home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 211046 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #540: 14 Jan 2015, 23:20 »

Hvordan er det nu lige jeg poster billed i en tråd her på siden?  Forlegen
Altså den der upload funktion, ikke alt det der med url fra andre sider osv.
Klik på "Flere indstillinger" under den boks du skriver i. Der skulle du gerne kunne vedhæfte et billede. Smiley

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #541: 14 Jan 2015, 23:21 »

Klik på "Flere indstillinger" under den boks du skriver i. Der skulle du gerne kunne vedhæfte et billede. Smiley
Kan ihvertfald få lov at finde billedet på min computer, men synes ikke jeg kan finde funktionen hvor den uploader og hvordan det kommer op i indlægget.

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Svartovich
Gæst

« Svar #542: 14 Jan 2015, 23:26 »

Kan ihvertfald få lov at finde billedet på min computer, men synes ikke jeg kan finde funktionen hvor den uploader og hvordan det kommer op i indlægget.
Altså du kan vedhæfte det, så filen kommer nederst i indlægget. Du kan så vidt jeg ved ikke sætte billeder ind i selve indlægget, medmindre du bruger en anden side til at uploade med.

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #543: 14 Jan 2015, 23:30 »

Altså du kan vedhæfte det, så filen kommer nederst i indlægget. Du kan så vidt jeg ved ikke sætte billeder ind i selve indlægget, medmindre du bruger en anden side til at uploade med.

Hvordan gør du selv?
Hvad hvis jeg vælger at bruge et gyazo?

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Svartovich
Gæst

« Svar #544: 14 Jan 2015, 23:34 »

1. Upload billedet på imgur
2. Kopier IMG koden
3. Lav mellemrum i den første IMG boks så det ser sådan her ud:
Kode:
[img ]link[/img]

Du kan også bruge Gyazo. Så uploader du det bare, og gør det samme med IMG koden. Smiley

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #545: 14 Jan 2015, 23:41 »

1. Upload billedet på imgur
2. Kopier IMG koden
3. Lav mellemrum i den første IMG boks så det ser sådan her ud:
Kode:
[img ]link[/img]

Du kan også bruge Gyazo. Så uploader du det bare, og gør det samme med IMG koden. Smiley
Har lige forsøgt med imgur, ser også ud som om i indlægget at der er et billed, men i hjørnet ser det så sådan her ud, ved du hvorfor?

http://gyazo.com/532622f605964603672ad11aa13a8d4b

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

Svartovich
Gæst

« Svar #546: 14 Jan 2015, 23:43 »

Har lige forsøgt med imgur, ser også ud som om i indlægget at der er et billed, men i hjørnet ser det så sådan her ud, ved du hvorfor?

http://gyazo.com/532622f605964603672ad11aa13a8d4b
Kan du evt. vise det link du brugte? Muligvis har du sat det forkert ind. Smiley

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #547: 14 Jan 2015, 23:45 »

Kan du evt. vise det link du brugte? Muligvis har du sat det forkert ind. Smiley

Satte det ind i det der img som du skrev
http://imgur.com/iTpW0tS

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #548: 14 Jan 2015, 23:48 »

Lyder bare som om du spiller ekstra aggresivt...

Nej. det er nemlig det jeg ikke gør. Bruger samme taktik med Monaco som jeg lavede med SLB, hvor jeg var den med mindst gule og røde kort. Syntes den franske liga er helt pjattet med kort. Generelt de andre hold får også rigtig mange!
er det kun mig der oplever af spilleragenten låser sin egen bonus ved transfers.??
og at det er rimelig plat.!!!!!

jeg har lige forlænget Javier Pastores kontrakt, løn, sign on fee og alt andet var på plads men så skal agenten lige have 20mil før vi kan forlænge...
i dette tilfælde får agenten mere i bonus end Pastore får i sign on fee...

det er dælme plat...

(måske dette burde ligge i "Argh-tråden", men det er jo også et spørgsmål)

Oplever det samme! de er så griske!

