home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM15  (Læst 156313 gange)
Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #315: 17 Dec 2014, 10:38 »

Har du I øvrigt ikke lagt mærke til at det er sjældent spillerne skruer bolden I en aflevering eller I et skud. Selv tæt på mål sparker de lige forbid.. Jeg skal nok bare vende mig til at spillet er lavet af amatører og at de ikke formår at bringe særlig mange gode features ind I spillet.
Der er to muligheder for en som dig.

Mulighed 1: Stop med at spille spillet!
Mulighed 2: Spil spillet og lad vær med at skabe dig som en lille forurettet skolepige.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #316: 17 Dec 2014, 10:59 »

Har du I øvrigt ikke lagt mærke til at det er sjældent spillerne skruer bolden I en aflevering eller I et skud. Selv tæt på mål sparker de lige forbid.. Jeg skal nok bare vende mig til at spillet er lavet af amatører og at de ikke formår at bringe særlig mange gode features ind I spillet.

Hvis du har så meget i mod spillet, hvorfor så spille det?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #317: 17 Dec 2014, 11:00 »

Der er to muligheder for en som dig.

Mulighed 1: Stop med at spille spillet!
Mulighed 2: Spil spillet og lad vær med at skabe dig som en lille forurettet skolepige.

+1
Logged

H A L A   M A D R I D!

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #318: 17 Dec 2014, 11:03 »

3:

Spil på 2D - her giver kampene et bedre indblik - men ikke med "fejlene" du omtaler.

Skaber du chancer og forhindrer modstanderen i skabe chancer = god taktik.
Omvendt: dårlig.

Spiller dine gode spillere godt: god taktik.
Omvendt: dårlig.

Forstår ikke man på nu 4-5 år gider gå op i ME - jeg tolker manager som noget ikke grafisk.
Er komplet ligeglad med ME - spiller på 2D og ser mål i langsom gengivelse for sjov.

Manager har for mig aldrig været taktik - men har været tanken om at få spillere til at præstere - og SI har i min verden åbnet for en ustoppelig kritik i form at det grafiske element.
Det fungerer ikke - og har aldrig været en del af et manager-spil.

Buttom line - gider ikke brokke mig over det - kampene går jo som de går - og sejler det, ændrer man jo noget taktisk.
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #319: 17 Dec 2014, 11:12 »

Jeg har betalt 50 euro.. Jeg blev overtalt af en kammerat til at købe det, da vi tidligere har spillet sammen. Så når jeg har betalt penge for spillet så vil jeg også klage når jeg har betalt 50 euro, og dem som har lavet spillet snakker som om det er et verdensklasse spil.

Jeg taber ikke kampe, jeg vinder for det meste. Sådan er det når man spiller. ME skal sgu være I orden, for at man kan få en forståelse af hvordan ens hold spiller, det nytter jo ikke noget at de bare laller rundt og ind I hinanden, ikke ved hvordan man laver en skruede inderside aflevering eller tæmmer en bold. Altså hvis Ronaldo har 20 I tæmning, og den ryger fra ham hver gang. Så hænger det jo ikke sammen ! Jeg vinder på trods af jeg spiller en taktik der ikke som sådan eksisterer I dagens fodbold.

Anyway, jeg køber ikke FM fremover medmindre de forbedrer spillet 200%, men jeg håber da at de über FM spillere der er herinde, som har noget at sige til SI Games, lige tænker lidt over om spillet nu er de 50 euro værd som vi har betalt.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #320: 17 Dec 2014, 12:30 »

Du kan jo ikke ændrer noget taktisk, når du kigget på en match engine der ikke fungerer. Spillerne kegler rundt og kan ikke sparke et indadskruet spark. De kan kun i de fleste tilfælde spark i lige streg, derfor ligner målene også utrolig meget hinanden hele tiden. Enten er det totalt klodsede mål, eller også har du standard mål som på header, eller et skud ude fra/indlæg. Anyway, spillet har åbenbart ikke udviklet sig særlig meget siden CM 2001-2002. De spanske reserve hold er gået tilbage, opsætningen er helt forkert, men ellers er det jo bare at sætte 11 mand og købe et par spillere.. Et træner spil er det i hvertfald ikke !
« Seneste Redigering: 17 Dec 2014, 13:06 af Hugol » Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #321: 17 Dec 2014, 13:28 »

Jeg vil umiddelbart konstatere at Fifa15 nok passer lidt bedre til dig Hugol, eftersom grafik er alpha omega.

