home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 199200 gange)
TimSkov
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #480: 31 Dec 2014, 10:36 »

fornemt - tak Smiley
Logged

morten #7
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #481: 31 Dec 2014, 14:11 »

Hey, godt nytår Smiley

Jeg har et spørgsmål til taktikker.
Kan man ikke kopier spiller instruktioner fra den ene taktik over til en anden taktik, hvis i given spiller skal spille samme position?
Det er satme træls man skal gøre det hele igen, hvis der kun er tale om to spillere man skal ændre lidt ved.
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #482: 02 Jan 2015, 06:59 »

Det er første gang jeg for denne besked:

Er der nogen der kan give mig en uddybning af hvad det betyder?

Foredele - ulemper osv?

* Skærmbillede 2015-01-02 kl. 06.56.24.png (251,28 KB - hentet 112 gange.)
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #483: 02 Jan 2015, 08:47 »

Det er første gang jeg for denne besked:

Er der nogen der kan give mig en uddybning af hvad det betyder?

Foredele - ulemper osv?

Det betyder bare at agenten ejer 30% af den spiller, som han repræsenterer. Det vælger han nu at sælge til sin spiller for x-antal kroner, så spilleren dermed ejer 30% af sig selv. De 30% kan han så udnytte ved et fremtidigt salg, da han så selv får 30% af købsprisen og du/klubben får 70%.  Smiley
Logged


Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #484: 02 Jan 2015, 09:38 »

Det betyder bare at agenten ejer 30% af den spiller, som han repræsenterer. Det vælger han nu at sælge til sin spiller for x-antal kroner, så spilleren dermed ejer 30% af sig selv. De 30% kan han så udnytte ved et fremtidigt salg, da han så selv får 30% af købsprisen og du/klubben får 70%.  Smiley

Okay, så det er dårlig forretning for mig ? :-) Jeg ville miste penge på det?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #485: 02 Jan 2015, 09:40 »

Okay, så det er dårlig forretning for mig ? :-) Jeg ville miste penge på det?

Nej det har ingen betydning for dig, da agenten lige nu ejer 30% og dermed vil få 30% af en salgspris. Slår spilleren til, så får han dem. Du skulle derimod se om du ikke kan købe de 30% af agenten. Dermed får du fuldt udbytte af en senere handel Smiley
Logged


Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #486: 02 Jan 2015, 09:57 »

Nej det har ingen betydning for dig, da agenten lige nu ejer 30% og dermed vil få 30% af en salgspris. Slår spilleren til, så får han dem. Du skulle derimod se om du ikke kan købe de 30% af agenten. Dermed får du fuldt udbytte af en senere handel Smiley

Jeg afslog agentens tilbud, så der er ingen der har købt 30% af ham.  :-)
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #487: 02 Jan 2015, 10:10 »

Jeg afslog agentens tilbud, så der er ingen der har købt 30% af ham.  :-)

Okay, jeg så det også på den forkerte måde. Beklager. Efter at have kigget det igennem igen billedet, så ser det for mig  ud til at agenten tilbyder dig, altså klubben at overtage de 30% som agenten ejer af spilleren. Det er sådan jeg læser det. Så agenten må eje en del af ham, hvilket i år er meget normalt, når man er ude at handle på spillermarkedet. Smiley
Logged


oernbro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #488: 02 Jan 2015, 12:56 »

Hey Freaks og godt nytår!
Jeg har lige investeret i Mats Hummels med Barcelona og min assistent informerer mig til hver kamp, at Hummels er vant til at spille mere direkte og skærme mere af. Spørgsmålet er så om Mats med tiden vænner sig til min spillestil, eller om jeg skal tilpasse min spillestil ham?
På forhånd tak!  Cool
Logged

Linds
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #489: 02 Jan 2015, 13:05 »

Hey Freaks og godt nytår!
Jeg har lige investeret i Mats Hummels med Barcelona og min assistent informerer mig til hver kamp, at Hummels er vant til at spille mere direkte og skærme mere af. Spørgsmålet er så om Mats med tiden vænner sig til min spillestil, eller om jeg skal tilpasse min spillestil ham?
På forhånd tak!  Cool

Skulle du nok have set for du købte ham ;-)
Du kan vel bruge ham i en cover-udgave, eventuelt som begrænset forsvar med korte afleveringer. Det kan være det passer ham bedre, men nu ved jeg jo ikke hvordan du spiller dit forsvar.
Hvis du spiller som Barca gør IRL, så har de jo en forsvar i cover.
Go' vind!
Logged

utrolige Niklas Bendtner..

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #490: 02 Jan 2015, 15:50 »

Hvad kan jeg gøre her? Har prøvet at hente hollandske trænere men synes ikke at det hjælper? Halvdelen af mit hold har nu forfærdelig i moral.


- Hvad der står under Depay.

- Hvad der står ved alle de andre spillere stort set.

Han spiller fantastisk men det problem er smittet af på holdkammeraterne. Kan hverken snakke med Depay eller holdet om det?
« Seneste Redigering: 02 Jan 2015, 16:07 af TobiasA » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #491: 02 Jan 2015, 16:57 »

Har købt Daniel Amartey til Nottingham Forest, men han har ikke fået arbejdstilladelse, når jeg så trykker "søg om opholdstilladelse" sker der ikke en skid.... hvad gør jeg lige?
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #492: 02 Jan 2015, 22:03 »

Hej jeg har flere spiller der har fra sæsonstart været utilfreds med at man ikke har brugt nok tid boldbehandlingstræn ing til den specifikke spiller. Jeg har ikke oplevet dette før i FM15 og derfor ved jeg ikke hvordan jeg løser dette. HJÆLP mig?

De får skiftevis boldkontrolstræning
Logged

JonesNewfarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #493: 02 Jan 2015, 23:25 »

Hej.

Jeg sidder og spiller med en ven på et spil som han har oprettet. Pludselig kan jeg ikke finde spillet, når jeg prøver at tilslutte mig et onlinespil. Vi er begge på nettet. Har I prøvet det samme?
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #494: 03 Jan 2015, 03:59 »

Hej jeg har flere spiller der har fra sæsonstart været utilfreds med at man ikke har brugt nok tid boldbehandlingstræn ing til den specifikke spiller. Jeg har ikke oplevet dette før i FM15 og derfor ved jeg ikke hvordan jeg løser dette. HJÆLP mig?

De får skiftevis boldkontrolstræning
Det kan have noget at gøre med hvor stor truppen er. F.eks. har man flere steder hvor A og B holdet træner sammen, og derfor vil der blive brugt for meget tid på "ingenting" når man træner de håbløse andenholdsspillere som ikke har en chance for førsteholdet. Hvis dine spillere alle træner sammen, så kan du evt. bare smide en del af dem fra B holdet på fri transfer og så vil der være mere tid til hver enkle spiller Smiley
Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010