home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1142 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 211050 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #510: 07 Jan 2015, 03:07 »

Det er som sagt ikke let. Det bedste er at leje dem ud i flere år, til ligaer, hvor det er nemt at få nyt statborgerskab, f.eks. Belgien, eller Spanien.

Men jeg har oplevet at give en spiller en ny kontrakt, efter et par år, hvor han f.eks. har været udlejet, har kunne gøre at de opfylder kvoten til at kunne få arbejdstilladelse. Men hvis der intet ændres i hans tilgang, f.eks. hvis han ikke spiller, eller hvis han ikke får ændret sin kontrakt, er det svært at skaffe ham en arbejdstilladelse.

Men mange kampe for ham, i en anden liga, hvor han evt. kan gøre sig det så godt, at han kommer på/bliver fast mand på landsholdet, vil gøre at hvis du så efterhølgende giver ham en ny kontrakt, er der også større chance for at hans arbejdstilladelse kommer igennem.

Sendte ham en tur i det franske i den første sæson, hvor han spillede mange kampe. Her i anden sæson lod jeg ham vælge mellem de mange klubber, og han endte således i Stutgartt hvor han spiller færre kampe, men til gengæld spiller han rigtig godt. Med det talent han har så burde han jo næsten være selvskrevet til landsholdet. Overvejer at byde ind med en ny kontrakt, men vil også være lidt surt ikke at benytte den option jeg har handlet ind i hans kontrakt, om at jeg kan forlænge den et år mere til den lave løn han får. Men vil dog gerne have ham i klubben for han ser ud til at være pokkers skarp i sin unge alder.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #511: 09 Jan 2015, 13:35 »

Ja spillere der udlejes tæller stadig med til at de "optjener" tid som værende i din klub, selv hvis de spiller i en anden liga, i et andet land.

Er du helt sikker på det? Jeg har nu prøvet med flere spiller der stod til at blive klub egen avl kun står til at blive nation egen avl efter de er kommet hjem fra lejeaftale.. synes da i hvert fald også i de forrige manager spil er blevet egen avl hvis bare man har eget dem? er der nogle steder i spillet der står noget om de regler?

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #512: 09 Jan 2015, 19:13 »

Er der nogle som kan ridse rækkefølgen op for, hvor gode trænings- og ungdomsfaciliter samt ungdomstræning er? Kan ikke finde det nogle steder Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #513: 09 Jan 2015, 19:28 »

Youth Facilities’ titler fra 1 til 20:

1-3:      Basic youth facilites (Skrabede ungdomsfaciliteter)
4-5:      Poor youth facilites (Dårlige ungdomsfaciliteter)
6-7:      Below avarage youth facilites (Ungdomsfaciliteter under gennemsnitet)
8-9:      Adequate youth facilites (Tilstrækkelige ungdomsfaciliteter)
10-11:  Average youth facilites (Mellemgode umgdomsfaciliteter)
12-13:  Good youth facilites (Gode ungdomsfaciliteter)
14-15:  Great youth facilites (Fremragende ungdomsfaciliteter)
16-17:  Suberb youth facilites (Enestående undgomdsfaciliteter)
18-19:  Excellent youth facilities (Fremragende ungdomsfaciliteter)
20:       Top youth facilites (Ungdomsfaciliteter af højeste standard)

Junior Coaching’s titler fra 1 til 20:

1-2:      Minimal junior coaching (Minimale junior træning)
3-5:      Basic junior coaching (Simpel ungdomstræning)
6-9:      Adequate junior coaching (Tilstrækkelig ungdomstræning)
10-13:  Average junior coaching (Middelmådig ungdomstræning)
14-16:  Good junior coaching (God ungdomstræning)
17-19:  Excellent junior coaching (Fremragende ungdomstræning)
20:       Exceptional junior coaching (Exceptionel ungdomstræning)

Youth Recuitment’s titler fra 1 til 20:

1-2:     Limited youth recruitment (Begrænset talentrekruttering)
3-5:     Basic youth recruitment (Simpelt ungdomsrekruttering snetværk)
6-8:     Fairly basic youth recruitment (Ret simpel ungdomsrekruttering)
9-11:   Average youth recruitment (Standard ungdomsrekruttering)
12-14: Above average youth recruitment (Over middel talentudvikling)
15-16: Established youth recruitment (Veletableret ungdomsrekruttering snetværk)
17-18: Well established youth recruitment (Veletableret ungdomsrekruttering snetværk)
19-20: Extensive youth recuitment (Omfattende ungdomsrekruttering snetværk)
Citeret fra Le Sygnoks glimrende blog om talentudvikling. Smiley

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #514: 10 Jan 2015, 12:46 »

Hej hvordan kan det være ens træner indenfor 1 måned vurdere min spiller til at være 3,5 stjerne til 2,5 stjerne? Det er træner med top egenskaber i vurdering af potentiale og evne og samtidig har spilleren været fast mand på holdet og ikke faldet i egenskaber

Svartovich
Gæst

« Svar #515: 10 Jan 2015, 12:51 »

Er dine andre spillere også faldet i stjerner? Jeg spiller med Midtjylland for tiden, og nærmest alle mine spillere falder i stjerner, fordi spillere som Sisto bliver for gode, så resten af truppen er dårligere, når man sammenligner.