Måske Call of Duty? Eller en film som Avatar? Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #322: 17 Dec 2014, 13:38 »

Jeg har ikke spillet Fifa i 4 år.. Spillet er ganske enkelt ikke min kop the.. Jeg kan bedst lide træner spil men der er ikke nogen der nærmer sig et træner spil på nuværende tidspunkt. Ikke engang FM. Jeg har ikke i mod at spil er dårlige grafisk.. Jeg har noget i mod at et spil ikke lever op til hvad det burde og skal kunne.

Jeg crashede lige under en kamp. min målmand var ikke valgt og det kunne ikke fortsætte. Nå må spille træningskampen om.. troede de havde fixet deres crash fejl
« Seneste Redigering: 17 Dec 2014, 13:43 af Hugol » Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #323: 17 Dec 2014, 13:47 »

Jeg har ikke spillet Fifa i 4 år.. Spillet er ganske enkelt ikke min kop the.. Jeg kan bedst lide træner spil men der er ikke nogen der nærmer sig et træner spil på nuværende tidspunkt. Ikke engang FM. Jeg har ikke i mod at spil er dårlige grafisk.. Jeg har noget i mod at et spil ikke lever op til hvad det burde og skal kunne.

Jeg crashede lige under en kamp. min målmand var ikke valgt og det kunne ikke fortsætte. Nå må spille træningskampen om.. troede de havde fixet deres crash fejl

Jeg er ikke stødt på crash i de seneste par år. Er du sikker på, det ikke er din computer den er gal med? Måske er det hukommelsen, måske er det fordi den er for varm, måske har du bare gang i for mange andre ting i mens?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #324: 17 Dec 2014, 13:56 »

Jeg er ikke stødt på crash i de seneste par år. Er du sikker på, det ikke er din computer den er gal med? Måske er det hukommelsen, måske er det fordi den er for varm, måske har du bare gang i for mange andre ting i mens?

Joker du ?

Min computer er en workstation class (Elitebook) og har kostet op til 20.000 kr. :-)
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #325: 17 Dec 2014, 14:06 »

Joker du ?

Min computer er en workstation class (Elitebook) og har kostet op til 20.000 kr. :-)

Du har ret. Det er for dårligt jeg ikke var klar over det. Jeg konstaterer også bare, jeg ikke er stødt på nogen crash. Altså kan det ikke stå helt skidt til med det produkt SI har leveret Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #326: 17 Dec 2014, 14:08 »

Altså når min assistent siger at jeg ikke har nogen målmand på, og jeg så bare kan vælge ok og så det crasher når jeg trykker ok.. Så er det nok ikke computeren skal du se !
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #327: 17 Dec 2014, 14:32 »

Altså når min assistent siger at jeg ikke har nogen målmand på, og jeg så bare kan vælge ok og så det crasher når jeg trykker ok.. Så er det nok ikke computeren skal du se !

Den skal givetvis indlæse nye informationer, når du trykker "ok". Det trækker veksler på computeren. Altså vil det vel ikke helt være absurd at tro, det kunne være computeren. Men hey! Du vinder. Dit "min far er stærkere end din far"-computer/pris-argument trumfer.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #328: 17 Dec 2014, 14:40 »

Lol.. Du er da for vild ! :-)

Anyway.. Spillet er som det plejer, sæt de hold og håb påd et bedste !
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #329: 17 Dec 2014, 15:34 »

Tror jeg taler for os alle sammen, når jeg siger det her; Hugol, vil du være så venlig at holde kæft? Du er da nok den mest pigefornærmet person, som jeg længe har stødt på - det er helt utroligt...
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010