home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:10:36 warmon Blogkonkur... [7] Journeyman - Offic...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  4 Brugere, 116 Gæster Online.

Indlæg: 1132717 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  RB Leipzig
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: RB Leipzig  (Læst 23878 gange)
weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #60: 30 Dec 2014, 13:45 »

om de forskellige spiller har nogle speciale indstillinger?? og synes de til tider har svært ved at score mål selv om der er rigelige med chancer.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #61: 30 Dec 2014, 14:34 »

blev lige fyret  Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom
Logged

ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #62: 30 Dec 2014, 19:04 »

Første gang vi er kvalificeret til Champions Cup. Går videre fra gruppespillet og trækker så...

Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #63: 30 Dec 2014, 23:24 »

Pato vil være en sjov og spændende transfer, som i den grad kan gå begge veje.

I min 3. sæson går jeg nu 100% efter Gabriel "Gabigol" Barbosa Grin

Pato vælger at forlænge lige op til kontrakten udløber, så burde nok have lavet en forhåndskontrakt haha   Grin

Barbosa er virkelig også bare en gut som kan lave en masse mål!  Wink
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #64: 30 Dec 2014, 23:25 »

Første gang vi er kvalificeret til Champions Cup. Går videre fra gruppespillet og trækker så...



Jeg har også været uheldig i min lodtrækningen til champions league kval. dog kun med Zenit, men har virkelig dårlige erfaringer med mod de russiske hold, og synes altid det er en svær udebane kamp Ubeslutsom
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #65: 30 Dec 2014, 23:51 »

Jeg vil lige fortælle lidt om mit Leipzig spil, hvor jeg lige nu er i vinterpausen i 5 sæson.

Første sæson
Endte 2'er i og sikrede mig dermed oprykning.
Transfers: https://billedeupload.dk/images/NYWdl.png

Anden sæson
Gik efter at overleve, hvilket jeg også gjorde, ved at ende på 12 pladsen
Transfers: https://billedeupload.dk/images/NFseh.png

Tredje sæson
Var sæsonen hvor jeg virkelig slog igennem. Jeg ende på anden pladsen, kun 1 point efter Bayern, der ellers har været suveræne alle år.
Jeg vandt derudover pokaltuneringen
Transfers: https://billedeupload.dk/images/fROtv.png

Fjerde sæson
Endte igen på anden pladsen, men denne gang hele 19 point efter bayern.
Efter sidste sæsons andenplads, var jeg også i Champions Leauge, hvor jeg desværre endte som 3'er efter Juventus og Liverpool. Det betød at jeg kom i Europa Leauge, men her røg jeg ud allerede i 16 dels finalen til Marseille. Jeg vandt dog igen pokaltuneringen.
Transfers: https://billedeupload.dk/images/Pqhyg.png

Femte sæson
Er som sagt i vinterpausen, hvor jeg på nuværende tidspunkt ligger på tredjepladen, med hele 13 point op til Bayern på første. De bliver svære at hente. I Champions Leauge gik jeg videre fra gruppen på en første plads, hvor jeg endda var i gruppe med to af mine tidligere bødler, Juventus og Marseille. Jeg skal møde Ajax i næste runde, så der er bestemt mulighed for at gå videre.
Transfers: https://billedeupload.dk/images/fwcBN.png
Stærkeste opstilling: https://billedeupload.dk/images/4FQTr.png

Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #66: 02 Jan 2015, 23:00 »

Så kom jeg igennem min fjerde sæson med RB Leipzig.

I sidste sæson blev vi mestre foran Bayern München. I fjerde sæson blev det dog "kun" til en 2. plads - 7 point efter Bayern. I Champions Cup kom vi videre fra gruppespillet - ubesejret i en gruppe med, Manchester United, Napoli og Galatasaray. I første knockout runde mødte vi Real Madrid og det endte med et samlet 6-3 nederlag.

