home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 198794 gange)
Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #780: 25 Aug 2015, 14:29 »

Selvom Portugal nok er det naturlige match til Spanien, kunne Marokko også være et godt match til Spanien, der er en del historie mellem det nordafrikanske land og det sydlige Spanien.

Argentina og Italien er et spændende match syntes jeg, man ser også en masse spillere med Italiensk/Argentinsk statsborgerskab.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #781: 27 Aug 2015, 21:54 »

Hjælp....

Jeg har formateret min computer og har gemt alle mapper med savegames med held alt virker som det skal efter jeg har fået spillet op og køre igen.. Men hvordan kan det være man er blevet slettet fra hall of fame når alt andet er gemt? hall of fame høre det ikke med i ens save?
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #782: 27 Aug 2015, 23:02 »

Hjælp....

Jeg har formateret min computer og har gemt alle mapper med savegames med held alt virker som det skal efter jeg har fået spillet op og køre igen.. Men hvordan kan det være man er blevet slettet fra hall of fame når alt andet er gemt? hall of fame høre det ikke med i ens save?
Nu er det godt nok et par FM versionen siden at jeg selv havde problemet, men hvis det ikke er blevet ændret siden da - hvilket det ikke lyder til - så nej, hall of fame filen ligger helt seperat fra savet i en anden mappe. Det er helt skørt.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #783: 28 Aug 2015, 15:11 »

Nu er det godt nok et par FM versionen siden at jeg selv havde problemet, men hvis det ikke er blevet ændret siden da - hvilket det ikke lyder til - så nej, hall of fame filen ligger helt seperat fra savet i en anden mappe. Det er helt skørt.

Arhhh hvor træls ved du hvor filen til hall of fame ligger da? jeg gemte ellers hele mappen sportsinteractive og kopirede den ind igen..
Jeg var nåede til 2041 og lå nr 1. så det er rimelig trist man bare er væk
Logged

reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #784: 06 Sep 2015, 00:18 »

Hej folkens.

Jeg er igang med et Arsenal save hvor jeg er nået til Juli 2019.
Indtil videre er det ikke lykkedes mig at finde nogen gode/middelgode regens, overhovedet!
Har et par år i træk nu, sendt spejdet ALLE på u19/20 holdende der har også 500k værdi,
men har modtaget 2, maks 3 rapporter med 4 stjerner i potentiale, hvilket er langt under hvad jeg plejer.
Det er svært at holde motivationen når man ikke har nogen unge spillere at træne op, til at tage over for de ældre.
Det skal lige siges, at jeg lige har sendt 10-15 spejdere ud efter "stort talent" i diverse lande, i håb om det hjælper.

Jeg har valgt stor database, med alle store ligaer, 8-10 lande.

Gør jeg noget forkert?
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #785: 06 Sep 2015, 00:24 »

Hej folkens.

Jeg er igang med et Arsenal save hvor jeg er nået til Juli 2019.
Indtil videre er det ikke lykkedes mig at finde nogen gode/middelgode regens, overhovedet!
Har et par år i træk nu, sendt spejdet ALLE på u19/20 holdende der har også 500k værdi,
men har modtaget 2, maks 3 rapporter med 4 stjerner i potentiale, hvilket er langt under hvad jeg plejer.
Det er svært at holde motivationen når man ikke har nogen unge spillere at træne op, til at tage over for de ældre.
Det skal lige siges, at jeg lige har sendt 10-15 spejdere ud efter "stort talent" i diverse lande, i håb om det hjælper.

Jeg har valgt stor database, med alle store ligaer, 8-10 lande.

Gør jeg noget forkert?
Har du prøvet at kigge de forskellige ungdomslandshold igennem for at se om der er store talenter tilstede :-)?
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #786: 06 Sep 2015, 01:03 »

Har du prøvet at kigge de forskellige ungdomslandshold igennem for at se om der er store talenter tilstede :-)?

Ups, det jeg mente med u19/20 var alle landsholdene. Så ja det har jeg.  Skuffet
Logged

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #787: 07 Sep 2015, 00:53 »

Hej, gutter! Jeg kom lige til at tænke på, at det kunne være sjovt at finde ud af om der er nogen af jer der har opnået en hel abnorm række af ubesejrede ligakampe i træk. Jeg er pt på 119 i træk med Bayern München, hvilket by far er det bedste jeg har opnået i et manager-spil (så vidt jeg kan huske).

Fyr løs!
Logged

Long Live Spurs!

Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #788: 20 Sep 2015, 00:15 »

Hvad præcis forventes der af en hvis man vælger "title challenge" som sæson mål? Jeg ved at "Champion" så forventes der et mesterskab, intet mindre, ellers er det ud af døren. Men hvad definerer "Title challenge"? Det betyder jo at man skal kæmpe med om titlen, men hvad er godt nok? En 2.plads? En 3.plads?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #789: 20 Sep 2015, 08:45 »

Hvad præcis forventes der af en hvis man vælger "title challenge" som sæson mål? Jeg ved at "Champion" så forventes der et mesterskab, intet mindre, ellers er det ud af døren. Men hvad definerer "Title challenge"? Det betyder jo at man skal kæmpe med om titlen, men hvad er godt nok? En 2.plads? En 3.plads?

Min erfaring siger, at der forventes minimum en 2. plads.

Har prøvet at ende som nr. 3 før som title challenger, hvilket ikke var tilfredsstillende.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #790: 20 Sep 2015, 11:53 »

Ja, okay, mente også selv det måtte være noget i den retning. Det ligger jo i navnet at man skal være titel udfordrer, og det er man vel i princippet ikke, hvis man slutter som 3'er, selvom det var tæt i toppen.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #791: 22 Sep 2015, 19:22 »

Drenge har lige et spørgsmål. Klubber fra uruguay kan de komme til klub VM?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #792: 22 Sep 2015, 19:47 »

Drenge har lige et spørgsmål. Klubber fra uruguay kan de komme til klub VM?

Det korte svar må være ja. Du kan læse lidt mere om det her: https://en.wikipedia.org/wiki/Copa_Libertadores
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #793: 22 Sep 2015, 19:50 »

Det korte svar må være ja. Du kan læse lidt mere om det her: https://en.wikipedia.org/wiki/Copa_Libertadores

Tak skal du have. Det var nok bare mig der var lidt doven Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #794: 30 Sep 2015, 23:22 »

Har disse to fyre, som jeg skal til at vælge imellem.
Men har lidt svært ved at vælge, for har altid fået den forståelse at Excentrisk er noget skidt hvis spilleren er målmand.
Kan i hjælpe mig?

Logged

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010