home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 57077 gange)
Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #15: 10 Dec 2014, 14:38 »

Er det kun mig, som har svært ved at få alle spillere i form? Jeg spiller også med Roma, hvilket går okay med en 2.plads midt i 1.sæson. Men mange af mine spillere er ikke form, fordi jeg ikke roterer nok. Kan det passe, at de ikke må spille på u/20-holdet overhovedet? For så er der da kun 2 muligheder for at få dem i form. Kampe eller at træningen kører på form hele tiden? Hvordan klarer i den i Serie A?
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #16: 12 Dec 2014, 10:40 »

Totti er rimelig oppe i årene i forvejen, men hvor mange sæsoner fremad kan i få ham til at præstere i.??

nu læser jeg flere der har spillet 2sæsoner med Totti som motor. men han holder vel ikke meget mere end 2-3 sæsoner, så er han 40år.
Logged

Love the Blues

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #17: 12 Dec 2014, 21:04 »

Er også startet med Roma. Har aldrig haft succes med dem i de tidligere FM, hvilket gør lidt ondt, da det er en af mine favorit klubber. Jeg har hentet tre spillere, alle fra norden. Pione Sisto, som går direkte ind og er backup til venstrekanten. Til ungdomsholdet har jeg hentet Kristoffer Ajer og Martin Ødegaard, som kommer til januar.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #18: 12 Dec 2014, 21:20 »

Har haft et crash, så jeg må starte forfra... pisse irriterende, men så kan jeg da få hentet nogle af de spillere jeg ikke fik i første omgang... I will be back!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #19: 12 Dec 2014, 22:44 »

Juan Iturbe er godt nok en bitch. Efter 4 kampe brokkede han sig over manglende spilletid. Han startede inde i en og blev skiftet ind i alle de andre. Så man måtte ryge. 200 mil til Monaco. Regner med at Ødegaard ersatter ham når han kommer.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #20: 12 Dec 2014, 23:23 »

Min computer crashede, men det gik også af helvedes til.. Kan bare ikke med Roma.
Logged

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #21: 13 Dec 2014, 16:34 »

Totti er klasse i de første to sæsoner, så begynder det at knibe efter det. Husk på hans fysiske stats er dårlige, så find en rolle til ham hvor han kan bruge sin super teknik og mentale evner - men forvent ikke han udfører et stor arbejde defensivt eller i pres spillet - han er en luksus spiller. Men med spillere som De Rossi, Strootman og Florenzi er der nok af hårdt arbejdede spillere der kan dække af for ham defensivt. 
Logged

HahnLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #22: 26 Dec 2014, 01:06 »

Så er jeg lige blevet færdig med første sæson i Roma. Og den var mere end godkent!
Vandt ligaen og sluttede på 94 point, CHL vandt jeg min gruppe foran Barcelona, Dortmund og Basel. Så skulle jeg op i mod Man City der vandt jeg samlet 6-2, på to 3-1 sejre. Men endestationen blev så Barcelona da jeg tabte i begge kampe. Pokalen røg jeg ud til Juventus.

I sommeren før 2. sæson er der sket en hel del, med transfer. Iturbe og Gervinho har jeg begge sagt farvel til Iturbe til PSG for hans frikøbsklausul på 470 og Gervinho til Man City for 480 mio. Så har en del penge at købe ind for nu.

Ind er kommet:
Depay for 190 Mio
Lamela for 335 Mio
Stones for 152 Mio
Zivkovic for 115 Mio
Cédric for 50 Mio
sammen med de ganske fine spillere jeg købe i første sæson synes jeg selv jeg har et fint hold til 2. sæson


                  Sirigu

Cédric  Stones Balanta  Cole
                 
               De Rossi

         Pjanic  Strootman

Lamela                  Depay

             Destro

Alt i alt er jeg fint tilfreds med hvad jeg har lavet i første sæson og starte på anden, glæder mig bare til at komme i gang med liagen igen


« Seneste Redigering: 26 Dec 2014, 01:23 af HahnLarsen » Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #23: 09 Jan 2015, 16:38 »

Så fik jeg spillet 1. sæson med Roma og den blev godkendt.

