home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Madrid CF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid CF  (Læst 20625 gange)
mephix
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Real Madrid CF
« : 30 Okt 2014, 18:51 »

Kan ikke forstå at der ikke er oprettet en tråd om klubben endnu.

Jeg er selv i gang med et save. Er netop gået i gang med anden sæson. Vil gerne se om de ting som har fungeret ret godt i første sæson også fungerer. Derefter er planen at dele de erfaringer jeg har gjort mig, i mit save med Kongerne. Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #1: 01 Nov 2014, 16:11 »

Er også startet op med klubben. Har spillet 4 kampe i ligaen, det er blevet til 3 sejr og et enkelt uafgjort. Har fået ansat et helt nyt personale som nok er det bedste. Har rykket 2 spillere op i førsteholdstruppen Marcos Lorente og Raul de Tomas. Spansk supercup blev vundet samlet 6-2. Den europæiske blev vundet 4-2. så er godt tilfreds indtil videre.

Ronaldo lige blevet skadet i 3 mdr. kæft jeg er gal. han var skadet i alle venskabskampe så kom han tilbage også nu skadet igen! har generelt mange skadet spillere desværre, men prøver at få det bedste ud af truppen alligevel.
Logged

H A L A   M A D R I D!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #2: 01 Nov 2014, 16:14 »

Lyder trist med CR7, standard med skadede spillere i betaen.
Starter selv et save med Real Madrid når den endelige version kommer, har droppet betaen. Wink

Mangler du SS, så sig til. Har simuleret fremtil 2022.
Bare spørg i den anden tråd.
Logged

Supra Societatem Nemo

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #3: 01 Nov 2014, 18:12 »

Lyder trist med CR7, standard med skadede spillere i betaen.
Starter selv et save med Real Madrid når den endelige version kommer, har droppet betaen. Wink

Mangler du SS, så sig til. Har simuleret fremtil 2022.
Bare spørg i den anden tråd.

Jamen er sgu også ved at være der hvor jeg ikke gider mere. Vil nok ikke lave nogle update før den fulde version er tilgængelig. Ellers tak. som sagt ligger jeg det også på hylden Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #4: 11 Mar 2015, 11:21 »

Jeg har haft lyst til et spil, hvor jeg bare tonser frem, hvorfor valget er hos Real Madrid. Noget som jeg ikke vil kalde en udfordring på nogen måde, men man kan jo selv sætte forskellige delmål, som man skal overholde. Inden spillet havde jeg et lille 'mål' om, at jeg gerne ville spille noget andet end 4-2-3-1 som jeg vil vædde med 90 % af alle FM-spillere gør i stort set alle klubber - og især i Madrid.

Jeg har derfor valgt at spille 4-1-2-1-2, altså uden kanter. Det giver utrolig meget frihed til min dygtige midtbane som består af Lars Bender, Toni Kroos, Luca Modric og James. Derudover kommer mine backs, Arbeloa og Gaya, utrolig godt med frem og hjælper til med bredde på holdet. Især Gaya har været en fornøjelse og serverer det ene fantastiske indlæg efter det andet til den portugisiske målmager i front.

Ronaldo er uden sammenligning den vigtigste for mig. 11 kampe i ligaen, 16 kasser, 5 assist og 6 gange kampens spiller. I CHL har han lavet 4 kasser i 4 kampe, med et oplæg til følge og to gange kampens spiller. Han bliver brugt i front som trequartista.

I sommervinduet hentede jeg Jesus Vallejo, Lars Bender og Jose Gaya for en samlet sum på 294. Ud er gået Coentrao, som indbragte mig 39 millioner her og nu, og med tiden kan den stige til 70 millioner. Jeg ville bare gerne have ham væk, så måtte desværre sænke mine krav.

Resultatmæssigt går det forrygende. 11 kampe, 10 sejre og 1 uafgjort. I CHL-gruppespillet er jeg også placeret som nummer 1 i en gruppe med Napoli, Schalke og Sparta Prag. UEFA Super Cup blev tabt til Sevilla på straffespark, mens den spanske af slagsen blev vundet samlet med 6-2 over rivalerne fra Atletico.

