
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: RB Leipzig  (Læst 23895 gange)
weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #45: 28 Dec 2014, 21:26 »

nogen specielle indstillinger på vær på vær plads??
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #46: 29 Dec 2014, 13:58 »

Her har du screenshots af den nuværende taktik:

På side 2 i denne tråd om RB Leipzig kan du læse mere om mine transfers og sæsoner indtil videre. Jeg har holdt fast ved denne taktik gennem alle sæsoner indtil videre.





kan du uddybe den lidt med spiller roller tænker måske at kaste mig over den i Real Betis da jeg mener den vil passe godt ind i deres spiller matriale
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #47: 29 Dec 2014, 16:05 »

Jeg er færdig med 2. sæson, og det gik fint. Jeg endte nummer 9 i tabellen, selvom det var meget tæt mellem 6.-9. pladsen.
I anden sæson havde jeg forstærket mig med Youri Tielemans og Eder Balanta, som de to største indkøb.
Frem mod vinterpausen havde jeg Lucas Boye på lån, men han havde problemer med at slå Daniel Frahn af.
I vinterpausen kom Bojan til klubben, og han gjorde det udemærket, dog ikke nok til at han bliver i klubben i mange år.
Udover Bojan, så kom Filipe Santana til klubben på en halvårig lejekontrakt, hvor han styrkede mit forsvar rigtig meget.

Er pt. igang med træningskampene frem mod 3. sæson, og der skal spilles en del, da der er kommet en del nye spillere ind i startopstillingen. De fleste er hentet på en forhåndskontrakt inden sommeren, og det er alle forholdsvis unge spillere med godt potentiale. Følgende spillere er kommet til klubben.

Jannick Vestergaard - Fri transfer
Andreas Christensen - Fri transfer
Nick Powell - Fri transfer
Stefano Okaka - Fri transfer
Lukas Podolski - Lejeaftale
Richairo Zivkovic - 100 mio. kr.

Jeg er spændt på hvordan truppen reagere på 4 nye spillere i startopstillingen, men der er blevet trænet meget med kamptaktikken og der blevet spillet en del træningskampe, så de gerne skulle være vant til taktikken og spillet godt ind på holdet nu.
Er også spændt på om mit forsvar bliver for ungt, da det er gutter på henholdsvis 23, 23 og 20 år, som skal sikre mig en solid defensiv. Men som i de andre sæsoner bliver størstedelen af min kamptræning sat til det defensive, så modstanderen har svært ved at spille sig igennem ved os.

Truppen inden 3. sæson ser således ud:
https://billedeupload.dk/?v=CFWhY.png


Er på jagt efter en ny venstre wingback, så hvis I har erfaringer med nogle fra tidligere saves, så er i velkomne til at foreslå dem  Smiley
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #48: 29 Dec 2014, 19:19 »

Så må jeg også hellere komme med en lidt mere detaljeret gennemgang af mit save med Leipzig, som efterhånden er blevet rigtig underholdende

1. sæson

- Vinder af 2. bundesliga med 72 point
Handler


2. sæson

- Nummer 3 i bundesligaen med 61 point
Handler


3. sæson (Nuværende)

Stærkeste startopstilling
Handler
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #49: 29 Dec 2014, 19:42 »

Så må jeg også hellere komme med en lidt mere detaljeret gennemgang af mit save med Leipzig, som efterhånden er blevet rigtig underholdende

1. sæson

- Vinder af 2. bundesliga med 72 point
Handler


2. sæson

- Nummer 3 i bundesligaen med 61 point
Handler


3. sæson (Nuværende)

Stærkeste startopstilling
Handler

Stærkt hold og en række solide handler. Særligt imponerende at du fik 160 mio for Kimmich og at du stadigvæk holder fast i Kaiser i start 11'eren!
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #50: 29 Dec 2014, 19:58 »

Burde måske også finde en afløser for Kaiser men han får stadig 4 stjerner af min assistent.

Mit salg af Kimmich var heldigt og ville egentlig ikke af med ham, derfor jeg kunne få presset prisen helt derop Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Kenned06
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #51: 29 Dec 2014, 19:58 »

Jeg er os selv startet med dem' uden støre succes,  hvordan træner i holdet? Eller lader i assistenten styr træningen?
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #52: 29 Dec 2014, 20:12 »

Burde måske også finde en afløser for Kaiser men han får stadig 4 stjerner af min assistent.

Mit salg af Kimmich var heldigt og ville egentlig ikke af med ham, derfor jeg kunne få presset prisen helt derop Smiley

Hvis Kaiser stadig præsterer for dig, så er der ingen grund til en afløser  Smiley
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #53: 29 Dec 2014, 20:15 »

Jeg er os selv startet med dem' uden støre succes,  hvordan træner i holdet? Eller lader i assistenten styr træningen?

Jeg justerer min kamptræning alt efter hvordan holdet spiller. Hvis der er ikke er nogle problemer, så træner jeg min defensive placeringsevne, da jeg godt kan lide når holdene har det svært ved at score mod mig.
Hvis jeg har problemer med at score i en periode, så sætter jeg holdet til at træne deres offensive bevægelsesmønstre og de offensive dødboldssituationer .

Min normaltræning er for det meste på holdsammensætning, men skifter nogle gange til offensiv, forsvar og taktik, afhængig af min kamptræning Smiley.
Logged

ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #54: 29 Dec 2014, 20:17 »

Burde måske også finde en afløser for Kaiser men han får stadig 4 stjerner af min assistent.

Mit salg af Kimmich var heldigt og ville egentlig ikke af med ham, derfor jeg kunne få presset prisen helt derop Smiley

Kaiser var fantastisk for mig i sæson 1 og 2, men hans niveau faldt en smule i 3. sæson og i 4. sæson er han så blevet fast reserve i stedet - dog en fornuftig en af slagsen.
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #55: 29 Dec 2014, 22:46 »

Kaiser var fantastisk for mig i sæson 1 og 2, men hans niveau faldt en smule i 3. sæson og i 4. sæson er han så blevet fast reserve i stedet - dog en fornuftig en af slagsen.

Jeg bruger også Kaiser som 2. valg, både på den centrale midt og den offensive, så det er en stabil spiller jeg kan smide ind, når Tielemans og Powell er kørt ned :-)
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #56: 29 Dec 2014, 23:54 »

Begynder at føle mig mere og mere som et tophold her i 3. sæson. Jeg ligger på en 3. plads ved vinterpausen og her i sidste kamp blev det til en flot 4-0 sejr over Borussia Dortmund  Smiley.
Alexandre Pato kan hentes gratis til januar, så overvejer at bytte ham ud med Podolski. Men er i tvivl om han kan holde sig skadesfri.
Logged

ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #57: 30 Dec 2014, 00:10 »

Begynder at føle mig mere og mere som et tophold her i 3. sæson. Jeg ligger på en 3. plads ved vinterpausen og her i sidste kamp blev det til en flot 4-0 sejr over Borussia Dortmund  Smiley.
Alexandre Pato kan hentes gratis til januar, så overvejer at bytte ham ud med Podolski. Men er i tvivl om han kan holde sig skadesfri.

Pato vil være en sjov og spændende transfer, som i den grad kan gå begge veje.

I min 3. sæson går jeg nu 100% efter Gabriel "Gabigol" Barbosa Grin
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #58: 30 Dec 2014, 13:29 »

ArsenalFM kunne du uddybe din taktik lidt ??
Logged

ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #59: 30 Dec 2014, 13:43 »

ArsenalFM kunne du uddybe din taktik lidt ??

Ja. Hvad vil du gerne vide?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010