De helt store spillere i sæsonen var Youri Tielemans, Léo og nyindkøbet Mauro Icardi. Sidstnævnte Icardi blev hentet før sæsonen i Inter for sølle 65 mio kr. Han endte som vores samlede topscorer med 22 kasser i Bundesligaen. Den flotte sæson fra Icardi førte til, at Man Utd bød 400 mio på ham og det havde vi ikke råd til at afslå.

Her op til den femte sæson er der foreløbigt sket en hel del på transfer fronten:

Transfers ind:
Zivkovic (Ajax - 110 mio), Luka Jovic (Granada - 250 mio), Zakaria Bakkali (Man City - 35 mio).

Transfers ud: 
Mauro Icardi (Man Utd - 400 mio), Ante Rebic (St. Liege - 90 mio), Nikola Sansone (Köln - 27 mio) + Et par udlån af unge spillere.

Planen er at der meget gerne skal hentes et par spillere - primært talenter til bredden. Minimum én CB, én spiller der kan spiller RB/LB og så gerne en til to spillere, der kan dække enten centrale positioner på midtbanen eller flere offensive positioner.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2015, 12:44 af ArsenalFM » Logged

ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #67: 02 Jan 2015, 23:36 »

Så kom jeg igennem min fjerde sæson med RB Leipzig.

I sidste sæson blev vi mestre foran Bayern München. I fjerde sæson blev det dog "kun" til en 2. plads - 7 point efter Bayern. I Champions Cup kom vi videre fra gruppespillet - ubesejret i en gruppe med, Manchester United, Napoli og Galatasaray. I første knockout runde mødte vi Real Madrid og det endte med et samlet 6-3 nederlag.

De helt store spillere i sæsonen var Youri Tielemans, Léo og nyindkøbet Mauro Icardi. Sidstnævnte Icardi blev hentet før sæsonen i Inter for sølle 65 mio kr. Han endte som vores samlede topscorer med 22 kasser i Bundesligaen. Den flotte sæson fra Icardi førte til, at Man Utd bød 400 mio på ham og det havde vi ikke råd til at afslå.

Her op til den femte sæson er der foreløbigt sket en hel del på transfer fronten:

Transfers ind:
Zivkovic (Ajax - 110 mio), Luka Jovic (Granada - 200 mio), Zakaria Bakkali (Man City - 35 mio).

Transfers ud: 
Mauro Icardi (Man Utd - 400 mio), Ante Rebic (St. Liege - 90 mio), Nikola Sansone (Köln - 27 mio) + Et par udlån af unge spillere.

Planen er at der meget gerne skal hentes et par spillere - primært talenter til bredden. Minimum én CB, én spiller der kan spiller RB/LB og så gerne en til to spillere, der kan dække enten centrale positioner på midtbanen eller flere offensive positioner.

Pre-season åbnes med en 1-2 sejr på udebane mod Real Madrid. Vel og mærke et Real Madrid hold i stærkeste opstilling. Scoringer af nyindkøbende Jovic og Zivkovic.
Logged

ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #68: 04 Jan 2015, 13:01 »

Er der stadig gang i RBL rundt omkring?

Jeg vil lige komme med en opdatering i form af nogle screenshots, her i starten af min 5. sæson med klubben:

Transfers ind:


Transfers ud: - Icardi købt for 65 mio lige inden fjerde sæson  Opstemt


Stærkeste opstilling:



Fin start på sæsonen:
Logged

ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #69: 09 Jan 2015, 16:16 »

Er der stadig gang i RB Leipzig rundt omkring?

Har netop afsluttet 5. sæson. Sæsonen startede godt og vi ramte så en dårlig periode midt på sæsonen, men et radikalt taktik skifte ændrede det hele. Det blev til en sejr i Champions Cup og pokalturneringen samt en 2. plads i ligaen.



Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #70: 15 Jan 2015, 15:33 »

Hvordan har i andre hentet sisto og timo horn til, de gider ikke skifte til mig?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #71: 14 Apr 2015, 22:31 »

Har prøvet en ny spændende udfordring ved at overtage styringen med RB Leipzig.
Mit mål er at bygge klubben op med "yngre" spillere, bruge dem i 2 bundesligaen så h 75oldet er godt sammen kørt når vi forhåbentlig rykker op i bundesligaen som er mit mål
Er så heldig at have fået 75 mill kr til indkøb og har brugt 73,49 mill kr på ret så gode forstærkninger, så vi gerne skulle være klar til at kunne rykke op uden de store problemer.

