home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 199017 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #765: 10 Aug 2015, 20:51 »

Er football manager 2015 værd at købe til iPhone?

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men mon ikke det kommer meget anpå hvad det er for en fm oplevelse du forventer at få
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #766: 10 Aug 2015, 21:40 »

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men mon ikke det kommer meget anpå hvad det er for en fm oplevelse du forventer at få

Hmm det også rigtigt, ikke noget stort men måske bare det i det mindste er værd at spille
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #767: 16 Aug 2015, 20:11 »

Hvilken summerupdate bruger folk? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #768: 17 Aug 2015, 00:17 »

Hvor finder jeg hvor mange europæiske pladser en liga har?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #769: 17 Aug 2015, 00:34 »

Hvilken summerupdate bruger folk? Smiley

Marshalls tror jeg de fleste bruger
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #770: 17 Aug 2015, 00:36 »

Hvor finder jeg hvor mange europæiske pladser en liga har?

europe>international> Qualifications places
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #771: 18 Aug 2015, 21:21 »

Har lige gen-installeret FM'15 og downloaded (og installeret) real name fix her fra siden, hvor man jo skal overskrive filerne. Men skal fake.inc filen stadig slettes (ikke bare overskrives) for at få rigtige navne og spillere på landsholdene?

EDIT: Klubholdene og turneringerne har i hvert de rigtige navne nu, uden at slette filen. Men skal den slettes for at få de rigtige spillere på landsholdene?
« Seneste Redigering: 18 Aug 2015, 22:10 af Gungner » Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #772: 19 Aug 2015, 02:11 »

Jeg plejer at slette fake.inc når jeg bruger Real name fix
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #773: 19 Aug 2015, 03:49 »

Har lige gen-installeret FM'15 og downloaded (og installeret) real name fix her fra siden, hvor man jo skal overskrive filerne. Men skal fake.inc filen stadig slettes (ikke bare overskrives) for at få rigtige navne og spillere på landsholdene?

EDIT: Klubholdene og turneringerne har i hvert de rigtige navne nu, uden at slette filen. Men skal den slettes for at få de rigtige spillere på landsholdene?

Du behøver ikke slette fake.lnc hvis du bruger Real Name Fix herfra siden.
Filen er jo ændret så den IKKE faker det tyske landshold.

Du kan evt. selv tjekke ved at højre-klikke på fake.lnc og vælge "Åbn med..." og åbne den med notesblokken.
Den skulle gerne se sådan her ud:

Citat
# "FAKE_NATIONAL_TEAM"   "Nation Unique ID"   "1/0 - On/Off"
# "CHANGE_PLAYER_NAME"   "Person Unique ID"   "First Name" "Common Name" "Second Name"


#Germany
"FAKE_NATIONAL_TEAM"   771   0

#Holland/France
"DISABLE_PLAYER_PICS"   784 0
"DISABLE_PLAYER_PICS"   769 0

#player name changes
"CHANGE_PLAYER_NAME"   1277   "Oliver"   "" "Kahn"
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #774: 20 Aug 2015, 11:38 »

Hej venner!

Jeg har pt. gang i lidt af en journeyman, hvor jeg vil vinde CHL i de fem største ligaer i Europa med fem forskellige hold kun bestående af nationale spillere, samt spillere der har en stærkt relation til landet. Indtil videre har jeg brugt fire sæsoner på at gøre det med Lyon i Frankrig udelukkende med franske og algeriske spillere, og endnu to sæsoner på at gøre det i Dortmund med tyskere og enkelte østrigere Smiley

Ny er jeg på vej videre til enten Spanien eller Italien og så planlægger jeg at slutte i England. Mit spørgsmål går så på hvilken anden nationalitet, der vil være både realistisk og fordelagtig at anvende i de tre lande?

Frankrig og Algeriet samt Tyskland og Østrig har klare relationer, men jeg kæmper med at finde de rigtige til Spanien og Italien.

Indtil videre hedder bedste mulighed for Spanien, Portugal - grundet den geografiske placering - eller et land i Sydamerika (uden Brasilien) grundet sproget og den historiske relevans.

