home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1091 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 211005 gange)
Gadingo
Lilleputspiller
*

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #255: 13 Nov 2014, 10:29 »

Ved ikke om det er den rigtige tråd - men jeg mener at have læst et sted her på siden at man kan se sit stadion i starten/optakten til en kamp. Jeg har spillet siden Beta'en udkom og mindes ikke at have set noget stadion udefra eller lign. Skal kameraet stå på noget bestemt(TV eller lign) eller er det bare mig der har misforstået ?
Fedt spil !!!

NiicoDK
Juniorspiller
**

« Svar #256: 13 Nov 2014, 11:24 »

Hej allesammen.

Er der nogen der ved, om man kan disciplinere spillere for uprofessionel opførsel? Synes ikke jeg kan se det nogen steder.  Huh

Inter
Ynglingespiller

« Svar #257: 13 Nov 2014, 15:56 »

Jeg har lige et spørgsmål.. Når jeg henter et skin fra steam fællesskab, hvorfor kan jeg så ikke bruge det i spillert?

Gungner
Gæst

« Svar #258: 13 Nov 2014, 16:01 »

Det kan du også?
Du skal først abonnere på det, så download det, udpak det og læg det ind i mappen "Dokumenter - Sports Interactive - Football Manager 2015 - Skins". Så burde det gerne ligge inde i spillet.

Inter
Ynglingespiller

« Svar #259: 13 Nov 2014, 16:07 »

Efter jeg har abonneret på det og det er downloaded, hvor kan jeg finde det henne så jeg kan udpak det?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #260: 13 Nov 2014, 16:42 »

Efter jeg har abonneret på det og det er downloaded, hvor kan jeg finde det henne så jeg kan udpak det?

Al logik siger mig, hvor du har placeret din downloadede fil Smiley
Men jeg har ikke selv hentet nok fra workshop, så skal ikke gøre mig for klog på det.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Inter
Ynglingespiller

« Svar #261: 13 Nov 2014, 16:46 »

Al logik siger mig, hvor du har placeret din downloadede fil Smiley
Men jeg har ikke selv hentet nok fra workshop, så skal ikke gøre mig for klog på det.

Godt tænkt, det havde overhovedt ikke tænkt på selv Smiley

PF
Ynglingespiller

« Svar #262: 14 Nov 2014, 13:34 »

Bliver jeres spillere også hurtigt trætte og er længe om at restituere? Jeg kører medium træning, med fri dag før og efter en kamp. Mine trænere er helt fine og arbejds belastningen er medium.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #263: 14 Nov 2014, 14:13 »

Bliver jeres spillere også hurtigt trætte og er længe om at restituere? Jeg kører medium træning, med fri dag før og efter en kamp. Mine trænere er helt fine og arbejds belastningen er medium.

Har ikke umiddelbart været noget problem for mig endnu. Jeg har dog heller ikke spillet specielt meget.
Men får du spillerne til at løbe meget i kampene? Såsom at de skal skærme meget af? Det tærer formentlig på kræfterne.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

PF
Ynglingespiller

« Svar #264: 14 Nov 2014, 14:23 »

Har ikke umiddelbart været noget problem for mig endnu. Jeg har dog heller ikke spillet specielt meget.
Men får du spillerne til at løbe meget i kampene? Såsom at de skal skærme meget af? Det tærer formentlig på kræfterne.

Jeg synes ikke det er voldsomt, men det kan da godt være. Jeg tror de skærmer en 4-5 spillere af.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #265: 15 Nov 2014, 00:57 »

Hej har lige solgt Van persie for 150 mil. 70 millioner kontant og 80 millioner på 12 måneders afdrag.
Betyder det at de betaler de 80 mil senest om 12 måneder eller at de betaler lidt hver måned i 12 måneder?

fodboldfjols
Juniorspiller
**

« Svar #266: 15 Nov 2014, 02:12 »

Det betyder at pengene falder i afdrag i løbet af de næste 12 måneder. Så det næste år dumper der ca. 6,5 mio ind hver måned. Generelt kan man sige, at du som sælgende klub har en interesse i at få pengene her og nu, mens den købende klub har en interesse i at sprede så stor en del af investeringen som muligt ud over en periode, da det giver dem større økonomisk råderum.

"I couldn't settle in Italy... it was like living in a foreign country."
Ian Rush

darkalf
Manager

« Svar #267: 15 Nov 2014, 09:19 »

Spiller pt demoen af FM15 men syntes det er lidt mærkeligt at de forskellige knapper som vis filtre f.eks under taktikmenuen forsvinder når jeg holder musen henover.. Hvad skyldes dette??

Fidjof
Ynglingespiller

« Svar #268: 15 Nov 2014, 10:57 »

Datoer for nye regen´s er dét de samme som altid ?

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #269: 15 Nov 2014, 11:21 »

er der en fejl i den danske ligas pokal cup?
i spillet skal man have 4 udskiftere 1 målmand  og 3 u21 udskiftere
mener jeg ikke man skal have irl. der har de flere end 4 udskiftere

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010