Min bedste kamp indtil videre er mod fjenden fra Barcelona. En kamp, som jeg virkelig have glædet mig . Jeg vidste at jeg skulle gøre noget ekstra taktisk, hvorfor jeg rystede posen og spillede med Gaya, Varane, Pepe og Ramos i forsvaret. En defensiv tilgang, men en sikker en af slagsen. Derudover stillede jeg med Bale (som har været elendig) og Ronaldo på toppen - et hurtigt angreb, som de tunge Barcelona-drenge ville have svært ved - og det fik de.



Jeg vil gerne vinde 15 CHL-titler i alt, hvorfor det er denne turnering mit fokus klart er på. Det skal gerne ske indenfor de næste 10 sæsoner, så presset er stort.
Derudover vil jeg forsøge at få så mange spanske spillere til klubben, men står en Pogba eller Hazard ledig på markedet, vil jeg naturligvis ikke tøve et sekund.
Ligaen skal vindes hvert år. Andet holder bare ikke i Real.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #5: 11 Mar 2015, 20:38 »

Jeg har i januar fået stillet flere penge til rådighed, hvorfor jeg har valgt at hente ind til ungdommen. Det er sket i form af Ruben Neves, Youri Tielemans og Richairo Zivkovic. Det vil faktisk sige, at jeg i fremtiden nærmest allerede har alle prikker på plads indtil videre til mit hold...

Jése, Tielemans, Ruben Nevez, Zivkovic, Vallejo, Ødegaard, Isco, Cavajal, Gaya, Varane, James, Lucas Silva og Asensio er hvert fald folk som jeg ser meget frem til at have på mit mandskab! Mange af dem er allerede inde omkring førsteholdet!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #6: 11 Mar 2015, 20:44 »

Wow, du er virkelig glad for ordet "hvorfor" Wink
Ej spøg til side, så bliver det spændende at se om du kan dominere alt og alle.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #7: 12 Mar 2015, 00:17 »

Det hele går ret godt, men vil lige vise jer et spøjst tilfælde i Champions League ottendelsfinalen... . Vejen til en CHL-titel er da hvert fald hjulpet godt på vej Grin

Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #8: 12 Mar 2015, 08:37 »

Det er dejligt at se, at jeg ikke er den eneste, der godt kan lide et "casual" FM-save med Real Madrid ;-)

Jeg kan ikke forstå, hvorfor mange har problemer med at holde gnisten ved at spille med et tophold - der er i min verden ikke noget sjovere. Men det handler nok også om, at jeg ikke er den fødte LLM-spiller. Nej, jeg har det bedre med at sætte nogle små mål med et tophold, og det er bestemt muligt. I skrivende stund handler det ikke om at nationalisere mit hold, eller slå bestemte scoringsrekorder mm. men om at vinde samtlige kampe i La Liga, og det kræver i al sin enkelthed det bedst mulige hold, og en stor portion held.

Her i tredje sæson må jeg sande, at det heller ikke bliver i denne omgang, at mit mål lykkes. Jeg har allerede spillet to kampe uafgjort efter 15 kampe. Så mit mål er bare at forbedre sidste sæsons 33 sejre og fem uafgjorte - det i sig selv bliver vanskeligt.

Jeg spiller en 4-3-3, og er ganske tilfreds med min nuværende trup. Min store drøm er at lande Hazard til næste sæson, så Ronaldo kan komme op på toppen permanent. Benzema gør det fint, men jeg vil gerne score lidt mønt på ham.



Jeg har vundet ligaen mine første to sæsoner, ligesom jeg også har vundet Champions League to år i træk. Det er jeg nok er allermest tilfreds med/stolt af, er, at jeg har fået etableret José León i førsteholdstruppen permanent, hvor han har udviklet sig rigtig pænt og er på vej til at blive en dygtig forsvarsspiller. Han spiller habilt hver gang, han får minutter på grønsværen uanset modstanderen. Herudover har jeg et hav af unge spillere til at løbe rundt på Castilla og længere nede, som jeg har planer om at integrere i førsteholdstruppen på sigt, hvilket også kommer til at blive et mål i fremtiden - det er bare vigtigt at have de bedste ungdomsspiller pga. de store spilleres enorme transferværdi, der tit gør det umuligt at tilføje stor erfaren kvalitet.