Ind er kommet.

Nicolaj Jørgensen fri fra AAB. Tror han bliver et stort målmands talent.
Adam Bogdan 22 mill kr. En klar 1 mand på målet, da jeg mener målmanden er vigtig på holdet, og han er fremtidssikker de næste mange år.
Jonas Knudsen for 7,5 mill kr. Er købt som fremtidens venstre back. Ikke fast mand på pladsen endnu, men sikker på han er et super køb, når han lige finder sig til rette-
Morten Rokkedal 5,25 mill kr. Håber han bliver det værd i fremtiden. Han bruges på U-19 og u-21 holdet og er sat til leje.
Moses Opondo 7,75 mill kr. Helt klart tiltænkt til fremtiden. Er jo den "nye" Pione Sisto. Så helt klart et køb værd.Backup på 1 holdet
Jannik Pohl 8,75 mill kr. Ved ikke om det er et godt køb endnu. Må de næste år vise. Bruges op u19/21 holdet.
Emil Larsen 13 mill kr. Allerede vist han bestemt er et SCOOP i opstarts kampene og i de 2 første kampe i ligaen.
Jesus Vallejo for 11 mill kr. Var simpelthen nød til at købe ham. Helt klart mit bedste køb og fremtidens bedste forsvars spiller.

Har kun solgt 1 spiller nemlig Vincent Rabiega for 137 tusinde til en polsk klub.
Derudover har jeg lejet en del ungdomsspilere ud.

Bruger 3 forskellige taktikker

Hjemme stiller jeg op med 4-2-3-1 offensiv med 1 targetman og off. kanter med indvendig angriber instruks
Ude stiller jeg op med 4-1-2-2-1 offensiv med targetman  og 4-4-2 kontra

Har ændret en del i mit personale stab, da det kun gavner holdet på længere sigt, med ordentligt bagland der hjælper dem
Har fået godkendt at klubben køber stadion
Så alt i alt er jeg super optimistisk ang. min klub i fremtiden
Logged

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #72: 17 Apr 2015, 08:41 »

Jeg er lige startet op med RBL. Det er ikke mange penge man får at gøre godt med i første sæson. Så jeg har lejet mig til forstærkning af truppen.

http://billedeupload.dk/?v=9PdD.png

Hvordan er budgettet i 2. sæson ved oprykning?
« Seneste Redigering: 18 Apr 2015, 10:24 af Wulff_21 » Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

MrThomson
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #73: 26 Apr 2015, 18:23 »

Andre, der har det problem, at reserveholdet ikke spiller kampe? Bliver kun spurgt ind til, om jeg vil stille spillere til rådighed for u/19, og de spillere, jeg sætter til rådighed for reserveholdet, de får ingen kamptræning, så det er lidt irriterende
Logged

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #74: 03 Maj 2015, 21:45 »

Jeg har taget over i RB Leipzig, og målet er at føre dem i Bundesligaen første sæson.
Jeg vil tage udgangspunkt i defensiv disciplin, og derfor har jeg lavet en kontrataktik, som jeg bruger ude, og i svære hjemmekampe. På hjemmebane vil jeg have bolden, men med struktur, så det defensive stadig er udgangspunktet. Man kan kalde det Mourinho inspireret, da det er særdeles resultetorienteret fodbold.
Jeg havde ikke så mange penge at gøre med fra start, så har blot hentet det østrigske stortalent, Sandy Lovric, 16, ind for 16 mio., samt Anders Lindegaard på en lejekontrakt.
I sæsonens første 16 kampe i ligaen, er det blevet til 8 sejre, 7 uafgjorte og 1 enkelt nederlag, og dermed en førsteplads. I pokalen har jeg slået Stuttgart hjemme, og HSV ude, og skal møde Köln næste gang.
Logged

FORZA JUVE!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010