rallew0p
|
|
En kompetent CB der gider at spille Europa League med Ac Milan i anden sæson? maks 100 mio Ved ikke om det er for sent men Balanta burde være mere end kompetent og jeg har hentet ham til Fiorentina i første sæson for 60 mio med mulighed for at det stiger til 72.5 via diverse variabler.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fidjof
|
|
Chelsea første sæson. 700 mio +
Nogle must have talenter?
Søger en backup for courtois. Har sat petr cech tilsalg, for dyr at have på bænken. Har kigget lidt på Jerónimo Rulli. Han har kun kontrakt til 2015 så burde kunne købes til en ordenlig pris. Mikel er også på vej væk, syntes han er ringe.
|
|
|
|
|
|
|
|
RasmusB95
|
|
Søger en backup for courtois. Har sat petr cech tilsalg, for dyr at have på bænken. Har kigget lidt på Jerónimo Rulli. Han har kun kontrakt til 2015 så burde kunne købes til en ordenlig pris. Mikel er også på vej væk, syntes han er ringe.
Simone Scuffet, fra Udinese?
|
|
|
|
|
|
|
|
Esmark11
|
|
Tielemans og Balanta er vel must signings
|
|
|
|
|
|
|
|
NicolaiSøndergaard
Lilleputspiller
|
|
Insua fra Boca til VB eventuelt, og en Johannes Geis til DM? Enes Ünal til Angriber rollen eventuelt hvis du vil have et talent? Mange tak!
|
|
|
|
Nicolai Søndergaard
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Tottenham Sæson 1 Søger en VB - MC - AC Gerne unge spillere med et godt potentiale.
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Til MC skal du kigge på Lucas Romero
|
|
|
|
|
|
|
|
magn0984
|
|
Ozman Hadzikic (Austria Wien), Sindsyg billig keeper med potientiale til at blive den bedste keeper i verden og kan erhverves for små 32 DKK hvis ikke billigere
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesper7
Lilleputspiller
|
|
Jeg søger en ung højreback til Southampton da Clyne lige er blevet skadet i 9 måneder..
Han skal gerne være rimelig talentfuld og billig.. Har omkring 70 millioner til en spiller
|
|
« Seneste Redigering: 10 Nov 2014, 14:19 af Jesper7 »
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Jeg søger en ung højreback til Southampton da Clyne lige er blevet skadet i 9 måneder..
Han skal gerne være rimelig talentfuld og billig.. Har omkring 50 millioner til en spiller
kig mod brasilien. Mayke tror jeg han hedder. han spiller for cruzeiro. han bliver vild!
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
manutdman
|
|
Han skal gerne være rimelig talentfuld og billig.. Har omkring 70 millioner til en spiller
Fiamozzi riccardo ung og billig
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesper7
Lilleputspiller
|
|
Tak for de hurtige svar!
Jeg venter lige og ser, hvem jeg kan få støvet op... Douglas fra Barcelona er jeg blevet tilbudt for 50 millioner, men ved ikke lige om det er en god handel :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Tak for de hurtige svar!
Jeg venter lige og ser, hvem jeg kan få støvet op... Douglas fra Barcelona er jeg blevet tilbudt for 50 millioner, men ved ikke lige om det er en god handel :-)
Hans salgsværdi falder til 23-27 efter januar
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Hvor ville i forstærke holdet henne? Har 420 at gøre godt med, men vil nødig bruge dem alle sammen. Vil MAX have 3 nye. kom gerne med forslag
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
dissing10
|
|
Hvem ville I købe af Muniain og Lucas Moura til en offensiv venstrekant i første transfervindue?
|
|
|
|
|
|
|
|