home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 713 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM15  (Læst 157221 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #300: 06 Dec 2014, 02:15 »

Av av av første gang vi er i gruppespillet i CHL, og så skal mit næsten rent danske hold (har en halvamerikaner, og en enkelt svensker), og ug have bøllebank i Europa.. av av av!!!

You can do it! Eller... nej, det kan du nok ikke...
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #301: 06 Dec 2014, 03:01 »

You can do it! Eller... nej, det kan du nok ikke...

Et par respektable resultater, blandt andet 2-0 sejr ude over Real Madrid i sidste runde, hvor de intet havde at spille for, sikrede mig dog en 3. plads, så vi leger videre i ØVrupa League Opstemt funny lidt ØV at der er så få penge i den turnering Skuffet
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #302: 06 Dec 2014, 13:38 »

Kunne ikke forstå at jeg ikke lavede større overskud med Wolves i sidste sæson.. Så går jeg ind og ser det her - nogen der har et bud?!


Så vidt jeg husker er det ting som rejser, hoteller, forplejning osv osv det dækker over Smiley
Logged

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #303: 07 Dec 2014, 15:50 »



ØV! Han har simpelthen været så vanvittig, og så brækker han foden i en af de sidste kampe Skuffet
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #304: 07 Dec 2014, 16:32 »

Et forfærdeligt nederlag ude mod Benfica i min CL-pulje med Man Utd - og med dette mener jeg ikke resultatet.

Efter mine tre udskiftninger er opbrugt, bliver James Wilson, Rafael og Balanta skadede, så jeg må slutte med 8 mand på banen. Wilson og Balanta er ude i 4 måneder - begge med en overrevet lægmuskel. Suk ..
Logged

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #305: 08 Dec 2014, 00:41 »

Så vidt jeg husker er det ting som rejser, hoteller, forplejning osv osv det dækker over Smiley

Nej det ligger under rejseomkostninger længere nede :-)
Logged

FORZA BRØNDBY!

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #306: 08 Dec 2014, 19:26 »

Hjørnespark irriterer mig voldsomt. Jeg har sat kort hjørnespark, og har selvfølgelig sendt en mand ud til det korte hjørne. Men i stedet for at aflevere bolden til ham (som er helt fri!), så losser de den tilfældigvis ind over. Nu er det da heller ikke fordi de aldrig spiller den kort, men når de så gør det, er det kun når spilleren er markeret!?!
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #307: 16 Dec 2014, 13:22 »

Game engine er så dårlig.. Hvordan kan folk ik brokke sig mere over det ?
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #308: 16 Dec 2014, 13:45 »

Der kommer intet ud af brok på denne side, derimod feedback til SIgames (:

Desuden er jeg tilfreds med GE som den er ny, mindre plug'n'play og mere nørderi med detaljen
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #309: 16 Dec 2014, 13:50 »

Der kommer intet ud af brok på denne side, derimod feedback til SIgames (:

Desuden er jeg tilfreds med GE som den er ny, mindre plug'n'play og mere nørderi med detaljen

Uha det har jeg prøvet..

Men aldrig har jeg følt mig så irriteret over et manager spil som jeg er idag.. Der er et hav af fejl og ulogiske ting og sager der sker på banen.. Det er jo slet ikke en fodboldkamp I et computer spil jeg ser. Jeg ser nogen der har prøvet at lave en kopi af en miniput kamp af børn som har røget sig nikotin skæve.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Gungner
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #310: 16 Dec 2014, 14:39 »

Jeg synes heller ikke GE fejler noget nu, efter sidste patch.
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #311: 16 Dec 2014, 15:09 »

Jeg synes heller ikke GE fejler noget nu, efter sidste patch.

