home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 343 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 161943 gange)
HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #210: 15 Nov 2014, 03:37 »

Efter en horibel sæsonstart af Kenedy, blev han smidt på porten, og Richairo Zivkovic er hentet ind - Desværre kom Arsenal med et for godt bud til at sige nej, på Halilovic. Nu er ham og Fábregas ved at dominere superligaen, og med de ord, vil jeg komme igang med sæsonen 2019/20. Og streamen er selvfølgelig med.

Dramaet fortsatte dog, for en tidligere spiller som jeg havde en 50% næste salgs klausul på, er solgt for intet mindre end 1,7 milliarder! jeg fik 250 millioner og en besked om yderligere 77,5 millioner over 4 år. Jeg føler mig egentlig snydt for omkring 500 millioner i den handel.

føler virkelig jeg er gået glip af noget idag Smiley (igår red.)  Hvem var den herre der blev skudt videre for det svimlende bøleb, som du blev godt og grundigt snydt! ja du burde jo faktisk næsten have have haft 1 mia i + på bunden hvis det var gået ''lovligt'' til værks..
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #211: 15 Nov 2014, 10:39 »

angående pokal tuneringen. er det ikke en fejl. det med reglerne omkring udskiftere.. kan ikke have udskiftere med . jo hvis de er under u21
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #212: 15 Nov 2014, 14:23 »

føler virkelig jeg er gået glip af noget idag Smiley (igår red.)  Hvem var den herre der blev skudt videre for det svimlende bøleb, som du blev godt og grundigt snydt! ja du burde jo faktisk næsten have have haft 1 mia i + på bunden hvis det var gået ''lovligt'' til værks..

Det var ham der portugeseren Souza.. pænt dygtig teknisk kantspiller, men aldrig nogensinde i nærheden af de penge værd - for andre klubber end City hvert fald..

Havde godt nok 700+ på bundlinjen da det skete Smiley

Kan dog ikke finde nogen spillere jeg virkelig føler for at købe... Sur
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #213: 15 Nov 2014, 14:28 »

Det var ham der portugeseren Souza.. pænt dygtig teknisk kantspiller, men aldrig nogensinde i nærheden af de penge værd - for andre klubber end City hvert fald..

Havde godt nok 700+ på bundlinjen da det skete Smiley

Kan dog ikke finde nogen spillere jeg virkelig føler for at købe... Sur

vildt han røg for så meget Opstemt det er dog fusket at du bliver snydt  Cool
så du er nået til et stort dilemma kan jeg høre Opstemt
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #214: 15 Nov 2014, 14:53 »

BelthazorDK. Kan du ikke poste dine transfers gennem sæsonerne? Kunne godt bruge lidt inspiration Smiley

Jo, første blev alt der var under 3 stjernet potentiale fyret på B og U holdet, hvilket er grunden til ikke alle navne er vist på første sæsons SS.

1. sæson
2. sæson
3. sæson
4. sæson
5. sæson
6. sæson

Der er selvfølgelig en del regens, men det er ikke mange af dem jeg stadig holder på, som det også kan ses sælger jeg mange af dem igen. fucking primadonnaer alle sammen! ticked off

De bedste regens jeg dog holder på er: Morgan Nkosi - Eget akademi, Anders Petersen "egen avl" dog skabt hos Liverpool, men købt hjem og hans historie siger også han egentlig er Brøndby dreng. Tamer Taher Egyptens perle, som skal lære at drible!.

De to seneste store talenter jeg har taget mig, var sat som deres klubbers største talenter, fra henholdsvis Barcelona og Norwich.

De store stjerner syntes jeg ikke jeg har mig, men dog vil jeg nævne et par navne som har gjort det bedre end gennemsnitsspillere n.

David Pavelka, holdets sjæl - og anfører! uden ham sejler vi stadigvæk.
Philip Billing, en mand der ikke er bange for at gå ned i en tackling, eller tre, på streg!
Emmanuel Insúa - han har lige været skadet hele efteråret, og jeg ser ham STADIG som en stjerne, det siger lidt.
Juan Fernando Quintero - Da vi mistede Fischer var han den spiller som blev hentet ind, og han gør det fabelagtigt.
Nikolai Laursen - Eneste Brøndby talent fra starten som stadig spiller fast, og han spiller stabilt - en stor spiller i superligaen. Vi tager lige et SS med fordi han har udviklet sig fornuftigt, og startede i klubben.

Derudover har jeg jo nogle alderspræsidenter som kun spiller når nød er, Daniel Agger - som gør det fortrinligt selvom han er blevet gammel, sløv og erstattet. Cesc Fábregas, hentet på en latterligt dyr kontrakt for at oplære et par talenter, og for at sælge trøjer/øge klubbens omdømme. Spiller som en garvet ræv når han spiller. Daniel Wass, han er blevet 30 år og spiller lidt alle pladser stadigvæk. Han har optrådt som back i begge sider, FC, DMC, MC, Wing og angriber for mig, joker med at give ham en kamp på mål hvis keeperen bliver skadet.

