home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452590 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1725: 25 Jan 2012, 22:52 »

I form af hvad?
I form af en EM-finale, bare for at nævne noget.

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1726: 25 Jan 2012, 22:53 »

I form af en EM-finale, bare for at nævne noget.
Så kan man jo også sige, at Messi har en Copa America-finale. Det er jo stort set det samme, da Messi ikke har mulighed for at spille EM.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1727: 25 Jan 2012, 22:59 »

Så kan man jo også sige, at Messi har en Copa America-finale. Det er jo stort set det samme, da Messi ikke har mulighed for at spille EM.
Messi har også OL-guld, bare så vi lige kan have banen tegnet op.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1728: 25 Jan 2012, 23:11 »

Bom, 2-1 til Messi kan vi vidst hurtigt konkludere. Så er den sag vidst nok lukket, skulle man mene.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1729: 25 Jan 2012, 23:21 »

Messi har også OL-guld, bare så vi lige kan have banen tegnet op.

Har han ikke også et u 20 vm?
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1730: 25 Jan 2012, 23:24 »

Har han ikke også et u 20 vm?
Jo, det har han faktisk. Men jeg tror snakken går på A-landsholdet, men her er det vist også tydeligt, at Messi slet ikke har været så ringe endda i forhold til Ronaldo.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1731: 25 Jan 2012, 23:37 »

Så kan man jo også sige, at Messi har en Copa America-finale. Det er jo stort set det samme, da Messi ikke har mulighed for at spille EM.
Det er så ikke det samme, da der er niveauforskel. Selvfølgelig er EM langt større.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1732: 25 Jan 2012, 23:38 »

Det er så ikke det samme, da der er niveauforskel. Selvfølgelig er EM langt større.

Synes nu at mange af de latinamerikanske hold ville kunne nå meget langt i EM.
Logged

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1733: 25 Jan 2012, 23:40 »

Det er så ikke det samme, da der er niveauforskel. Selvfølgelig er EM langt større.
Hvad har Messi af alternativer? Han er argentiner og kan derfor ikke deltage i et EM af logiske årsager. Ronaldo skal da ikke have en fordel på den konto. Og jo, jeg vil mene at Copa America er noget nært lige så stort som et EM. Mange af de sydamerikanske landshold er virkelig virkelig af høj klasse. Jeg nævner i flæng Argentina, Brasilien, Paraguay, Uruguay, Chile osv. Det er landshold som et hvert landshold i Europa vil have problemer mod. Det er jeg slet ikke i tvivl om.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2012, 23:42 af Jakob E » Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1734: 26 Jan 2012, 00:01 »

Lidt for spændende Barca! Alt, alt for dårligt at man ikke får udnyttet den massive plads der er i hele 2. halvlej! Ved godt vi ikke er vant til det, men alligevel!

Og hvad angår Messi vs Ronaldo så mente jeg at i forhold til hvor gode de andre spillere han nævnte, som var kandidat til all time best footballer, så var Ronaldo 07/08 ikke god nok til at være med.

Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1735: 26 Jan 2012, 00:13 »

Hvad har Messi af alternativer? Han er argentiner og kan derfor ikke deltage i et EM af logiske årsager. Ronaldo skal da ikke have en fordel på den konto. Og jo, jeg vil mene at Copa America er noget nært lige så stort som et EM. Mange af de sydamerikanske landshold er virkelig virkelig af høj klasse. Jeg nævner i flæng Argentina, Brasilien, Paraguay, Uruguay, Chile osv. Det er landshold som et hvert landshold i Europa vil have problemer mod. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Men stadig.. Sammenlign Paraguay, Uruguay og Chile med Italien, Holland og England, Frankrig...

Sammenlign Brasilien og Argentina med Spanien og Tyskland.

Jeg synes landsholdene i Europa ALLE steder er bedre og af højere niveau..
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1736: 26 Jan 2012, 00:20 »

Så en finale-deltagelse på en alder af 19 år uden at gøre væsen af sig, skal afgøre det for Ronaldo? Jamen altså, ret skal da være ret - helt fair!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1737: 26 Jan 2012, 00:28 »

Men stadig.. Sammenlign Paraguay, Uruguay og Chile med Italien, Holland og England, Frankrig...

Sammenlign Brasilien og Argentina med Spanien og Tyskland.

Jeg synes landsholdene i Europa ALLE steder er bedre og af højere niveau..
Holland er super gode. England har ikke vist noget til EM eller VM længe, synes jeg. Italien og Frankrig, ja... Bare ved VM i 2010 gik det ikke super godt.

