home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 330 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AGF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: AGF  (Læst 19884 gange)
hsvhsv
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
AGF
« : 25 Okt 2014, 20:43 »

Der skal selvfølgelig også være en tråd om AGF.

Jeg er selv lige startet med dem, og første udfordring er selvfølgelig at man skal rykke op i første hug.
Syntes ikke umiddelbart der er grund til at forstærke truppen yderligere, da den er stærk nok til 1 div. Måske en ny venstre back, da Daniel Christensen i spillet har sin naturlige position på OMV.

Jeg har fået et transferbudget på kr 1 mio. som primært vil blive brugt på unge udviklingsspillere.

En anden udfordring er at der skal min. være 3 u21 spillere på bænken. Er det også en regel i den virkelige verden?

Kom gerne med jeres erfaringer med de Hviie
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #1: 25 Okt 2014, 20:52 »

Der skal selvfølgelig også være en tråd om AGF.

Jeg er selv lige startet med dem, og første udfordring er selvfølgelig at man skal rykke op i første hug.
Syntes ikke umiddelbart der er grund til at forstærke truppen yderligere, da den er stærk nok til 1 div. Måske en ny venstre back, da Daniel Christensen i spillet har sin naturlige position på OMV.

Jeg har fået et transferbudget på kr 1 mio. som primært vil blive brugt på unge udviklingsspillere.

En anden udfordring er at der skal min. være 3 u21 spillere på bænken. Er det også en regel i den virkelige verden?

Kom gerne med jeres erfaringer med de Hviie

Jeg mener bestemt, at reglen om tre u21-spillere gælder i den virkelige verdens Nordicbetliga, men jeg kan ikke lige finde det på DBUs hjemmeside. 
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #2: 28 Okt 2014, 13:43 »

Jeg starter også med AGF nu :-) så får vi at se hvad det føre med sig.
Logged


hsvhsv
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #3: 29 Okt 2014, 16:17 »

Vær beredt på 1. sæson bliver en walk over. Jeg cruisede igennem og var sikret oprykning 7 runder før sidste kamp.

Jeg lejede Dedryck Boyata i City som spillede sammne med Lædre Bjørndal i centerforsvaret. Eller har jeg købt højreback, Daniel, i HB Køge, da jeg efter 1/2 sæson solgte Juel Andersen 4,75 mio. Ville gerne have beholdt ham, men han insisterede på at han ville videre, så nu kan han rådne op i Sønderjydske. Wink
Så holdet behøver ingen forstærkninger for at rykke op. Jeg har kun hantet spilere til fremtiden

Tabte 2 kampe i sæsonen og spillede 2 uafgjort. Så rykkede sikkert op Smiley
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #4: 29 Okt 2014, 16:38 »

Vær beredt på 1. sæson bliver en walk over. Jeg cruisede igennem og var sikret oprykning 7 runder før sidste kamp.

Jeg lejede Dedryck Boyata i City som spillede sammne med Lædre Bjørndal i centerforsvaret. Eller har jeg købt højreback, Daniel, i HB Køge, da jeg efter 1/2 sæson solgte Juel Andersen 4,75 mio. Ville gerne have beholdt ham, men han insisterede på at han ville videre, så nu kan han rådne op i Sønderjydske. Wink
Så holdet behøver ingen forstærkninger for at rykke op. Jeg har kun hantet spilere til fremtiden

Tabte 2 kampe i sæsonen og spillede 2 uafgjort. Så rykkede sikkert op Smiley

Samme her.. Jeg hentede også Boyata på en lejeaftale i City, og så hentede jeg Pablo Aimar på fri transfer i januar for at give pokalen et skud. Jeg vandt også ligaen i god tid, og endte sågar med at vinde pokalen også efter sejre mod bl.a. Esbjerg og FCM.. Anden sæson bød på 0 i transferbudget og da jeg kun får 10% af transferindtægterne til brug, valgte jeg at sige op - det gad jeg ikke Opstemt
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #5: 29 Okt 2014, 22:04 »

Tror også jeg på et tidspunkt vil prøve et save med AGF, og prøve endelig at få lavet "Det nye AGF"
Logged

hsvhsv
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #6: 05 Nov 2014, 13:44 »

Noget overraskende vandt jeg Superligaen første sæson jeg var tilbage. Det endda uden de store transfers. Det kunne ikke lade sig gøre, da der stort set ikke var et transferbudget, og kun 10% af transferindtægterne gik til budgettet. Dog hentede jeg en svensker, Oscar Lewicki, på en fri transfer samt et par unge spillere.