I Italien er jeg noget mere i tvivl. Jeg tænker umiddelbart Argentina eller Ghana grundet immigrationen.

Andre gode bud?
Logged

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #775: 20 Aug 2015, 15:19 »

Lige et hurtigt spørgsmål.

Hvordan undgår man at ens billeder bliver "skævvredet" når de lægges op herinde? Er der en nem løsning til dette? Smiley
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #776: 20 Aug 2015, 15:22 »

Lige et hurtigt spørgsmål.

Hvordan undgår man at ens billeder bliver "skævvredet" når de lægges op herinde? Er der en nem løsning til dette? Smiley

Citat
[img ][/img]


Sørg for at der er mellemrum efter img, det plejer at være løsningen.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #777: 20 Aug 2015, 15:39 »



Sørg for at der er mellemrum efter img, det plejer at være løsningen.

Fantastisk! Det prøver jeg! Smiley
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Piradio
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #778: 24 Aug 2015, 16:53 »

Hej venner!

Jeg har pt. gang i lidt af en journeyman, hvor jeg vil vinde CHL i de fem største ligaer i Europa med fem forskellige hold kun bestående af nationale spillere, samt spillere der har en stærkt relation til landet. Indtil videre har jeg brugt fire sæsoner på at gøre det med Lyon i Frankrig udelukkende med franske og algeriske spillere, og endnu to sæsoner på at gøre det i Dortmund med tyskere og enkelte østrigere Smiley

Ny er jeg på vej videre til enten Spanien eller Italien og så planlægger jeg at slutte i England. Mit spørgsmål går så på hvilken anden nationalitet, der vil være både realistisk og fordelagtig at anvende i de tre lande?

Frankrig og Algeriet samt Tyskland og Østrig har klare relationer, men jeg kæmper med at finde de rigtige til Spanien og Italien.

Indtil videre hedder bedste mulighed for Spanien, Portugal - grundet den geografiske placering - eller et land i Sydamerika (uden Brasilien) grundet sproget og den historiske relevans.

I Italien er jeg noget mere i tvivl. Jeg tænker umiddelbart Argentina eller Ghana grundet immigrationen.

Andre gode bud?

Italien kunne det være Malta pga. historisk tætte relationer. Det kunne også være Kroation grundet det geografisk og de etnografiske ligheder.

I Spanien kunne det være, som du selv er inde på, en tidligere koloni som Cuba, Costa riga, El salvador.  Man kan vel godt forsvare Marokko grundet det geografiske + også en tidligere koloni.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2015, 16:55 af Piradio » Logged

Wir sind Zecken, Asoziale Zecken,
Wir schlafen unter Brücken, Oder in der Bahnhofsmission...

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #779: 24 Aug 2015, 20:50 »

Hej venner!

Jeg har pt. gang i lidt af en journeyman, hvor jeg vil vinde CHL i de fem største ligaer i Europa med fem forskellige hold kun bestående af nationale spillere, samt spillere der har en stærkt relation til landet. Indtil videre har jeg brugt fire sæsoner på at gøre det med Lyon i Frankrig udelukkende med franske og algeriske spillere, og endnu to sæsoner på at gøre det i Dortmund med tyskere og enkelte østrigere Smiley

Ny er jeg på vej videre til enten Spanien eller Italien og så planlægger jeg at slutte i England. Mit spørgsmål går så på hvilken anden nationalitet, der vil være både realistisk og fordelagtig at anvende i de tre lande?

Frankrig og Algeriet samt Tyskland og Østrig har klare relationer, men jeg kæmper med at finde de rigtige til Spanien og Italien.

Indtil videre hedder bedste mulighed for Spanien, Portugal - grundet den geografiske placering - eller et land i Sydamerika (uden Brasilien) grundet sproget og den historiske relevans.

I Italien er jeg noget mere i tvivl. Jeg tænker umiddelbart Argentina eller Ghana grundet immigrationen.

Andre gode bud?
I Italien kunne det også være Grækenland. Det var grækerne der koloniserene det sydlige Italien i det 8. og 7. århundrede f.kr. og kaldte det for Magna Graecia, der betyder Stor-Grækenland.
Logged

Veni, vidi, vici

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010