Nå, det var en lille hurtig tekst om mit spil. Nu skal Celta have tæsk på Bernabéu :-)
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #9: 12 Mar 2015, 09:12 »

Fedt, at du også er i gang Robinho4ever! Jeg synes også det er superfint at spille med Real Madrid, fordi det giver en mindre betænkningstid og mere tid til bare at nyde spillet og dets funktioner!

Super fede indkøb du har lavet! Pogba skal jeg 100 % også have til klubben, mens Courtois også har været oppe at vende.

Hvordan gør Balanta det? Og er Depay værd at smide penge efter?
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #10: 12 Mar 2015, 09:48 »

Pogba er simpelthen også bare et bæst; franskmandens stats er vanvittige. Jeg hentede Courtois til klubben denne vinter, da jeg kunne erhverve ham for små 320 millioner kr. Casillas er ved at være "over the hill" og skal i fremtiden agere reserve for belgieren. Min førsteprioritet var De Gea, men Manchester United forlanger ganske enkelt for mange penge for ham, i hvert fald flere end jeg er villig til at lange over disken!

Balanta stod lidt i skyggen af Varane og Ramos sin første sæson, men i sidste sæson nappede han pladsen fra Ramos. Det var lidt med en mærkelig smag i munden at skulle sætte viceanføren på bænken, men de bedste skal jo spille, og Ramos er ikke utilfreds, så det er fint. Herudover har Balanta, som vi ved, nogle fremragende stats, der bare gør ham til spillets måske bedste forsvarsspiller - jeg kan kun anbefale ham.



Depay er en lidt anden historie, men det hænger ene og alene sammen med, at Ronaldo er ustyrlig på venstrekanten, hvorfor hollænderen kun har fået sporadisk med spilletid, men hans fine ophold i Porto viser dog alligevel, at der er talent og krummer i knægten. Jeg har stadig tiltro til ham, specielt fordi Hazard nok er en urealistisk drøm, og Depay har alle forudsætninger for at blive en klassespiller og Ronaldos naturlige arvetager - de har mange af de samme karakteristika jo.



Jeg læste lige dit første indlæg en gang til, og kunne se, at du ikke er tilfreds med Bale; hvordan bruger du ham? Han spiller nemlig fuldstændig forrygende for mig, og er netop blevet kåret til verdens bedste fodboldspiller (bruger ham som indvendig angriber). Han score både fint med mål og assistere sine holdkammerater i stor stil. Han tager kun hjørnespark, når Kroos ikke er med, og det sker ikke så tit, så de fleste af assists er i åben spil.

Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #11: 12 Mar 2015, 10:00 »

Lyder super spændende. Jeg tror dog, at jeg undlader Balanta indtil videre i dette spil, men nu må vi se. Han er jo fremragende, men Vallejo gør det sublimt trods sin unge alder. Vil have det svært med at smide Ramos af, da han er sikkerheden selv og scorer på en del hovedstød.

Depay vil jeg kigge nærmere på, men kræver et skifte af formation, tænker jeg. Isco, James og Ødegaard roterer jeg med på min offensive midtbane, så det vil være overkill at have endnu en spiller der til.

Jeg har nemlig valgt at se bort fra den taktik som stort set alle spiller og i stedet tænkt lidt ud af boksen.



Denne taktik er fantastisk for mig. Det går virkelig godt og efter 34 kampe i ligaen er jeg stadigvæk ubesejret (mangler dog Sevilla og Valencia).

Bale har gjort det bedre, men er på ingen måde noget specielt. Han har spillet 29 (14) kampe og lavet 13 mål. Gennemsnit på 7,04. I ligaen har han scoret 5 gange med et gennemsnit på 6,97. Har overvejet at sælge ham, da han ikke helt passer ind i min taktik. Jeg har dog omskolet ham til angriber og håber blot, at det er noget tilvænning som skal til for at han blomstrer op. Jeg har dog hentet Zivkovic til, som simpelthen viser fremragende prøver på sit talent. Desværre lige skadet i 4 måneder, men en oplevelse at følge ham!

Giver de unge spillere meget spilletid. Tielemans har virkelig gjort det flot og får flere startere. Modric og Kroos bliver aflastet af den unge belgier i stort set hver eneste kamp.