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst

« Svar #549: 14 Jan 2015, 23:50 »

Satte det ind i her som du skrev
http://imgur.com/iTpW0tS
En ting jeg glemte, at sige er, at du skal bruge det DIREKTE link. Hvis du ser ude til højre, er der noget som hedder "Direct Link (email & IM)". Tag det link og kopier det ind ind imellem IMG'erne. Så koden ser sådan her ud:
Kode:
[img ]http://i.imgur.com/iTpW0tS.png?1[/img]

Nu er det et meget stort billede du har valgt, og hvis du gerne vil have det bliver formindsket, kan man slette mellemrummet i det første img. Så kan man trykke på billedet for at forstørre det.

Så bliver det sådan her:

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #550: 14 Jan 2015, 23:53 »

En ting jeg glemte, at sige er, at du skal bruge det DIREKTE link. Hvis du ser ude til højre, er der noget som hedder "Direct Link (email & IM)". Tag det link og kopier det ind ind imellem IMG'erne. Så koden ser sådan her ud:
Kode:
[img ]http://i.imgur.com/iTpW0tS.png?1[/img]

Nu er det et meget stort billede du har valgt, og hvis du gerne vil have det bliver formindsket, kan man slette mellemrummet i det første img. Så kan man trykke på billedet for at forstørre det.

Så bliver det sådan her:

Yes nu virker det.

Mange tak for hjælpen  Thumbs Up
Er vant til FMD så kan ikke helt huske hvordan det fungere herinde Opstemt

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

Svartovich
Gæst

« Svar #551: 14 Jan 2015, 23:54 »

Godt at du fik det til at virke. Smiley

Jeg har forresten selv et spørgsmål. Jeg plejer kun at vælge et enkelt land, når jeg starter et nyt spil op. Dog tilføjer jeg altid nationalt kende spillere fra en række lande. Kommer der til at komme flere regens fra disse lande i fremtiden end andre steder, eller er det kun fra spilstart at dette tilvalg har en indflydelse?

Håber det gav mening.

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #552: 14 Jan 2015, 23:58 »

Godt at du fik det til at virke. Smiley

Jeg har forresten selv et spørgsmål. Jeg plejer kun at vælge et enkelt land, når jeg starter et nyt spil op. Dog tilføjer jeg altid nationalt kende spillere fra en række lande. Kommer der til at komme flere regens fra disse lande i fremtiden end andre steder, eller er det kun fra spilstart at dette tilvalg har en indflydelse?

Håber det gav mening.

Jeg ved at hvis du vælger load alle spillere fra f.eks Brasilien, så vil du kunne finde flere regens fra Brasilien end f.eks Argentina, Tyrkiet, Norge etc etc. Så hvis din computer kan trække det, så vil det være en fordel at loade alle spillere fra de lande som udvikler mange talenter, heriblandt Brasilien, Spanien, Belgien, Holland osv.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2015, 00:07 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

Svartovich
Gæst

« Svar #553: 15 Jan 2015, 00:03 »

Okay, mange tak for svaret. Jeg plejer altid at vælge nationalt kendte fra Danmark, Sverige, Norge, Tyskland, England, Spanien og Frankrig. Men kunne være jeg skulle loade endnu mere fra lande med gode regens. Det tror jeg også sagtens min pc kan klare, da jeg stadig har 5 stjerner, selvom jeg tilføjer en hel masse ekstra spillere.

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #554: 15 Jan 2015, 00:07 »

Okay, mange tak for svaret. Jeg plejer altid at vælge nationalt kendte fra Danmark, Sverige, Norge, Tyskland, England, Spanien og Frankrig. Men kunne være jeg skulle loade endnu mere fra lande med gode regens. Det tror jeg også sagtens min pc kan klare, da jeg stadig har 5 stjerner, selvom jeg tilføjer en hel masse ekstra spillere.
Jeg har altid load alle spillere fra Brasilien og Spanien, uanset hvilket hold jeg spiller med.
Er jeg en udenlandsk klub tilføjer jeg ofte Holland og Belgien, er jeg en dansk klub så load alle spillere fra skandinavian.

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010