At det ikke fejler noget undrer mig meget.. Men måske folk bare ikke forstår at spillet ikke rammer realistiske løb og afleveringer eksempelvis.. Prøv at se en hel kamp. Der er mange fejl I GE. Spillerne står bare nogen gange frosset I tacklinger, spillerne løber mærkeligt med og uden bold. Ronaldo skyder på mål og sparker den ud omkring indkast. Ronaldo kan ikke sætte en mand uden at komme helt ned til baglinjen og så alligevel få blokeret sit inlæg.. 
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #312: 16 Dec 2014, 17:58 »

At det ikke fejler noget undrer mig meget.. Men måske folk bare ikke forstår at spillet ikke rammer realistiske løb og afleveringer eksempelvis.. Prøv at se en hel kamp. Der er mange fejl I GE. Spillerne står bare nogen gange frosset I tacklinger, spillerne løber mærkeligt med og uden bold. Ronaldo skyder på mål og sparker den ud omkring indkast. Ronaldo kan ikke sætte en mand uden at komme helt ned til baglinjen og så alligevel få blokeret sit inlæg.. 

Som garvet fodboldspiller og træner uddannet, ser jeg ikke nogen "fejl" er GE - Jo det er et PC spil og derfor vil løbene ALDRIG afspejle virkelige løb, da de heller ikke holder sig til de skabeloner der bliver sat op for spillerne grundet fri vilje som vi ikke ser i computerens verden (endnu).

Spillet er jo bygget op omkring matematik, og formler - derfor kan en spiller som Ronaldo der nok sjældent laver miniput fejl, stadig have en chance i spillet for at lave dem.
At han ikke kan komme til baglinien kan skyldes fejl i din taktik, eller at AI har fundet løsningen på at lukke ham ned, ved at have hurtige backs samt at stå dybt?

Det med at sige at "folk har nok ikke fatter at GE ikke afspejler virkeligheden er grunden til de ikke ser det som fejl(groft omskrevet)" siger mere om at du forventer 1 : 1 i forhold til virkeligheden og det får du ALDRIG via en computer.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #313: 17 Dec 2014, 10:05 »

Som garvet fodboldspiller og træner uddannet, ser jeg ikke nogen "fejl" er GE - Jo det er et PC spil og derfor vil løbene ALDRIG afspejle virkelige løb, da de heller ikke holder sig til de skabeloner der bliver sat op for spillerne grundet fri vilje som vi ikke ser i computerens verden (endnu).

Spillet er jo bygget op omkring matematik, og formler - derfor kan en spiller som Ronaldo der nok sjældent laver miniput fejl, stadig have en chance i spillet for at lave dem.
At han ikke kan komme til baglinien kan skyldes fejl i din taktik, eller at AI har fundet løsningen på at lukke ham ned, ved at have hurtige backs samt at stå dybt?

Det med at sige at "folk har nok ikke fatter at GE ikke afspejler virkeligheden er grunden til de ikke ser det som fejl(groft omskrevet)" siger mere om at du forventer 1 : 1 i forhold til virkeligheden og det får du ALDRIG via en computer.

At jeg ikke har lavet en ordentlig taktik, betyder jo ikke at Ronaldo automatisk ikke ved længere hvordan man sætter en mand. Han mister jo ik sine egenskaber selv mod dårligere hold !

Det er nok svært hvis man holder af FM at være kritisk overfor gameplay, men jeg synes da helt klart at GE har en ordentlig tabt tur I 2015 versionen. Især når man sammenligner med 2014, hvor det er meget mere levende og spillerne ikke opfører sig som bold spader. Der er stadig mange fejl, og ja som en sagde det på youtube, spillerne ligner jo at de står på skøjter.

I øvrigt så opfører spillerne sig ikke logisk. Det kan godt være du har sat Bale til at være frispillene, men det betyder jo ikke at han skal løbe fra den ene sidelinje over til den anden, og herefter prøve at komme til baglinjen. Imens kunne han have afleveret bolden I dybden eller bare spille den bagud for at komme frem I et løb.. Altså det fatter GE jo ikke ! Så at sige at der ikke er fejl, er små morsomt. 
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #314: 17 Dec 2014, 10:33 »

Har du I øvrigt ikke lagt mærke til at det er sjældent spillerne skruer bolden I en aflevering eller I et skud. Selv tæt på mål sparker de lige forbid.. Jeg skal nok bare vende mig til at spillet er lavet af amatører og at de ikke formår at bringe særlig mange gode features ind I spillet.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010