Lucas Silva derimod har godt nok skuffet mig meget. Jeg er i tvivl om han skal blive i klubben, men ved også godt at han bliver en fremragende spiller. Har dog Ruben Neves, som jeg helt sikkert vil satse på når Bender daler i niveau.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #12: 12 Mar 2015, 19:25 »

Fedt at se der nogle der syntes det stadig er sjovt at spille med så god en klub som Madrid. Jeg syntes personligt selv at det er meget motiverende at være et storhold, da det kræver at man præsterer HVER gang. Jeg regner selv med at starte et save op med klubben, men lige hvornår det bliver, afhænger af motivationen til spillet. Nu ved jeg ikke hvor langt i er, men det undre mig over at ingen af jer nævner stor talentet Marcos Llorente? i min optik er han ligeså god som Neves, + hans nationalitet er spansk. I mine tidligere save, har jeg faktisk overvejet ham frem for Neves. Ved selvfølgelig godt, at der er forskel på alderen, men alligevel. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #13: 15 Mar 2015, 06:07 »

Så har jeg også startet et spil op med Real Madrid. Jeg stiller op som så mange andre gør, nemlig i en 4-2-3-1 som jég har haft rigtig mange problemer med her i FM15. Super Cup kampen mod Sevilla, var den første 'store' prøve for taktikken. Kampen endte 5-1 til mig, så er godt tilfreds. Ligaen er også en kamp gammel og det blev en fantastisk sejr på 6-0 over Cordoba. Den spanske super cup er også lige blevet afsluttet. Taber 3-1 hjemme, hvilket ikke var tilfredsstillende. Retur kampen vinder vi 4-1, fantastisk comeback.

Af transfer er der sket følgende. Coentrao er røget til Arsenal som den eneste spiller. Ind er kommet følgende. Lucas Romero han skal skifte med Khedira. Gaya er kommet til, som erstatning for Coentrao. Luka Jovic kommer først i 2016. Vallejo er kommet til, men er udlejet til Zaragoza til sæsonen er slut.
Så har jeg valgt at kigge lidt på ungdomsholdet, da jeg manglede en fløjspiller og der er jeg faldet over en spiller ved navn Burgui. Han fik hans første ligakamp for klubben mod Cordoba, hvor han samtidig scorede hans første mål for førsteholdet. Han blev ligeledes skiftet ind i returkampen mod At. Madrid, hvor han også var at finde på scoringslisten. Han virker til at være en rigtig spændende spiller.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #14: 17 Mar 2015, 07:08 »

Fedt at se der nogle der syntes det stadig er sjovt at spille med så god en klub som Madrid. Jeg syntes personligt selv at det er meget motiverende at være et storhold, da det kræver at man præsterer HVER gang. Jeg regner selv med at starte et save op med klubben, men lige hvornår det bliver, afhænger af motivationen til spillet. Nu ved jeg ikke hvor langt i er, men det undre mig over at ingen af jer nævner stor talentet Marcos Llorente? i min optik er han ligeså god som Neves, + hans nationalitet er spansk. I mine tidligere save, har jeg faktisk overvejet ham frem for Neves. Ved selvfølgelig godt, at der er forskel på alderen, men alligevel. Smiley

Jeg har pt. Llorente udlejet til Betis, der i skrivende stund ligger på en femteplads i Liga BBVA - her er det meningen han skal fremprovokere de sidste hår på brystet, og så må næste sæson vise, om han er/kan blive Real Madrid-spiller; det bliver dog nok kun som periferi-spiller de første par sæsoner. Konkurrencen er nemlig knivskarp.

Det lyder spændende med Burgui - han vist også Castilla-anfører i virkeligheden. Selv har jeg en stor plan om at udvikle Mink Peeters til noget brugbart. Han er 18 år i mit spil og er pt. på et låneophold i franske Tours, som frister en tilværelse i Ligue 1. Han får regelmæssig spilletid på et OK niveau, og det håber jeg, at jeg kan finde til ham et par sæsoner endnu, men nu må vi se.

God start du har fået ellers. Lucas Romero.... er det med et henblik på salg om nogle år?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010