BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
|
|
Defensiv midt til Liverpool i første sæson, har 100 mio at spendere. johannes Geis, David Pavelka eller Grzegorz Krychowiak
|
|
|
|
I've always been crazy and the trouble that it's put me through, I've been busted for things that I did, and I didn't do, I can't say I'm proud of all of the things that I've done, But I can say I've never intentionally hurt anyone!
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Søger desperat en Offensiv højre midtbane til inter første sæson. han skal være fra EU. Gerne ung 25 år eller yngre. Han skal være fast mand har 180 mio
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Søger desperat en Offensiv højre midtbane til inter første sæson. han skal være fra EU. Gerne ung 25 år eller yngre. Han skal være fast mand har 180 mio Kan Munir ikke dække den plads? han kan fåes for 95mio
|
|
|
|
Brøndby og Manchester United siden 1994/1995
Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt
|
|
|
|
Grün
|
|
Pione Sisto er loco i år og koster 24 mil
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Kan Munir ikke dække den plads? han kan fåes for 95mio Han valgte at acceptere Bacelona's små 18 mio om året istedet for mine 34 SVIN! vidste det ville blive svært at få ham Pione Sisto er loco i år og koster 24 mil Tror bare ikke han er god nok til at være en starter i en hel sæson.
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Søger desperat en Offensiv højre midtbane til inter første sæson. han skal være fra EU. Gerne ung 25 år eller yngre. Han skal være fast mand har 180 mio Hvad med Youri Tielemans? Eller er han kun venstre side? Han kan i hvert fald fåes for de penge.
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Tror bare ikke han er god nok til at være en starter i en hel sæson. Han bliver til et wonderkid ret hurtigt, ellers hvis du har en kant som kan skifte til højre så hent Pavel Savitskiy
|
|
|
|
|
|
|
|
Coldice
|
|
Søger desperat en Offensiv højre midtbane til inter første sæson. han skal være fra EU. Gerne ung 25 år eller yngre. Han skal være fast mand har 180 mio Lasse Schøne var min klart bedste spiller med Ajax og sluttede som nr. 3 på topscorerlisten med mig i Ajax efter 1. sæson. Han er ikke den mest sexede løsning og sikkert ret billig med et år tilbage af kontrakten.
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Han valgte at acceptere Bacelona's små 18 mio om året istedet for mine 34 SVIN! vidste det ville blive svært at få ham Det satme skidt.. nu hans klausul vel lort?
|
|
|
|
Brøndby og Manchester United siden 1994/1995
Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Tror bare ikke han er god nok til at være en starter i en hel sæson. Han bliver til et wonderkid ret hurtigt, ellers hvis du har en kant som kan skifte til højre så hent Pavel Savitskiy Så prøver jeg at hente ham. jamen ham har jeg allerede Lasse Schøne var min klart bedste spiller med Ajax og sluttede som nr. 3 på topscorerlisten med mig i Ajax efter 1. sæson. Han er ikke den mest sexede løsning og sikkert ret billig med et år tilbage af kontrakten.
Det tiltaler mig ikke lige Det satme skidt.. nu hans klausul vel lort?
Jeps. den er rigtig lort
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Tror bare ikke han er god nok til at være en starter i en hel sæson. Han bliver til et wonderkid ret hurtigt, ellers hvis du har en kant som kan skifte til højre så hent Pavel Savitskiy Han er ikke interesseret i et skifte til INTER? WTF. han vil hellere blive i FCM, OMFG!
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
DonJakobsen
|
|
Søger en MC til FCK. Han skal fungere som fremskudt playmaker. Regner med han skal direkte ind i start 11'eren den her sæson så det gør ikke noget han er lidt gammel, skal dog ikke være for dyr i løn og pris ca. 10-15 mio. Håber i kan hjælpe mig <3
|
|
|
|
Hvor der satses der vindes - William Shakespeare
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Klub: Leeds United Spiller position: Venstre Wing-back Pris: 4,75-6 mio kroner Sæson: 1.sæson (2014/2015)
Søger som sagt en venstre wingback der kan gå direkte ind på holdet. Nogle der har et forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Klub: Leeds United Spiller position: Venstre Wing-back Pris: 4,75-6 mio kroner Sæson: 1.sæson (2014/2015)
Søger som sagt en venstre wingback der kan gå direkte ind på holdet. Nogle der har et forslag?
Sean Kavanagh er klasse.
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|