De helt store stjerner for mig var, Marcus Solberg (topscorer i superligaen 27 mål) og Andreas laudrup (16 mål 19 assist)



Logged

Kemiskdild
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #7: 07 Nov 2014, 12:56 »

Hvilken taktik bruger du?
Logged

~~~~~~~~~~ YNWA ~~~~~~~~~~

hsvhsv
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #8: 07 Nov 2014, 20:41 »

Her er et billede af min taktik, har ikke lavet de store ting. I instruktioner har jeg sat den til smækkede indlæg.

Spørg endelig hvis der er andre spørgsmål.

* taktik.png (605,06 KB - hentet 578 gange.)
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #9: 15 Nov 2014, 12:59 »

Startede med AGF her for et par dage siden, og jeg må sige at NordicBet Ligaen er en ren walkover indtil videre.




Transfervinduet har stået forholdsvis stille. Jeg synes egentlig truppen er god nok som den er.

IND:
INGEN

UD:
A. Juel Andersen DKK 2 mio. til EFB (han ville væk, og jeg gider ikke at have utilfredse spillere, om så det var Ronaldo)
Arfan Habibi Leje til Aarhus Fremad
Kristaps Zommers Leje til FC Svendborg

Dog regner jeg med at hente forstærkninger til den defensive, til trods for at jeg kun har lukket 2 mål ind i de først 9 kampe.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #10: 17 Nov 2014, 18:28 »

Jeg spiller også med AGF og er noget til tredje sæson. Den første kastede selvfølgelig en førsteplads af sig og dermed naturligvis oprykning.
Anden sæson var også okay, medieprognosen var nummer 8, og jeg fik tilkæmpet mig en 7.plads i allersidste spillerunde.
Her i min tredje sæson ligger jeg nummer 5 efter at have spillet en tredjedel af sæsonen, det er ganske fint, men jeg regner bestemt med at jeg snart skal kæmpe med om medaljerne.
Min allerstørste udfordring har helt klart været det lave lønbudget, der er på ingen måder midler nok til at holde profilerne i Aarhus. Det er også grunden til at jeg måtte slippe profiler som Vatsadze, Aabech, Povlsen, D. Olsen og Bjørdal.
Heldigvis har jeg formået at holde på S. Petersen, Andreas Laudrup, Jens Jønsson, osv. Dertil har jeg henter flere ind, såsom Yakubu, Raul de Tomas, Brian Hamalainen. Raul de Tomas er kommet fra Real Madrid på en leje og har bidraget med tre mål og tre assist i hans første fire kampe.
Udover det har jeg her i tredje sæson et par unge gutter på vej op igennem systemet, bl.a. Frank Sørensen (regens), han har scoret 11 mål i 28 superligakampe og er kun 17 år. Håber virkelig på, at jeg kan holde ham i et par år.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Nov 2014, 18:30 af sebbe » Logged

overgaardmunk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #11: 19 Nov 2014, 00:37 »

Hej folkens

Jeg er nået halvvejs i min første sæson som AGF manager og er pt. førende hold i Nordicbet  ligaen. Min økonomi er dog skrantende, som nogle af jer andre også har nævnt. Derfor tænkte jeg på om der kommer luft i økonomien og om lønbudgettet forbedres ved en forhåbentlig oprykning til "Suppen"?

På forhånd tak og held og lykke til jer andre.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #12: 19 Nov 2014, 12:14 »

Derfor tænkte jeg på om der kommer luft i økonomien og om lønbudgettet forbedres ved en forhåbentlig oprykning til "Suppen"?


Op til anden sæson valgte jeg, at bruge 2 millioner på Daniel fra HB Køge, men det var også den eneste der blev købt ind. De andre blev lejet og skrevet på fri. I løbet af fire år har jeg kun købt spillere for 5 millioner, imellemtiden har jeg solgt for 50 millioner, så transferbudgettet er på ingen måder stort. De fleste spillere bliver du nødt til at finde på fri.  Thumbs Up
Penge er dog ikke ligemed succes, her i fjerde sæson ligger jeg nummer 1 med syv point ned til nummer 2.
Logged

overgaardmunk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #13: 19 Nov 2014, 13:49 »

Ja okay. Tak for inputtet Smiley
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #14: 19 Nov 2014, 21:23 »

Er på nuværende tidspunkt halvvejs(har spillet 18 kampe) igennem fjerde sæson med AGF.
Har smidt 3 point siden sidst, så er kun foran med 4 point nu. EfB, OB og FCM er alle fire point efter. Offensiven har virkelig fungeret, hvor jeg har scoret 46 gange i 18 kampe.
Efter sejre over Bordeaux, Lokomotiv Moskva, Røde Stjerne i Europa League gik jeg videre til gruppespillet hvor jeg trak Tel Aviv, Dnipro og Newcastle.
Det var en overkommelig gruppe og gik da også videre sammen med Newcastle, så nu skal jeg også spille Europa League til foråret.
Eneste minus i den her sæson for mit vedkommende har været defensiven og at jeg desværre måtte slippe et af mine talenter for 10 milioner kroner. Han var ellers godt kørende i Europa League hvor han scorede 7 gange i 6 kampe. Nu håber jeg så inderligt på, at jeg fortsætter stimen i foråret.  Peace
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010