home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452592 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1740: 26 Jan 2012, 00:42 »

Jeg gider ikke sidde og argumentere for, hvilke landshold der er bedst, da det slet ikke var hensigten med dette diskussionsoplæg. Jeg ville blot skabe en indikation af, hvorfor Messi ikke klarer sig specielt bemærkelsesværdig på landsholdsplan, og det er fordi, at han ikke har de samme medspillere, som han, i min optik, er utrolig afhængig af.

Ronaldo er meget mere komplet og en særpræget individualist. Dernæst skal det nævnes, at jeg blot forsøger at redegøre for, hvorfor jeg mener at Ronaldo potentielt er bedre en Messi. Men der er ingen der kan tage Messi's kvaliteter fra ham, og han er uhyggelig dygtig og pt. verdens bedste fodboldspiller, det skal der ikke herskes nogen som helst tvivl om. Jeg beundrer samtidig hans ydmyghed, hvor Ronaldo jo er den lidt mere nonchalante og arrogante udstråling, som jeg egentlig også godt kan lide, i netop Ronaldo's tilfælde.

Det er egentlig også underordnet, da vi jo diskutere deres fodboldmæssige kvaliteter og kompetencer, og ikke deres personlighed.

Men tillykke med sejren, catalanere!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1741: 26 Jan 2012, 00:56 »

Lad mig bare sige det sådan her. Hvis vi nu leger, at seedningslag osv ikke eksisterer, så vil jeg langt hellere have at Danmark havner i en VM-gruppe med England, Italien og Frankrig end med Paraguay, Uruguay og Chile. De sydamerikanske nationer er uhyggelig stærke. De har noget at komme med, og efter at deres taktiske forståelse er blevet udviklet i Europa, har de minimeret deres største svaghed. At sige at EM er langt større end Copa America passer simpelthen ikke. Det er vel en udtalelse det er et resultat af en maksimal viden om EM og dens nationer og det modsatte ved Copa America.

Slutteligt vil jeg igen godt sige, at Messi intet alternativ har, da han er fra Argentina.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1742: 26 Jan 2012, 01:00 »

Lad mig bare sige det sådan her. Hvis vi nu leger, at seedningslag osv ikke eksisterer, så vil jeg langt hellere have at Danmark havner i en VM-gruppe med England, Italien og Frankrig end med Paraguay, Uruguay og Chile. De sydamerikanske nationer er uhyggelig stærke. De har noget at komme med, og efter at deres taktiske forståelse er blevet udviklet i Europa, har de minimeret deres største svaghed. At sige at EM er langt større end Copa America passer simpelthen ikke. Det er vel en udtalelse det er et resultat af en maksimal viden om EM og dens nationer og det modsatte ved Copa America.

Slutteligt vil jeg igen godt sige, at Messi intet alternativ har, da han er fra Argentina.
Jeg kan sagtens følge dig, og det var en overdrivelse fra min side, da jeg udtalte, at EM er langt større. Sydamerikanske hold har megen klasse, som de også fint illustrerede i Sydafrika, halvandet år tilbage. Men potentielt mener jeg dog, at europæiske nationer er stærkere, men der er ingen tvivl om, at Italien, Frankrig og England ikke har været imponerende de senere år, ligesom Argentina og Brasilien heller ikke har, og som jo nok er de stærkeste nationer på det kontinent i min bog.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1743: 26 Jan 2012, 01:08 »

Jeg kan sagtens følge dig, og det var en overdrivelse fra min side, da jeg udtalte, at EM er langt større. Sydamerikanske hold har megen klasse, som de også fint illustrerede i Sydafrika, halvandet år tilbage. Men potentielt mener jeg dog, at europæiske nationer er stærkere, men der er ingen tvivl om, at Italien, Frankrig og England ikke har været imponerende de senere år, ligesom Argentina og Brasilien heller ikke har, og som jo nok er de stærkeste nationer på det kontinent i min bog.
For mig at se, er det bare et resultat af, at verdens nationer er blevet mere jævnbyrdige, og det er da fantastisk. Man er bare nået til at punkt, hvor Frankrig, England og Italien som nation ikke er bedre end et land som Chile f.eks. Derved kommer min påstand om at man ikke kan bruge Ronaldos landsholdskarriere som et argument i sammenligningen af Messi og hans manglende præstationer på landsholdet. Ronaldo er på den konto nemlig ikke spor bedre. Som sagt har Messi jo også vundet OL-guld.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1744: 26 Jan 2012, 01:13 »

For mig at se, er det bare et resultat af, at verdens nationer er blevet mere jævnbyrdige, og det er da fantastisk. Man er bare nået til at punkt, hvor Frankrig, England og Italien som nation ikke er bedre end et land som Chile f.eks. Derved kommer min påstand om at man ikke kan bruge Ronaldos landsholdskarriere som et argument i sammenligningen af Messi og hans manglende præstationer på landsholdet. Ronaldo er på den konto nemlig ikke spor bedre. Som sagt har Messi jo også vundet OL-guld.
Meget uenig!