Ligaen: 3. plads
Pokal: Vinder
CL: Knockout fasen (ikke godkendt)

Handler
Ind:
Gino Peruzzi 35 mio
Eder Balanta 70 mio
Martin Ødegaard 12 mio
Victor Valdes Fri

Ud:
Bogdan Lobont Leje
Marco Boriello 5 mio
Vasilis Torosidis 40
Amara Konate Fri

Til den nye sæson har der så været gang i svingdøren.

Tabte SuperCup til Juventus og har tabt første kamp til Napoli...

* Skærmbillede 2015-01-09 kl. 16.32.24.png (104,95 KB - hentet 181 gange.)
* Skærmbillede 2015-01-09 kl. 16.32.33.png (190,19 KB - hentet 183 gange.)
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #24: 21 Jan 2015, 04:33 »

Er gået igang med et save med Roma, og har indtil videre forsøgt mig med at rydde lidt op i den aldrende spillertrup. Det er dog Gervinho som jeg har tjent mest på da jeg sendte ham afsted for 330 til Chelsea.

Jeg overvejer lidt om jeg skal give efter og lade Liverpool smide 200 efter Destro. Men som ung italiener med potentiale har jeg ikke gjort det endnu. Det samme gælder den unge fløj (som jeg i skrivende stund ikke kan huske navnet på), han leder efter et skifte til flere af de store klubber, hvilket også ville kunne levere en indtægt på den fornuftige side af 200. Men jeg vil gerne holde på de italienske spillere.

Smider en update når jeg kommer lidt længere ind i det save. Ser frem til at have fat i Roma igen, har jeg ikke haft siden tilbage i 00'erne Smiley
Logged

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #25: 22 Jan 2015, 08:39 »

Er gået igang med et save med Roma, og har indtil videre forsøgt mig med at rydde lidt op i den aldrende spillertrup. Det er dog Gervinho som jeg har tjent mest på da jeg sendte ham afsted for 330 til Chelsea.

Jeg overvejer lidt om jeg skal give efter og lade Liverpool smide 200 efter Destro. Men som ung italiener med potentiale har jeg ikke gjort det endnu. Det samme gælder den unge fløj (som jeg i skrivende stund ikke kan huske navnet på), han leder efter et skifte til flere af de store klubber, hvilket også ville kunne levere en indtægt på den fornuftige side af 200. Men jeg vil gerne holde på de italienske spillere.

Smider en update når jeg kommer lidt længere ind i det save. Ser frem til at have fat i Roma igen, har jeg ikke haft siden tilbage i 00'erne Smiley
Det er nok Iturbe du mener? Ham kan man snildt få + 300 mio. for! Derudover burde du beholde Destro og bruge ham som Fremskudt Angriber, han bliver vanvittig god!
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #26: 22 Jan 2015, 08:44 »

Kunne det også være Alessandro Florenzi? Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #27: 22 Jan 2015, 11:32 »

Florenzi er kongen på midtbanen. b2b eller cm i support. Ham skal du helt klart beholde.
Logged

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #28: 22 Jan 2015, 11:59 »

Florenzi er som sagt kongen på midtbanen og kan også spille fløj, off midt, back osv. Så skal du hellere sælge Iturbe efter min mening!

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #29: 22 Jan 2015, 12:37 »

Det var Florenzi jeg tænkte på. Har også sat min vurdering af ham kraftigt op, samt gjort ham til nøglespiller for at gøre manden mere tilfreds. Ikke mindst fordi at jeg har måttet igennem nogle holdmøder for at berolige nogle spillere som mente jeg skulle sende ham afsted i stedet for at bremse hans karriere. Fik dog overtalt dem til at det var dumt at lade ham gå.

Ind på holdet er der så kommet et par andre spillere. Hentede Ødegaard (han er jo næsten obligatorisk), Balanta (fordi Umtiti ville koste over det dobbelte), Rijn fra Ajax (Fordi Maicon røg afsted på grund af alder) og så sidst men ikke mindst så hentede jeg Munir (Han var topscore for mig i PRL i mit seneste save, så tænkte det burde være muligt her i Serie A også), og har så lejet Joel Cambell i en sæson.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010