home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 64077 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #90: 26 Okt 2014, 19:34 »

Heyhey, det her er kun mit 2. spil! Skuffet
I det første blev jeg fyret 4. april 2015, og i dette er jeg nået til vinterpausen i 2. sæson Opstemt

Og, tag i mente, at jeg ikke har noget liv - 58 timer FM Opstemt

Jeg glæder mig :3
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #91: 26 Okt 2014, 19:40 »

Heyhey, det her er kun mit 2. spil! Skuffet
I det første blev jeg fyret 4. april 2015, og i dette er jeg nået til vinterpausen i 2. sæson Opstemt

Og, tag i mente, at jeg ikke har noget liv - 58 timer FM Opstemt

Jeg glæder mig :3
Nå, okay. Det var bare fordi du skrev at du startede om igen på grund at det der real name fix. Smiley

Fatter heller ikke du kan spille så meget. Føler selv jeg har spillet uafbrudt siden betaen kom, og jeg har "kun" spillet 40 timer. Opstemt
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #92: 26 Okt 2014, 19:41 »

Haha nej, det fik jeg dog aldrig gjort xD

40 timer? tsk, gider du overhovedet spille.....

Omg Nico er en legende.. Så i hans første ligakamp i 6 måneder scorer han.. Hvad kan man gøre..
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #93: 26 Okt 2014, 19:50 »

Haha, synes selv 40 timer er ret meget.. Opstemt

Det sjovt du nævner Nico. Han er endelig kommet igang for mig, efter jeg har skiftet taktik for 3. gang i sæsonen. Han scorede blandt andet lige to kasser imod Brøndby. :-)
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #94: 26 Okt 2014, 19:55 »

Han var heller ikke meget værd i mine første kampe Peace
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #95: 26 Okt 2014, 20:13 »

L. Augustinsson skadet 1-2 uges tid med et sår eller noget, og pressen går amok

Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #96: 26 Okt 2014, 20:22 »

Hahaha Opstemt
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #97: 26 Okt 2014, 22:02 »



F.C. KØBENHAVN - SÆSON 2013/14


Så er min første sæson i spidsen for FCK - og min første FM15 sæson nogensinde - færdigspillet. Det blev til både Champions League gruppespil og et stensikkert mesterskab. Jeg er utrolig glad for sæsonens forløb, og jeg er stolt over hvordan skuden blev vendt efter de første fem uafgjorte kampe.



Som i kan se fik vi blot 2 nederlag på en helt sæson i Superligaen, hvilket er det laveste siden 1992, hvor man kun spillede 18 kampe på en sæson. Det er jeg utrolig stolt af, da jeg elsker stabilitet, og vil langt hellere have 5 uafgjorte og et nederlag, end 2 sejre og 3 nederlag, da en uafgjort rent mentalt er en verden til forskel fra et nederlag.

Vi har taktisk skiftet retning et par gange igennem sæsonen. Vi startede ud med at prøve en boldbessidende form for fodbold, hvilket jo åbenlyst ikke gik særlig godt, når man kigger tilbage på de 5 uafgjorte kampe. Vi holdte fast i 4-2-3-1, men jeg lagde mere vægt på et hurtigt tempo, end at holde på bolden. Dette gav resultater med det samme, hvor vi forblev ubesejret i ligaen hele efteråret.

Da vi kom igang efter vinterpausen, startede en lidt svingende periode. Vi spillede rigtig godt i den første kamp imod Brøndby, men vores ellers så målsikre spillere Kjartansson og Kadrii fik chance efter chance uden at score. Det skal lige siges at Brøndby lå lige over nedrykningsstregen, så det var forventet at vi som nr. 1 ville vinde kampen. Den endte 0-0. Herefter skulle vi spille hjemme imod ligaens 12. bedste hold ved navn Silkeborg. Her startede vi igen flot, og her kom vi foran 2-0. Men vi begyndte at spille sløset, og Silkeborg kom igen op på 2-2, på trods af de havde et elendigt hold på banen. Vi scorede heldigvis et mål til sidst, men 3-2 er bestemt ikke godkendt på hjemmebane imod ligaens dårligste.

Og nu gik det for alvor galt. Vi skulle spille næste kamp ude imod Randers, og jeg holdt fast i vores offensive 4-2-3-1. Vi kom hurtigt bagud 0-2, og selvom vi fik udlignet i det 80. minut, scorede Randers to mål endnu, og vandt kampen 4-2. Dette var en lærestreg, og vores første nederlag i sæsonen.

Herefter spillede vi imod FC Vestsjælland, hvor vi kun med nød og næppe kunne hive en 1-0 sejr i land. Det var på daværende tidspunkt som om holdet var blottet for alt selvtillid, og jeg vidste jeg måtte reagere. Vi havde trænet på et 3-2-2-1-2 system i noget tid, og det var tydeligt at vi var nød til at lave en taktisk ændring, da en offensiv 4-2-3-1 ikke er ideel for et hold i småkrise. Derudover var der landsholdspause, og her så jeg en mulighed for at banke noget selvtillid ind i nogle af spillerne. Jeg arrangerede en venskabskamp imod serieklubben Måløv, så de spillere der ikke skulle til landskamp kunne holde formen, og samtidig score en masse mål, og få noget tro på sig selv.