Paraguay, Uruguay og Chile gik alle videre fra grupperne. Ikke at det er der, som skal afgøre det. Spanien og Tyskland er i særklasse, og Brasilien og Argentina er lidt sløje. Der er muligvis bedre spillere i Europa, men jeg synes du gør forskellen større, end den er. Kan godt være, at det bare er mig...
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1738: 26 Jan 2012, 00:31 »

Men stadig.. Sammenlign Paraguay, Uruguay og Chile med Italien, Holland og England, Frankrig...

Sammenlign Brasilien og Argentina med Spanien og Tyskland.

Jeg synes landsholdene i Europa ALLE steder er bedre og af højere niveau..
Hvis vi skal kigge på sidste VM, så ser resultaterne således:

Paraguay: Nr. 1 i puljen med 5 point, røg ud i kvartfinalen
Uruguay: Nr. 1 i puljen med 7 point, tabte bronzekampen
Chile: Nr. 2 i puljen med 6 point, røg ud i ottendedelsfinalen.
Italien: Sidst i puljen med 2 point
Holland: Nr. 1 i puljen med 9 point, tabte finalen
England: Nr. 2 i puljen med 5 point, røg ud i ottendedelsfinalen
Frankrig: Sidst i puljen med 1 point

Det tyder efter min mening ikke på vildt højere niveau end Sydamerika..

Hvorvidt at sammenligne de to kontinenter er dog sværere end som så.. Indtil der er nogen af de to, som direkte har ført deres landshold til triumfer, så tvivler jeg på, at man vil kunne afgøre denne debat om hvorvidt den ene reelt er bedre end den anden. Samtidig vil det være den tid, hvor diverse kritikere, så skal tage holdning til om de to overgår Maradona og Pelé. Faktum er dog at Messi har vundet prisen som verdens bedste spiller de seneste to år og derved må der være en rimelig bred enighed i fodboldverdenen om at Messi på nuværende tidspunkt er en bedre fodboldspiller.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1739: 26 Jan 2012, 00:37 »

Hvis vi skal kigge på sidste VM, så ser resultaterne således:

Paraguay: Nr. 1 i puljen med 5 point, røg ud i kvartfinalen
Uruguay: Nr. 1 i puljen med 7 point, tabte bronzekampen
Chile: Nr. 2 i puljen med 6 point, røg ud i ottendedelsfinalen.
Italien: Sidst i puljen med 2 point
Holland: Nr. 1 i puljen med 9 point, tabte finalen
England: Nr. 2 i puljen med 5 point, røg ud i ottendedelsfinalen
Frankrig: Sidst i puljen med 1 point

Det tyder efter min mening ikke på vildt højere niveau end Sydamerika..

Hvorvidt at sammenligne de to kontinenter er dog sværere end som så.. Indtil der er nogen af de to, som direkte har ført deres landshold til triumfer, så tvivler jeg på, at man vil kunne afgøre denne debat om hvorvidt den ene reelt er bedre end den anden. Samtidig vil det være den tid, hvor diverse kritikere, så skal tage holdning til om de to overgår Maradona og Pelé. Faktum er dog at Messi har vundet prisen som verdens bedste spiller de seneste to år og derved må der være en rimelig bred enighed i fodboldverdenen om at Messi på nuværende tidspunkt er en bedre fodboldspiller.


Lad os da endelig droppe den diskussion om hvilket kontinent der er bedst. Det fører alligevel ikke til noget. Ronaldo vs Messi. Jeg synes Messi er bedst. Han er den bedste spiller i verden. Man kan altid sige, at Messi måske aldrig vil få ligeså meget ud af det i en klub som Real Madrid eller United, fordi han ikke vil have spillere som Xavi og Iniesta og spille med et indbygget system, men sådan kan man altid sige det. Messi er bedre end Ronaldo. Det har han i hvert fald været de seneste år.

Det ændrer dog ikke på det vi startede med at diskutere. Hvis Messi er inden for de bedste gennem tiderne, jamen så er Ronaldo da i hvert fald også det. Fordi de to spillere ligger da ikke langt fra hinanden. De er klart verdens to bedste fodboldspillere og måske nogle af de bedste gennem tiderne! Det synes jeg ikke bare man kan tage fra Ronaldo, bare fordi Messi spiller i samme tid. Han har scoret mål som man aldrig har set før. Han er i gang med at slå alle rekorder i verdens største klub, og han vandt alt hvad han kunne vinde i United. Han har ikke vundet noget med Portugal, men det har Messi heller ikke med Argentina. 
Logged

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010