Edit: WoW serverne tåger igen, så jeg starter min stream op et par timer Smiley
« Seneste Redigering: 15 Nov 2014, 14:55 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #215: 15 Nov 2014, 15:21 »

hvordan kan du sælge hjulsager for 150 mio Shockeret
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #216: 15 Nov 2014, 15:30 »

Nemt, ham og og Corlu blev begge solgt på en bug der er rettet.

Man kunne forhandle et tilbud ned, og smide en "efter første landskamps" klausul på.. det havde de begge på 100 mil.

Hjulsagers bud var egentlig på 25 mil + 5 efter en landskamp, jeg forhandlede for sjov til 18 mil + 100 efter en landskamp, og de accepterede - derfor prøvede jeg samme taktik på corlu.

Derefter blev det rapporteret som en bug, og jeg har ikke haft mulighed for det efterfølgende (prøvede 3 sæsoner efter - uden held).

At de så begge fik debut, det er lidt tosset, for de er ikke specielt gode spillere.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #217: 15 Nov 2014, 15:46 »

ahhh okay på den måde:D

tænker lidt.. er det så ikke lidt øhm underligt i et ellers godt save du har.. at du har tjent så mange penge på en bug =?
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #218: 15 Nov 2014, 18:24 »

ahhh okay på den måde:D

tænker lidt.. er det så ikke lidt øhm underligt i et ellers godt save du har.. at du har tjent så mange penge på en bug =?

Vel den eneste måde man åbenbart når så langt på. Opstemt
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #219: 15 Nov 2014, 18:34 »

Vel den eneste måde man åbenbart når så langt på. Opstemt

Arh var
Logged

JaWocKa

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #220: 15 Nov 2014, 18:45 »

nu har jeg jo konsekvent haft over 200 millioner til rådighed til handler ved udgangen af mine transfer vinduer, selvom jeg på det tidspunkt hvor de to handler blev lavet kun fik knap 30% af salgsbeløb til transfers, ydermere er det først inden for de sidste 3 sæsoner de har fået debut, så selv hvis hele beløbet fra de klausuler røg i budgettet ville de først være kommet det, på et tidspunkt hvor jeg havde mere end rigeligt med penge at gøre godt med.

Og så går det da vist iøvrigt lige op med det 500+ millioner jeg er blevet snydt for, ved det videresalg, på gutten Sousa som blev solgt for 1,7 mia. til city, hvor jeg skulle have haft 50%, men kun fik 250 mil og får 77,5 over 4 år.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #221: 15 Nov 2014, 18:45 »

Det er da stadig nedern hvis du har udnyttet en bug med vilje
Logged

JaWocKa

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #222: 15 Nov 2014, 19:04 »

Altså første gang var det jo ikke fordi jeg vidste noget om det var en bug, der var det bare et forsøg på at forhandle en pris som ville blive afslået, fordi jeg egentlig ville holde på Hjulsager. At jeg så fik det accepteret, fik mig blot til at prøve igen ved næste forhandling for at se om det var en bug, eller om det var et tilfælde at de accepterede mine latterlige vilkår.

I øvrigt tror jeg ikke jeg på noget tidspunkt i hverken FM 14 eller 15 ville være kommet igennem en sæson, hvis jeg skulle starte forfra hver gang jeg møder en bug - fordi jeg netop er nødt til at prøve det, for at være sikker på det er en bug, og ikke bare noget random. som nu med den handel hvor jeg er blevet snydt, for at tage et relativt nyt eksempel, jeg kan jo ikke bare sige "nå, jeg modtager ikke de penge, jeg starter forfra". Der skal jeg vente 4 år og se på regnskaberne stille og roligt og se om jeg har fået de 500+ eller kun 77,5 mil, enten er det en dårlig kodning/stavefejl i beskeden, ellers er det en bug at jeg ikke modtager det fulde beløb jeg skulle.

Iøvrigt er det ikke den eneste bug jeg er støt på, at denne her så fremgår af regnskabet er hvad det er, der er andre ting, som jeg syntes er værre for savet, da det ikke kan rettes op på, hvorimod penge bare kan stå på kontoen og ikke blive brugt.

Men du skal selvfølgelig være velkommen til at have din holdning, jeg har bare en fast rutine med at ser jeg noget underligt i FM, så tester jeg om det var et tilfælde, eller noget der kunne være en bug, og så skyder jeg en rapport + mit savegame og relevante screenshots afsted. SI er iøvrigt blandt de bedre firmaer til at tage sig af bugreports.

Ville nok vove at påstå at en bug der sikrer mål på alle frispark var mere værd at udnytte, end penge hvis jeg skal være helt ærlig.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #223: 15 Nov 2014, 19:13 »

Jeg kan skam godt forstå dig, og jeg troede også bare det var en rendyrket udnytning først, som jeg så kan høre det ikke var nu Peace
Logged

JaWocKa

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #224: 15 Nov 2014, 19:40 »

du må sgu klage til UEFA.. og få dine penge som city ikke gider at betale dig!! Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010