Dette viste sig at fungere til perfektion. Kampen efter vandt vi 3-1 imod SønderjyskE, og siden har vi ikke set os tilbage. Siden Måløv kampen er det blevet til 10 sejre og blot et enkelt nederlag. Og det skal lige siges at nederlaget faldt i runden efter vi havde sikret os mesterskabet, hvilket nok er en naturlig reaktion på ikke at have noget at spille for. Det skal også nævnes at vi fire kampe efter Måløv kampen skiftede taktik igen, da vi fik meget snævre sejre, med de 3 midtstoppere. Så lige nu er vi gået tilbage til konceptet som vi startede ud med, med meget boldbessidende fodbold. Dette fungere heldigvis langt bedre end første gang vi prøvede det, og vi praktiserer det til perfektion i en 4-3-3.

Jeg vil meget gerne fremhæve nogle spillere, ligesom i min vinteropdatering. Og kedeligt nok bliver det hovedsageligt de samme spillere som i vinters. Årets spiller må helt klart være Kjartansson, med 31 mål i alle turneringer. I Superligaen blev han topscorer med 26 mål i 30 kampe - intet mindre end fantastisk. Han er en eminent afslutter, og han scorer alle slags mål. Frispark fra 33 meter, hovedstød, hårde skud, finesse skud - han er simpelthen utrolig!

Derudover har Kadrii også haft en latterlig god sæson, med hele 18 mål og 12 oplæg fra fløjen i alle turneringer. Han blev nr. 2 på Superligaens topscorerliste med 15 mål i 32 kampe.

Af defensive spillere vil jeg fremhæve Amartey og Høgli. Amartey har været den bedste defensive spiller så godt som hele sæsonen, og han har gjort det godt i både midterforsvaret og på den defensive midt. Høgli fremhæver jeg, fordi han stod ud som klart den bedste mand, i vores svære periode efter vinterpausen. Han havde egentlig ikke lavet så meget frem af banen i efteråret, men da resten af holdet havde problemer, lavede han både mål og assists.

I må endeligt spørge hvis i vil have screenshots af noget specifikt. Jeg kommer med endnu en opdatering, når sommer transfervinduet er slut.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #98: 26 Okt 2014, 22:13 »

Lækker update, så kan jeg tillade mig at komme med min update her indenfor den næste time om 2. sæson xD
Logged

JaWocKa

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #99: 26 Okt 2014, 22:16 »

Jeg vil gerne se et SS af de tre størreste talenter i din u19 trup?  :-)
Logged

Supra Societatem Nemo

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #100: 26 Okt 2014, 22:23 »

Lækker update, så kan jeg tillade mig at komme med min update her indenfor den næste time om 2. sæson xD
Ser jeg frem til. Wink

Jeg vil gerne se et SS af de tre størreste talenter i din u19 trup?  :-)
Hehe, det ville være nogle meget kedelige screenshots. Mit B-hold vandt deres liga, men mit U19 hold var historisk dårligt, og de tabte blandt andet 0-6 til SønderjyskE og OB. I U19 Champions League blev de også smadret, og tabte f.eks. 1-9 til Liverpools ungdomshold.

Men her er de sorteret efter dem med bedste potentiale i stjerner i min U19 trup:
http://i.imgur.com/KEyJUCx.png
http://i.imgur.com/jIEbh2A.png
http://i.imgur.com/pEfzAyf.png
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #101: 26 Okt 2014, 22:28 »

Så lad mig se de tre bedste fra B holdet :-)

Og ja, ham Thomas ser nok bedst ud af de tre.
Syntes det er lidt Nedern, computeren stadig kalder regens for sådan nogen skod navne, som f.eks Kurt.
Logged

Supra Societatem Nemo

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #102: 26 Okt 2014, 22:33 »

Altså der er heller ikke nogle helt vilde spillere på b-holdet. De har bare gjort det godt i deres gruppe. Smiley

http://i.imgur.com/zrP2TSv.png
http://i.imgur.com/jZkU4Kj.png
http://i.imgur.com/xeMGw0i.png
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #103: 26 Okt 2014, 22:37 »

Jeg vil egentlig hellere vise nogle screenshots af spillere fra mit førstehold:

Kjartansson: http://i.imgur.com/LLKmTaB.png
Kadrii: http://i.imgur.com/z49ryXq.png
Amartey: http://i.imgur.com/DiPRsyD.png
Ajer: http://i.imgur.com/6Mu48aM.png
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #104: 26 Okt 2014, 22:45 »

Det er en skal herre du har fået dig der, i Kjartansson.

Hvor fiskede du ham og hvad måtte du slippe? :-)
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010