home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Lysten og motivationen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lysten og motivationen  (Læst 3790 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Lysten og motivationen
« : 07 Okt 2014, 11:27 »

Hej folkens Smiley
syntes vi kunne diskutere lidt omkring vores lyst og motivation omkring fm 14, nu hvor 15 er ved at være på trapperne? Men har folk også lyst til at investere i det nye eller er folk blevet lidt træt af at spille spillet?

Jeg kan personligt selv starte. Jeg har efterhånden mistet lysten til at spille, og har jeg faktisk gjort hvert år siden CM 99. Hver gang der er et nyt spil på trapperne, så mister jeg lysten selvom jeg har et ekstremt fedt spil kørende. Jeg starter måske mit spil op engang i mellem og spiller få kampe, hvor jeg derefter bare lukker spillet ned.

Hvordan har i andre det? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lysten og motivationen
« Svar #1: 07 Okt 2014, 12:11 »

Har det på præcis samme måde desværre.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Lysten og motivationen
« Svar #2: 07 Okt 2014, 12:15 »

Jeg mister sgu tit lysten, men det er mere fordi jeg er stinkende elendig til FM, og det går pissedårligt. At der kommer et nyt FM inden længe gør ingen forskel for mit nuværende spil, og jeg ender som regel også med først at have anskaffet det engang i det nye år.
Logged



Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Lysten og motivationen
« Svar #3: 07 Okt 2014, 12:18 »

Det er vel ret naturligt, dog ikke så meget i år fordi man pt ikke kender nye ting i spillet endnu.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lysten og motivationen
« Svar #4: 07 Okt 2014, 12:34 »

Har ikke haft lysten til FM14 længe. Hvis jeg først går død i et spil, så går der et stykke tid før jeg gider at starte et nyt op.
En del måneder siden sidst og nu er jeg bare på det punkt, at så kan det sgu også være ligemeget.

Generalt spiller jeg ikke særlig meget, men der kommer da perioder hvor det lige passer ind, og derfor anskaffer jeg mig alligevel spillet hvert år.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Lysten og motivationen
« Svar #5: 07 Okt 2014, 12:40 »

Gider heller ikke pt singlespil, men har stadigvæk motivationen for at spille netspil og det er også cirka det eneste jeg har spillet i de sidste 3-4 måneder.
Det er egentligt usædvanligt at jeg har mistet lysten til singlespil, da det normalt er således at jeg stadigvæk spiller de t gamle version af FM i 3-4 måneder efter udgivelsen af det nye - så ved jeg ikke hvordan det kommer til at gå, når det nye lander. :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Lysten og motivationen
« Svar #6: 07 Okt 2014, 12:40 »

Tiden er den største udfordring her, jeg kan godt lide at spille spillet og har brugt minimum 500 timer om året på FM siden FM11, jeg har til gengæld fundet ud af, at jeg finder de største glæder ved små miniputhold i meget små eller meget store men dybe ligaer (mange niveauer)

Jeg ser da også frem til FM 15 som da skal erhverves, så må vi se om tiden bliver til det !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lysten og motivationen
« Svar #7: 07 Okt 2014, 14:39 »

Jeg har faktisk lysten lige pt. og venter med stor glæde på det nye spil. Jeg vælger dog at vente med at spille, så jeg ikke når at køre død i et eller andet spil - eller få et super fedt spil op at køre, til når det nye kommer, da jeg skifter til det nye når det udkommer.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Lysten og motivationen
« Svar #8: 07 Okt 2014, 15:16 »

Det nye udkommer snart og lysten er fundet lidt, men samtidig, så mister jeg også lysten når det bliver for let, og så prøver jeg at sætte nogle krav for mit hold, men hvad fanden hjælper det når f.eks jeg skal have et hold bestående af italienske regens og talenter, men får et hav af midtbane og angriber, men INGEN forsvarerspillere. har spillet 4 sæsoner i mit juvetus spil, og jeg lyver ikke når jeg siger at der er ikke en eneste ordenlige forsvar som regens eller talent. De der er har ikke niveauet osv. så er det sgu for tamt. men overvejer da stadig om jeg skal starte et nyt spil med enden Aston Villa eller Stuttgart. men ja nu må vi vente og se hvad det bliver til!
Logged

H A L A   M A D R I D!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lysten og motivationen
« Svar #9: 07 Okt 2014, 15:45 »

Jeg spiller ALDRIG med de store hold, da jeg synes der ikke er nok udfordring. Har det som mange andre, at det er mere spændende at få et hold op. Køber aldrig stjerne spiller. Prøver at holde det så realistisk som muligt.

Har de sidste par FM haft Frankfurt som mit mest spillende hold. Er pt. i år 2026 og har stadig meget lyst til at spille dette save.
Men har den sidste uges tid prøvet mig af med en challenge her på siden, hvor man kun skal have egen avl og akademi spiller.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Lysten og motivationen
« Svar #10: 07 Okt 2014, 16:44 »

Jeg spiller også selv kun med små hold, det største hold må have været Lazio, ellers typisk i laveste division eller små lande som Serbien og Slovenien (:
Finder stor glæde i netop det faktum der nævnes i kommentaren over, at det er mere realistisk set ud fra transfers og økonomi samt det er svære at nå de ultimative mål (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010