Jeg finder det sørgeligt, at stornationer, såsom Frankrig, Italien og England's niveau kan sammenlignes med nogle udmærkede sydamerikanske nationer. Dette understreger også bare mere nogles europæiske nationers tilbagegang, end det fortæller om udviklingen i Sydamerika.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1745: 26 Jan 2012, 01:21 »

Meget uenig!

Jeg finder det sørgeligt, at stornationer, såsom Frankrig, Italien og England's niveau kan sammenlignes med nogle udmærkede sydamerikanske nationer. Dette understreger også bare mere nogles europæiske nationers tilbagegang, end det fortæller om udviklingen i Sydamerika.
Jamen det er vel bare en naturlig udvikling. Der kommer nogle nye og tager over. Det tror jeg bare, at man må affinde sig med. Det understreger vel begge dele. Både tilbagegang og fremgang. Når nogle falder af, kommer der nogle nye og tager over. Det er også sket her. Jeg synes ikke det er sørgeligt. Jeg er lidt ked af det på Englands vegne, da jeg rigtig rigtig godt kan lide deres landshold, men ellers finder jeg udviklingen interessant.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1746: 26 Jan 2012, 02:03 »

Som sagt har Messi jo også vundet OL-guld.

OL er ikke en A-landsholdsturnering, men en u-23 turnering.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1747: 26 Jan 2012, 12:36 »

Jamen det er vel bare en naturlig udvikling. Der kommer nogle nye og tager over. Det tror jeg bare, at man må affinde sig med. Det understreger vel begge dele. Både tilbagegang og fremgang. Når nogle falder af, kommer der nogle nye og tager over. Det er også sket her. Jeg synes ikke det er sørgeligt. Jeg er lidt ked af det på Englands vegne, da jeg rigtig rigtig godt kan lide deres landshold, men ellers finder jeg udviklingen interessant.
Som stor tilhænger af europæisk fodbold, så finder jeg det utrolig sørgeligt, at landshold af den potentielle klasse og det fantastiske spilmateriale, som trænerne har til rådighed, bare ikke har opnået de forventede resultater.
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1748: 28 Jan 2012, 23:52 »

Der tror jeg mesterskabet røg Skuffet
Logged

henssel
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1749: 28 Jan 2012, 23:57 »

Skidt, skidt, skidt indsats. Der skal godt nok strammes op hvis vi skal have én lille chance for at vinde mesterskabet. Men det ser næsten umuligt ud, Real Madrid ser stærke ud (mod de andre hold i ligaen) og vinder
jo ligemeget hvor dårligt de spiller. Synes heller ikke Barca fortjener at blive mestre i denne sæson  Græder
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1750: 29 Jan 2012, 09:21 »

Av av av!

Puha den bliver svær nu, men spillerne må for guds skyld ikke opgive håbet. Så i det mindste tabe mesterskabet med æren i behold.
Men vi skal dog huske på at forårs sæsonen først lige er begyndt og RM mangler derfor stort set alle storhold i ligaen og man kan håbe på at RM ikke kan holde dampen oppe i alle kampene. Det kræver selvfølgelig at Barca selv kan holde dampen op i deres kampe, men jeg vil stadig mene at det er dumt at erklære os ude af kampen.
Logged

FC Barcelona

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1751: 29 Jan 2012, 09:24 »

Jeg synes at det er lige tidligt nok at sige at mesterskabet er røget.. syv point er da en hvis afstand, men der er atten kampe endnu.. der kan ske rigtig meget..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1752: 29 Jan 2012, 09:56 »

Selvfølgelig kan der ske rigtig meget, men real madrid kan bare ikke slås (mod de mindre hold). Selvfølgelig skal vi tro på, men det bliver virkelig svært. Nu må vi bare håbe at vi ikke taber dumme point til de "små" hold. Men jeg håber da selvfølgelig Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1753: 29 Jan 2012, 10:02 »

Selvfølgelig kan der ske rigtig meget, men real madrid kan bare ikke slås (mod de mindre hold). Selvfølgelig skal vi tro på, men det bliver virkelig svært. Nu må vi bare håbe at vi ikke taber dumme point til de "små" hold. Men jeg håber da selvfølgelig Wink

Såvidt jeg husker har de tabt til Barca og Levante, mens de har spillet uafgjort på udebane mod Santander.. så de har da smidt fire ud af syv tabte point mod de små hold.. Men det ser da svært ud.. det er bare ALT for tidligt at kaste håndklædet i ringen IMO.. der er jo 54 point at spille om crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1754: 29 Jan 2012, 10:06 »

Ja, det må vi ikke.. Vi må håbe at real spiller uafgjort og taber en kamp, for barca skal nok slå dem på hjemmebane.. Men jeg ved ikke lige hvordan deres kampprogram ser ud?Smiley
Logged

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010