home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 64058 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #105: 26 Okt 2014, 22:50 »

Kjartansson blev fisket i Vålerenga for 15 millioner. Han blev udelukkende hentet, fordi Cornelius blev skadet i 4 måneder i pre-season. Jeg var virkelig vred da Cornelius blev skadet, men nu er jeg lykkelig for det, for ellers ville jeg aldrig have købt min stjerneangriber.

Medierne lagde da også pres på ham fra start, da 15 millioner er meget for en Tippeliga angriber, som ikke engang havde scoret i halvdelen af sine kampe. Men som sagt har han været intet mindre end fuldkommen fantastisk. :-)
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #106: 26 Okt 2014, 22:54 »

Penge fra Champions League har godt nok rettet op på økonomien. Bestyrelsen satte min procentdel af salg helt ned fra 60% til 15%, på grund af underskud og gæld. Men nu har vi et kæmpe overskud, og tjek lige de her budgetter!

http://i.gyazo.com/4285505ed42e2148d56fc4e479df96f9.png
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #107: 26 Okt 2014, 23:00 »

AFSLUTNING 2015/2016
15. MAJ 2016

Efter en fænomenal efterårssæson blev det et lidt mindre fænomenalt forår, hvor vi sjuskede med rigtig mange resultater hvor i sær et 5-0 nederlag til AGF da mesterskabet var blevet sikret. Ikke den optimale rustur.

I Europa League blev det til et flot samlet 4-3 nederlag til F.C. Porto, hvor vi spillede 2-2 hjemme, således at vi var ubesejrede på hjemmebanen i international fodbold i år, da vi også tidligere havde fået uafgjort hjemme mod Manchester City & Dortmund - et flot resultat.

I Superligaen fik vi brudt vores 18 kampe i streg i Superligaen uden nederlag med et nederlag til FCM - FCM som både startede og sluttede den stime - et ondt hold at møde.

I Pokalturneringen blev vi desværre skuffende slået ud af FC Midtjylland. Efter at have vundet 3-2 på hjemmebanen blev det til et 2-1 nederlag ude, hvor FCM så vandt på straffespark.




AMBITIONER FOR 2016/2017

Ambitionerne for den kommende sæson er store, og vi går efter at komme videre i Champions League-gruppespillet, vinde Superligaen og mindst nå finalen i Pokalturneringen (personlige mål).

Men hvordan skal vi nå disse mål?
Jeg har i sinde at finde en kanon offensiv spiller som evt. har tidligere international erfaring, og så tænker jeg at Gislason har haft sin bedste sæson i sit liv, så jeg vil prøve at sælge ham mens han stadig er noget værd.

Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #108: 26 Okt 2014, 23:00 »

Penge fra Champions League har godt nok rettet op på økonomien. Bestyrelsen satte min procentdel af salg helt ned fra 60% til 15%, på grund af underskud og gæld. Men nu har vi et kæmpe overskud, og tjek lige de her budgetter!

http://i.gyazo.com/4285505ed42e2148d56fc4e479df96f9.png
¨
Shit, jeg havde ikke mere end 20 mil!
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #109: 26 Okt 2014, 23:08 »

Du var vel heller ikke med i CL i første sæson? Klubben fik en indtægt på over 200 millioner på grund af Champions League gruppespillet. :-)

Flot med andet mesterskab i træk! Det er ikke altid nemt at gentage en succes to sæsoner i træk, så godt gået! Thumbs Up
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #110: 26 Okt 2014, 23:08 »

Du var vel heller ikke med i CL i første sæson? Klubben fik en indtægt på over 200 millioner på grund af Champions League gruppespillet. :-)

Flot med andet mesterskab i træk! Det er ikke altid nemt at gentage en succes to sæsoner i træk, så godt gået! Thumbs Up

Nej, men jeg havde da en meget sund økonomi Shockeret
Synes faktisk den her sæson var meget nemmere end den første.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #111: 26 Okt 2014, 23:10 »

Jojo, men der er forskel på at have en sund økonomi, og så få en indtægt på 200 mil + Smiley

Fik du ikke flere point, og færre nederlag sidste sæson? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #112: 26 Okt 2014, 23:11 »

Min var på 130 mio Opstemt

Er på 200 mio nu, så ved hvad jeg kan se frem til i budget xD

Jo, men pga. min opstart følte jeg ikke rigtigt mit mesterskab var under pres Opstemt
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #113: 26 Okt 2014, 23:12 »

nevermind, min økonomi er RIGTIG sund nu! 300 mio:D

Lønbudget er sat til 3 mio. pr./uge og transferbudget på 75 mio. dk.!
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #114: 26 Okt 2014, 23:13 »

