home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AGF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: AGF  (Læst 19909 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #15: 24 Nov 2014, 12:40 »

Efter et par rigtige elendige spil, så har jeg valgt at starte med AGF, og bringe dem tilbage til dansk topfodbold!

Klare solberg sig godt for jer? Og er der eventuelt andre talenter man skal holde øje med?

Logged


sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #16: 24 Nov 2014, 23:54 »

Efter et par rigtige elendige spil, så har jeg valgt at starte med AGF, og bringe dem tilbage til dansk topfodbold!

Klare solberg sig godt for jer? Og er der eventuelt andre talenter man skal holde øje med?



Han klarede sig ikke specielt godt i mit save, Jens Jønsson derimod. Han er den eneste fra det gamle AGF der spiller fast i 2018-19 sæsonen.  Smiley
Logged

hsvhsv
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #17: 25 Nov 2014, 10:48 »

Efter et par rigtige elendige spil, så har jeg valgt at starte med AGF, og bringe dem tilbage til dansk topfodbold!

Klare solberg sig godt for jer? Og er der eventuelt andre talenter man skal holde øje med?



Han er min suveræne topscorer. Den første sæson jeg var i superligaen blev han førstemand i angrebet, da jeg havde solgt Jeppe Kjær. Han kvitterede med at blive topscorer med 27 mål.
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #18: 26 Nov 2014, 12:57 »

Og hvordan spillede du med ham?
Logged


hsvhsv
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #19: 26 Nov 2014, 14:22 »

Alene på toppen i en 4-2-3-1 formation. der er et billede af den på side 1.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #20: 01 Dec 2014, 23:17 »



Fantastisk sæson, hvor jeg tog endnu et mesterskab. 101 mål i 33 kampe fortæller lidt om mine nuværende offensivespillere.  Thumbs Up Rullende Øjne Peace
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #21: 19 Dec 2014, 19:57 »

Er igang med den mest sindssyge sæson nogensinde i min Fm karriere..

Jeg oprykkede og fik at vide jeg skulle ende toppen, hvilket jeg synes var sindssygt urealistisk..
men.... se nu her :-D http://gyazo.com/430ef4f0321f599fccf6050345950322
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #22: 22 Dec 2014, 11:48 »

Okay!!!

Jeg har haft den bedste sæson i min karriere nogensinde... here goes.

Jeg blev fu***** dansk mester, efter oprykning sidste år, her kan i se tabellen.


her er mit hold og min taktik.


min bedste spiller * selvfølgelig lånt i City, hvilket nok er den primære grund til jeg vinder.


En sindssyg sæson, hvor vi har trampet folk ned, skete efter sidste års oprykning, og nu skal der ud og købes spillere. her er sidste års transfers
« Seneste Redigering: 22 Dec 2014, 11:50 af daugaard » Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: AGF
« Svar #23: 22 Dec 2014, 16:38 »

Manchester City er danske mestre! Wink
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #24: 22 Dec 2014, 21:20 »

Det er satme lige før ja :-D
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #25: 23 Dec 2014, 14:03 »

I får lige en lille update siden sidste sæson, jeg startede rigtig træls ud, og fandt ikke rigtig rytmen, spillerindkøbende har ikke imponeret indtil videre, men har hentet alt jeg kunne fra City, for at vinde ligaen igen :-D

Stillingen efter 9 kampe.


spillerstatistikker .


og mine handler.


Blandt andet Ryan Mason fra Tottenham Smiley
Logged


sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #26: 24 Dec 2014, 16:10 »

Har også stadig gang i mit save med AGF.
Mit femte mesterskab på stribe er hjemme og med syv runder igen. Tror ikke jeg har vundet mesterskabet så suverænt før.  Thumbs Up
Mit håb er, at jeg snart kan vinde Superligaen uden nederlag. På hjemmebane har jeg ingen problemer, hvor jeg senest tabte for fire sæsoner siden.
Nu satser jeg på, at jeg kan komme længere i CL, indtil videre er mit bedste resultat 2. rundes knockoutkampe i EL(efter gruppespillet vel og mærke).
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #27: 29 Dec 2014, 07:23 »

Hvordan er jeres økonomi? Jeg er selv i 3. sæson, og har 275 millioner. Jeg fik blandt andet 30 millioner til transfer op til 3. sæson, og får 68 procent af transferindtægterne til transferbudgetet. Samtidig har jeg det 2. højeste lønbudget i suppen efter FCK.

Jeg vandt ganske sikkert 1. division med 30 sejre og 3 uafgjorte. Pokalen vandt jeg også efter finalesejr over AaB. I anden sæson førte jeg superligaen ganske suverænt, men havde en alt for smal trup, som kostede hen mod slutningen. Jeg havde både Europa League, hvor jeg gik videre fra gruppen og pokaltuneringen. På 5 spillerunder havde jeg formøblet et 10 points forspring. Jeg havde en periode med 5 kampe på 11 dage, og med en førsteholds trup på kun 17 spillere + 2 reservekeepere, var det lidt et problem. Jeg røg ud af pokaltuneringen i kvartfinalen mod FCK. I Europa League gik jeg videre som 2'er efter Marseille, og foran Panathinaikos og Apoel. I første knockout runde slog jeg heldigt Leverkussen 4-4 samlet. 1-0 hjemme og 3-4 ude. I 2. knockout runde slog jeg hjemme Besiktas 5-0, og fik så en 1-0 sejr ude. I kvartfinalen var jeg endnu engang oppe imod Marseille. Jeg tabte 5-0 på udebane, og trods en god hjemmekamp med en 4-1 sejr, så tabte jeg samlet 6-4. Jeg endte også med at vinde superligaen 5 point foran Nordsjælland.

Her i 3. sæson er jeg kvalificeret til CHL efter sejre mod 2 ukendte hold og Helsinki, og ligger 5 point fri af Brøndby i ligaen efter 9-1-1 i de første 11 kampe.

Mit hold og taktik:

Logged

Liverpool F.C

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #28: 18 Jan 2015, 18:01 »

Meget fedt hold og utroligt meget  succes du har fået Anders.
Du har ikke haft problemer med at holde på profilerne som alle andre? (Ink. Mig)

Jeg bruger desuden Danny Olsen som rumtyder ude på højre. Det kan jeg godt anbefale, hvis man har problemer med at få ham ordentlig i gear Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #29: 18 Jan 2015, 22:50 »

Hvordan er jeres økonomi? Jeg er selv i 3. sæson, og har 275 millioner. Jeg fik blandt andet 30 millioner til transfer op til 3. sæson, og får 68 procent af transferindtægterne til transferbudgetet. Samtidig har jeg det 2. højeste lønbudget i suppen efter FCK. 

Mit hold og taktik:




Min økonomi har det også fint, har selv 354 millioner i 2022, så er lidt overrasket over, at du allerede har så meget.
Er du blevet overtaget af en rigmand eller hvordan? Hvis jeg sætter mit transferbudget til maks. har jeg 122 millioner og et lønbudget på 4,5 millioner. Mine transferindtægter ligger imodsætning til dine på de 90%.
En god trup du har samlet dig der, havde selv Bellerin, han gjorde det fantastisk for mig som højrekant hvor han lavede 7 mål og 21 assists i 33 kampe. Jeg solgte ham så til Sunderland for 85 millioner kr. Derudover kan jeg råde til, at hente Seko Fofana hvis du får chancen. Smiley
Min bedste spiller i mit eget save ser således ud:


Den eneste spiller jeg har tilbage fra den oprindelig trup er Jens Jønsson. Han er et bæst på den midtbane.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2015, 23:12 af sebbe » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010