home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 199161 gange)
Peds
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #450: 20 Dec 2014, 13:03 »

Et lille spørgsmål.. Er sydkoreanerer, afrikanere og mellemøstlige lande udlændinge?


Du kan se det ved at gå ind på REGLER for den liga du vil vide mere om.
Reglerne finder du når du står inde på liga'en under OVERSIGT, kik efter "Nationer som betragtes som EU"

Håber det kan bruges
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #451: 20 Dec 2014, 18:12 »

Er der nogen der ved  om ens 2. hold spiller i en liga i tyskland? ligesom i frankrig og spanien
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #452: 21 Dec 2014, 16:47 »

Er der nogen der ved  om ens 2. hold spiller i en liga i tyskland? ligesom i frankrig og spanien


Ja de tyske holds 2. hold eller amatør holdet, som det også kaldes, er tilladt i det tyske liga system, om end de ikke kan rykke højere op end 3. bedste række.
Til gengæld kan de reelt godt spille med i pokalen, men det er vist ikke med i spillet. Tidligere har man set blandt andet Herta Berlins 2. hold komme længere end deres første hold i pokalen, tror det var i starten af 90'erne, kan man nok finde på nettet, hvis man har tid.

Men ja de tyske holds 2. hold spiller i de tyske ligaer, om end de ikke kan komme så højt op, som f.eks. i Spanien, hvor de kan komme til næstbedste række, i Tyskland er det 3. bedste. Men flere holds andethold er vist betydeligt længere nede.

Dortmund, H. berlin, Werder B, Bayern, ved jeg alle har haft deres 2. hold i den 3. bedste række, men ved ikke hvor tæt nogle hold er lige pt. følger ikke med i tysk fodbold længere. Wink
Logged

FM|Anden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #453: 21 Dec 2014, 23:53 »

Nu har jeg fået købt fm, og nu har jeg spillet 5 kampe, og har fået skader i samtlige af dem.
Har i andre osse problemer med skader,? Opstemt
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #454: 22 Dec 2014, 00:10 »

Næ det kan jeg ikke genkende..., du træner dem ikke for hårdt fysisk? Sådan var det i hvert fald i de tidligere spil, at hvis man kørte for hårdt på sine spillere fysisk kunne der komme skader den vej, men det var som oftest i træningen så..., jeg har kun fået 5 skade i kamp på 3 hele sæsoner.
Logged

FM|Anden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #455: 22 Dec 2014, 00:27 »

Jeg har så lige fået min 8 skade på 6 kampe. De træner på middel, men kunne være jeg skulle sætte den på let?..
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #456: 22 Dec 2014, 00:40 »

Tja... lyder meget underligt. Hvordan er din træning fordelt? Med meget styrketræning eller kamptræning? Øverst under træning, kan man sætte hvad der skal trænes mest af. Der har jeg oftest at kamptræning er der mest af..., men kommer nok an på mange ting. Ved ikke om træningen er det eneste, nok også spillernes skades interval, og hvor gode ens trænere er..., men lyder ekstremt må jeg sige med 8 skader på 6 kampe. jeg har spillet 8 kampe i 4 sæson og ingen skade overhovedet.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #457: 22 Dec 2014, 15:32 »

2 hurtige spørgsmål omkring egen avl i England..

1) Hvis jeg henter en spiller der er 18 år og X antal dage - Vil han så kunne blive egen avl? Eller SKAL han være 17 år, når han kommer til klubben?

2) Hvis jeg henter en spiller og lejer ham ud til en udenlandsk klub. Bliver han så stadig egen avl efter 3 år? - Eller skal han spille i England i 3 år?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #458: 22 Dec 2014, 15:36 »

2 hurtige spørgsmål omkring egen avl i England..

1) Hvis jeg henter en spiller der er 18 år og X antal dage - Vil han så kunne blive egen avl? Eller SKAL han være 17 år, når han kommer til klubben?

2) Hvis jeg henter en spiller og lejer ham ud til en udenlandsk klub. Bliver han så stadig egen avl efter 3 år? - Eller skal han spille i England i 3 år?

1) Hvis du køber ham som 18 årig i 2015 og han først fylder 19 år i 2016, så kan han blive egen avl.

2) Han bliver også egen avl selvom han er lejet ud
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #459: 22 Dec 2014, 15:38 »

1) Hvis du køber ham som 18 årig i 2015 og han først fylder 19 år i 2016, så kan han blive egen avl.
Så det vil sige at alle spillere fra 1996 man køber i 2014 bliver egen avl? Og fra 1997 i 2015 osv. ?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #460: 22 Dec 2014, 15:39 »

Ja
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #461: 22 Dec 2014, 15:43 »

Perfekt! Mange tak Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #462: 22 Dec 2014, 19:13 »

Ja de tyske holds 2. hold eller amatør holdet, som det også kaldes, er tilladt i det tyske liga system, om end de ikke kan rykke højere op end 3. bedste række.
Til gengæld kan de reelt godt spille med i pokalen, men det er vist ikke med i spillet. Tidligere har man set blandt andet Herta Berlins 2. hold komme længere end deres første hold i pokalen, tror det var i starten af 90'erne, kan man nok finde på nettet, hvis man har tid.

Men ja de tyske holds 2. hold spiller i de tyske ligaer, om end de ikke kan komme så højt op, som f.eks. i Spanien, hvor de kan komme til næstbedste række, i Tyskland er det 3. bedste. Men flere holds andethold er vist betydeligt længere nede.

Dortmund, H. berlin, Werder B, Bayern, ved jeg alle har haft deres 2. hold i den 3. bedste række, men ved ikke hvor tæt nogle hold er lige pt. følger ikke med i tysk fodbold længere. Wink

Men er du sikker på de også er at finde i spillet? Umiddelbart synes jeg nemlig ikke jeg kan se dem i ligaerne
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #463: 22 Dec 2014, 21:00 »

Men er du sikker på de også er at finde i spillet? Umiddelbart synes jeg nemlig ikke jeg kan se dem i ligaerne

Nej det ved jeg ikke. Har ikke lige beskæftiget mig med tyske fodbold i spillet i lang tid..., og dog..., går jeg ind under tysk liga og 3. bedste række (som jeg ikke har med), kan jeg stadig se hvilke hold der spiller i ligaen, og der er Dortmund II samt Werder b II..., så burde kunne lade sig gøre.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #464: 23 Dec 2014, 22:38 »

Er lige blevet tilbudt jobbet som lands træner i Frankrig, Italien, Holland og Spanien.

nogen der har erfaring med at spille med både klub og landshold på samme tid....? har selv aldrig prøvet det, så er virkelig på lars tyndskids mark...

Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010