Min var på 239 mio, så det er nok der forskellen lægger. Smiley

Og kan godt se hvad du mener. Mit job var jo i fare i starten af sæsonen, hvilket er svært at se med kun 2 nederlag i sæsonen. Opstemt
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #115: 26 Okt 2014, 23:13 »

Fedt med nogle store budgetter til 3. sæson! Håber også jeg får noget lignende, når jeg er lige så langt som dig. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #116: 27 Okt 2014, 13:50 »

OPSTARTSUPDATE 2016/2017
2. SEPTEMBER 2016

En god pre-season med få træningskampe men mange Champions League-kvalifikationskampe, med stor succes, men desvære startede vi ligaen knap så godt med et nederlag til ærkerivalerne fra Brøndby IF. Vi har dog efterfølgende snuppet 6 sejre i træk, hvortil vi ligger på en acceptabel 2. plads bag FC Midtjylland.

Mine personlige mål for i år er:
Champions League gruppespil - mindst 3. plads, bliver dog svær med vores gruppe..
1. plads i Superligaen
Vinde Pokalturneringen - dette mål er blevet opvejet eftersom jeg ikke regner med international fodbold i foråret




TRANSFERFRONTEN

UD

L. Augustinsson, 15 mio. - Burnley fandt interesse i venstrebacken som vi aldrig rigtigt havde.
Y. Felfel, 28 mio. - Et samlet beløb på 28 mio. var desværre for meget til at jeg kunne sige nej, selvom jeg overvejende havde ham i tankerne om nogle år. Hvem ved, måske han kommer tilbage en dag?
Claudemir, 11 mio. - Claudemir kunne ikke tåle konkurrencen da vi forstærkede holdet her i sommers, så han måtte forlade os utilfreds. Jeg klager dog ikke over beløbet.

IND

K. Ajer, 4 mio. - Sorry Svart. Jeg havde afgivet et bud på ham eftersom du havde nævnt ham, men det var faktisk ikke mig som bekræftede handlen... Han ser dog talentfuld ud, så jeg takker min talentspejder Svart. Ajer er desuden sendt videre på en lejeaftale til Frederikstad.
Á. Henríquez, fri transfer - Nogle af jer kender ham måske. Et stort talent fra Manchester United som vi har flirtet med hele foråret. Det blev endelig en realitet at vi kan kalde ham FC København-spiller i starten af Juli, og han kan nu danne det perfekte makkerpar med Corner.
N. Monreal, 13 mio. - Marseille byttede ham for A. Ayew sidste sæson, men han slog aldrig rigtigt i gennem i Marseille, og var derfor transferlistet. Efter salget af Augustinsson var han oplagt.
E. Roldán (REGEN), 21 mio. - Her har vi en fremtidens mand, som man sagde med F. Mussis. Men denne lille argentiner ser rigtig lovende ud, og ja, han var selvfølgelig meget dyr at satse på, men jeg tror virkelig på ham. Han vil så småt blive spillet ind på holdet i denne sæson allerede.
N. Powell, 34 mio. - Helt klart den største forstærkning på holdet. N. Powell blev transferlistet efter vi havde haft kig på ham, og så var han det oplagte valg trods det er mange penge for en klub som FCK at smide for én spiller. Han kan dog spille næsten alle offensive positioner, og netop dette var utroligt fristende ved ham.


Jeg har dog nogle bekymringer vedrøende E. Roldán og N. Jørgensen... Begge vil pt. ikke forlange deres kontrakt. Elendigt af mig, at jeg ikke har forlænget med Nico noget før, og lige så elendigt at jeg har tilbudt en 1 årig kontrakt til Roldán...


« Seneste Redigering: 27 Okt 2014, 13:58 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #117: 27 Okt 2014, 15:03 »

Fedt at jeg kunne hjælpe ved at anbefale Ajer. Ellers nogle gode køb du har gjort dig. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #118: 27 Okt 2014, 15:05 »

Som alle andre efterårssæsoner er min trup præget af skader -.-

N. Powell ude fra starten af oktober til slutningen af året
Kadrii ude fra slutten af oktober til slutningen af året
Nico ude fra starten af oktober til slutningen af november
Corner ude fra starten september til slutningen af oktober
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #119: 27 Okt 2014, 15:17 »

Nedern, især når det er sådanne nøglespillere. :-/
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010