Men uanset hvad, så lad vær med at tage stjernerne for tungt. En spiller med 2,5 stjerne kan sagtens spille fantastisk, hvis han har gode statistikker og stats. Smiley

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #516: 10 Jan 2015, 13:03 »

ja nærmest alle har ændret sig. Har også Sisto på mit Southampton hold. Han er gået fra 2,5 til 3,5 og en spiller som Mane som min. er ligeså god som sisto er faldet fra 3,5 til 3. sådan er den ændret forskellige steder. Det virker lidt underligt.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #517: 11 Jan 2015, 01:25 »

Hej hvis jeg spiller med crewe (engelsk hold) og gøre det godt kan jeg godt få job tilbud fra udlandet ? Selvom jeg kun har England spilbar?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #518: 11 Jan 2015, 01:28 »

Hej hvis jeg spiller med crewe (engelsk hold) og gøre det godt kan jeg godt få job tilbud fra udlandet ? Selvom jeg kun har England spilbar?

Du kan få et job for et udenlandsk landshold, men for at få et job i en udenlandsk klub, kræver det at du aktiverer den/de ligaer du har interesse for at få et job i.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

azzic
Ynglingespiller

« Svar #519: 11 Jan 2015, 02:15 »

Hej..
Jeg har efterhånden et par gange haft følgende problem, så håber nogen har en løsning.

.. Uden at have økonomiske problemer, står der, at jeg ikke opfylder Financial fair play. Jeg kan ikke se det andre steder end under økonomi, hvor jeg ikke kan justere mit budget. what to do?

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #520: 12 Jan 2015, 00:03 »

er i holdt helt op med anbefalinger af klubber osv? syntes det var et rigtig fedt at læse om en klub, man kunne virkelig få noget motivation ved at læse sådan noget om en klub og hvordan de er i fm? Smiley

H A L A   M A D R I D!

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #521: 12 Jan 2015, 01:35 »

Hej..
Jeg har efterhånden et par gange haft følgende problem, så håber nogen har en løsning.

.. Uden at have økonomiske problemer, står der, at jeg ikke opfylder Financial fair play. Jeg kan ikke se det andre steder end under økonomi, hvor jeg ikke kan justere mit budget. what to do?

Du kan ikke "justere" noget i forhold til FFP, det skal du evt. sælge for at kunne inddrive økonomi til. Problemet er hvis man er kommet under sit godkendte FFP, så skal der penge ind, for at det kan justeres til godkendt niveau. Har du "vildt" gode spillere, kan det at sælge en enkelt være løsningen..., skal du alligevel ikke spille internationalt, ville jeg tage det stille og roligt, og rette op på det året efter.

Men stort set eneste mulighed for at komme tilbage er salg af spillere..., selvfølgelig er der andre muligheder, men det er ting du ikke selv kan vælge og gøre noget ved, da det er board/bestyrelsens muligheder. Så salg af spillere, og selvfølgelig helst spillere som intet reelt har med førsteholdet at gøre, en masse reserver hvis du har det...., men husk på at det kan ramme dig året efter, via en "skatte-billet".

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #522: 12 Jan 2015, 01:40 »

Lyder bestemt underligt. Kan godt se at en anden har svaret på dette, men virker til at personen skriver om landshold, og virker ikke som om at det er der skoen trykker.

Du brude kunne få tilbud fra andre klubber i det land du spiller i..., om end det selvfølgelig kræver at du er god nok (ved jeg intet om), derfor er det at få jobtilbud fra bedre engelske hold, måske vanskeligere, end at få fra andre hold, og andre hold kan reelt godt ansætte dig (forsøge), selvom at du ikke har gjort dem til spilbare, hvis du vel at mærke følger dem.

Så længe at man følger en liga, kan de tilbyde en job i deres klubber. Ved ikke hvorfor, men sådan har det været både i 14 og 15, har dog ikke forsøgt at tage imod et sådan job, for at se hvad der sker, men jeg spiller også med ekstremt stor database, og mange ligaer (23 spilbare og 31 se-bare).

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #523: 12 Jan 2015, 01:48 »

ja nærmest alle har ændret sig. Har også Sisto på mit Southampton hold. Han er gået fra 2,5 til 3,5 og en spiller som Mane som min. er ligeså god som sisto er faldet fra 3,5 til 3. sådan er den ændret forskellige steder. Det virker lidt underligt.

Dette har været spurgt før.

Stjerner vurdere i forhold til mange ting. Klubben rating. Dine trænings faciliteter, dine spilleres samlede vurdering (gennemsnit), kontra din liga, osv. Og selvfølgelig dine spilleres rating..., et er hvor gode de er, men er deres rating så god. En spiller med preics samme stats, som en landmand som spiller f.eks. landsholdsfodbold, vil være lavere i forhold til verden, og derfor vil hans stjerner være lavere. Det er meget spillerens rating der bestemmer det hele i forhold til det samlede omdømme.

Så dine spillere kan godt falde i niveau, hvis du f.eks. køber en god spiller. At Mane er faldet, fordi Sisto måske har udviklet sig, er ikke underligt, husk på at der er stats du ikke kan de (medmindre du bruger editor eller ting i den stil), og derfor kan de godt virke ens, selvom at den ene har "skjulte" egenskaber som presser ham foran de/den andre/anden.

Det med stjernerne kommer jo også an på dine egne scouts, hvor gode de er, dit setup generelt osv. Det er kompliceret, men generelt rammer det rigtigt, jeg har i hvert fald ikke oplevet de store fejl.

Gav det lidt mening?

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #524: 12 Jan 2015, 10:32 »

Hvordan får man et hold op som ikke "spiller i nogen division"?

Forklaring:

Spiller med en spansk La Liga hold - men vil gerne have den affilieret lillebror klub kommer i en bedre række?
Lige nu er klubben ikke engang i laveste spilbare division Spanien - men vil gerne have den op på sigt - så talentudviklingen forbedres.

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010